Cristiano Ronaldo: "Siiiiií" er vores kampråb
Sahinovic skrev:
SR4 skrev: Sahinovic og Inspektøreren
Jeg ved ikke om I oprigtigt er Barca-fans eller bare hader Ronaldo som pesten. Ved i hvert fald ikke hvordan Inspektøreren vil bortfklare sin signatur. Men kan I ikke snart stoppe med alle den negativitet? Selv efter vores spiller for andet år i træk vinder ballonen så kan I ikke engang vise en smule respekt? Man tvivler på I er fan af holdet når I ikke engang kan være taknemmelige for hvad holdets bedste spiller har hjulpet til med på sådan en dag.
Jeg hader ikke Ronaldo og jeg er bestemt heller ikke Barca fan, min kritik skulle nu heller ikke være rettet på Ronaldo i det her tilfælde, men mod folk som sammenligner ham med Muhammad Ali - som er yderst pinligt.
Hvis du lægger mærke til mine indlæg så kritisere jeg kun Ronaldo's attitude, har faktisk aldrig kritiseret hans spil, udover det sædvanlige kritik som han også får af så mange andre. Jeg har masser af respekt for Ronaldo og jeg er bestemt også taknemmelig for hvad holdets bedste spiller har gjort for os siden hans ankomst.
Inde i tråden ''Cristiano Ronaldo suveræn og selvfølgelig vinder af Guldbolden'' - skriver jeg også ''fortjent'' til at han vinder guld bolden.
Det burde have været klart hvad der mentes med sammenligningen. Det er det med at turde være mere kæk i sine udtalelser end bare at udtale sig diplomatisk hver gang. At han så ikke var på samme niveau med Muhammedali er så en anden snak og slet ikke hvad sikussionen gik ud på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg skrev:
Sahinovic skrev:
SR4 skrev: Sahinovic og Inspektøreren
Jeg ved ikke om I oprigtigt er Barca-fans eller bare hader Ronaldo som pesten. Ved i hvert fald ikke hvordan Inspektøreren vil bortfklare sin signatur. Men kan I ikke snart stoppe med alle den negativitet? Selv efter vores spiller for andet år i træk vinder ballonen så kan I ikke engang vise en smule respekt? Man tvivler på I er fan af holdet når I ikke engang kan være taknemmelige for hvad holdets bedste spiller har hjulpet til med på sådan en dag.
Jeg hader ikke Ronaldo og jeg er bestemt heller ikke Barca fan, min kritik skulle nu heller ikke være rettet på Ronaldo i det her tilfælde, men mod folk som sammenligner ham med Muhammad Ali - som er yderst pinligt.
Hvis du lægger mærke til mine indlæg så kritisere jeg kun Ronaldo's attitude, har faktisk aldrig kritiseret hans spil, udover det sædvanlige kritik som han også får af så mange andre. Jeg har masser af respekt for Ronaldo og jeg er bestemt også taknemmelig for hvad holdets bedste spiller har gjort for os siden hans ankomst.
Inde i tråden ''Cristiano Ronaldo suveræn og selvfølgelig vinder af Guldbolden'' - skriver jeg også ''fortjent'' til at han vinder guld bolden.
Jeg er sjældent enig med dig, men i dette tilfælde er jeg helt på din side. Det er simpelthen blasfemi at sammenligne Mohammed Alí med Ronaldo. En spiller som Zlatan derimod. Han har altid stukket janteloven den lange og har gjort det en værdig og stilfuld måde.
Du kan ikke anfægte Ronaldos fodboldmæssige kvaliteter. De er helt fantastiske. Men han er bestemt ikke nogen 'karismatisk' person, tværtimod. Argumentet er tit, at han er et kæmpe konkurrencemenneske, men det synes jeg ikke udløser en carte blanche til at opføre sig som en sur dreng, når det går dårligt, og som en glad ellevild dreng, når det går godt.
Det er ikke 'stilet', at man konsekvent kaster hænderne op i vejret, hvis man ikke modtager en aflevering foran mål. Det er ikke 'stilet', at man mere eller mindre aldrig er ovre og fejrer målene med sine holdkammerater. Det er ikke 'stilet', at man står og gestikulerer 15 mål med sine fingre på en næsten tragikomisk måde, når man har slået en rekord. Det er ikke 'stilet' at stille sig selv foran holdet i den forstand, at han næsten virker ked af det over en sejr, såfremt han ikke har scoret.
Ovenstående er kun nogle af de tilfælde, hvor Ronaldo's altoverskyggende narcissisme skinner igennem. Det kan ikke forsvares med et konkurrencegen. Det er der ikke andre, der har? Hvis han havde spillet for Barca, så havde vi HADET ham i et omfang, som slet ikke når vores had mod Messi. I har ret i, at Messis identitet er ret så steril, og jeg ville til hver en tid bytte ham med en identitet som Zlatan, Balo eller Robben, men ikke med Ronaldo. Han er dog en aldeles god fodboldspiller!
