Copa del Rey-Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid

11 år 6 måneder siden #13 af M_linding
Jeg er fan af den opstilling!

Fint at spare Ronaldo, og spændende at se Bale i en fri "Ronaldo-rolle" (som jeg forventer han får:)
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #14 af DarioGomez
Du Jimmy. Må jeg gerne komme på chatten i aften?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 6 måneder siden #15 af JimmyBroe

Sebberg skrev:

Fondo_Sur skrev:

DarioGomez skrev: ATLÉTICO MADRID: Oblak - J.Gámez, Giménez, Godín, Lucas H. - Raúl García, Mario Suárez, Gabi, Saúl Ñíguez - Griezmann, F.Torres

--

Keylor, Arbeloa, Varane, Ramos, Marcelo, Kroos, Khedira, James, Isco, Bale y Benzema

VAMOS MI MADRID

Jeg har smidt knaster på Real. Men øv at vi skal se på Arbeloa

Jeg har også smidt alt for mange penge efter denne kamp.:P det er ikke altid smart at spille med hjertet, så derfor har jeg spillet på alt andet end slut-resultat.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 6 måneder siden #16 af JimmyBroe

DarioGomez skrev: Du Jimmy. Må jeg gerne komme på chatten i aften?

Ja, hvis du eventuelt kunne bruge nogen af dine adminskills og sørge for, at Pelle ikke kommer på chatten? Han står tydeligvis ikke bag sin leder. Hmpf

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Pelle

11 år 6 måneder siden #17 af Siempre Madrid
I morgen har vi vores egen Barcelona-krise.

Efter to minutter laver Marcelo selvmål, hvorefter Jesé på bænken siger "varm op" til Cristiano Ronaldo.

De kommer begge på banen til anden halvleg, men er mere blege end Iniesta på en vinterdag.

I morgen får vi så at vide, at Cristiano Ronaldo har ondt i mavsen og ikke træner, hvorefter Florentino Pérez udskriver valg.

Hvilket sker umiddelbart efter at Cristiano Ronaldo er blevet venner med Bayern München og Xabi Alonso på Twitter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, andreashn, ElMadrid

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #18 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Copa del Rey-Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid

DarioGomez skrev: ATLÉTICO MADRID: Oblak - J.Gámez, Giménez, Godín, Lucas H. - Raúl García, Mario Suárez, Gabi, Saúl Ñíguez - Griezmann, F.Torres

--

Keylor, Arbeloa, Varane, Ramos, Marcelo, Kroos, Khedira, James, Isco, Bale y Benzema

Ingen Pepé og en offensiv back mod Atletico. Puha. Midtbanen er dog godkendt.

Taget i betragtning, at Los Rojiblancos starter med så mange reserver, så er jeg blevet meget mere optimistisk; Ingen Moya, Miranda, Turan, Siquera, Juanfran og Koké.

Måske 0-1 eller 1-2 til os?

Men hold nu kæft, hvor jeg glæder mig til at se El Niño. Den mand er inkarnationen af Atlético. Jeg skal da også lige love for, at han har fået meget spalteplads på det seneste.

11 år 6 måneder siden #19 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev: I morgen har vi vores egen Barcelona-krise.

Efter to minutter laver Marcelo selvmål, hvorefter Jesé på bænken siger "varm op" til Cristiano Ronaldo.

De kommer begge på banen til anden halvleg, men er mere blege end Iniesta på en vinterdag.

I morgen får vi så at vide, at Cristiano Ronaldo har ondt i mavsen og ikke træner, hvorefter Florentino Pérez udskriver valg.

Dybt, pis' dybt det der.:D

Jeg er her stadig XOXO

11 år 6 måneder siden #20 af DarioGomez

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev: I morgen har vi vores egen Barcelona-krise.

Dybt, pis' dybt det der.:D

Det skræmmende er jo faktisk, at det lyder som en syg, syg vandrehistorie, men faktisk er ren sandhed i Barcelona lige nu. Hold nu kæft et galehus! :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 6 måneder siden #21 af asp3200
Fantastisk midtbane hvis den holder. Spændende at Ronaldo spares, der satses på ligaen med en flyvende ronaldo i weekenden.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #22 af Raúl 7
Ramos med et dumt straffespark, så har man set det med.

Samtidig altid imponerende så meget Atletico slipper af sted med uden så meget som at få et eneste gult kort.

11 år 6 måneder siden #23 af M_linding
Men var der straffe? De har lige godt fat i hinanden (hvis ikke Garcia har mest) - så hiver Ramos eller læner/skubber Garcia?

Jeg synes situationen ser meget forskellig ud, alt efter vinklen....

Dommeren er imponerende dårlig BTW;)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #24 af Storken

M_linding skrev: Men var der straffe? De har lige godt fat i hinanden (hvis ikke Garcia har mest) - så hiver Ramos eller læner/skubber Garcia?

Jeg synes situationen ser meget forskellig ud, alt efter vinklen....

Dommeren er imponerende dårlig BTW;)

Jeg antager, at definitionen på en dårlig dommer er én, der ikke tildeler jer et straffespark i løbet af 90min? ;-)

Jeg synes egentlig dommeren har haft godt fat om kampen. Der vil altid være nogle mindre fejlkendelser i intense opgør, men han har aldrig mistet kontrol med kampen.

Derudover er det ufortjent, at Atleti er foran. De har ikke vist noget som helst offensivt. Real Madrid har i det mindste vist lidt initiativ.

Leveret af Kunena Forum