Så skal vi heller ikke gøre Zlatan til mere end det. Kan huske efter Portugal kampen at han udtalte at han ikke behøvede en ballon dor for at bevise han var bedre end Ronaldo. Det er fint at være kæk af og til, men så skal man også have noget at hav det i. Jeg er vild med Zlatans attitude, men den ville jeg aldrig bytte ud med Ronaldo's nivaeu.
Og nu gider jeg ikke snakke attitude for det er jeg blevet træt af og det også altid nemt at kritisere småting som manglede jubel eller når man slår ud med armene, når nu det er så svært at kritiserer verdens bedste fodboldspiller spillemæssigt. Men Messi er på ingen måde bedre på det punkt, hvor man har set ham i aggration sparke en bold med vilje mod Real's fans (Ronaldo har aldrig gjort noget halvt så slemt tør jeg sige) og flere gange råbt af medspillere. Tør slet ikke tænke på hvordan reaktionen havde været hvis det var Ronaldo.
- Storken
- Gæst
-
SR4 skrev: Men Messi er på ingen måde bedre på det punkt, hvor man har set ham i aggration sparke en bold med vilje mod Real's fans (Ronaldo har aldrig gjort noget halvt så slemt tør jeg sige) og flere gange råbt af medspillere. Tør slet ikke tænke på hvordan reaktionen havde været hvis det var Ronaldo.
Storken skrev:
SR4 skrev: Men Messi er på ingen måde bedre på det punkt, hvor man har set ham i aggration sparke en bold med vilje mod Real's fans (Ronaldo har aldrig gjort noget halvt så slemt tør jeg sige) og flere gange råbt af medspillere. Tør slet ikke tænke på hvordan reaktionen havde været hvis det var Ronaldo.
Jep, den var sikkert også ret fortjent.
Storken skrev:
Du kan aldrig sammenligne sådan en handling, der i det mindste holdes inden for banen, med en handling man bevidst lader gå ud over tilskuerne.
Og husk jeg sagde ikke Ronaldo var nogen engel.. sagde blot han aldrig havde gjort noget ligeså dumt. For vi kan altid blive enige om at det er langt mere normalt man i kampens hede sparker efter en spiller eller laver hårde tacklinger end at man fuld bevidst ud af det blå vælger at sparke en bold efter uskyldige tilskuer.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sebberg skrev: En spiller som Zlatan derimod. Han har altid stukket janteloven den lange og har gjort det en værdig og stilfuld måde.
Zlatan værdig og stilfuld måde? Han er da det modsatte. Hvis Zlatan havde været den bedste i verden, kunne man have respekt for hans udtalelser. I stedet står man måbende tilbage med et smil på læben over svenskerens manglende intelligens, når han siger, at han er bedre end alle andre mens hans kvaliteter på en fodboldbane nogle gange rækker til at være blandt de bedste 23 i verden men så ikke længere.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Storken vil give mig ret i, at han gerne søger en misvisende argumentation, så længe det kan skabe lidt rav i den....
Kassow-Rossing skrev: Hvis Zlatan ........... når han siger, at han er bedre end alle andre mens hans kvaliteter på en fodboldbane nogle gange rækker til at være blandt de bedste 23 i verden men så ikke længere.
Når du kan komme med sådan et postulat, så kan jeg simpelthen ikke fortsætte diskussionen med dig. Nogle gange blandt de 23 bedste i verden? Jøsses.
Desuden så er det altså ikke bare et struggle. I såfald vil jeg da mene, at jeg kan udføre et struggle, der er en del mindre voldsomt (læs: ikke to semi-knytnæver i fjæset).
Sebberg skrev:
Kassow-Rossing skrev: Hvis Zlatan ........... når han siger, at han er bedre end alle andre mens hans kvaliteter på en fodboldbane nogle gange rækker til at være blandt de bedste 23 i verden men så ikke længere.
Når du kan komme med sådan et postulat, så kan jeg simpelthen ikke fortsætte diskussionen med dig. Nogle gange blandt de 23 bedste i verden? Jøsses.
Desuden så er det altså ikke bare et struggle. I såfald vil jeg da mene, at jeg kan udføre et struggle, der er en del mindre voldsomt (læs: ikke to semi-knytnæver i fjæset).
Altså han har nok 2-3 år i træk været blandt de 10 bedste men så ellers er det ikke sådan han nogensinde har været i nærheden af at være den bedste. Derfor ville hans udtalelser passe bedre ind hos Messi eller Ronaldo, da de faktisk har været de absolut bedste de sidste 7 år. Når det er sagt så elsker jeg Zlatan og hans personlighed, men at ophæve hans personlighed over Ronaldos fordi han udstråler mere selvtillid er latterligt, for han har aldrig rigtig haft noget at have det i.
M_linding skrev: Husk nu på: Man skal ikke svare Storken, hver gang han spreder sit vrøvl:)
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Storken vil give mig ret i, at han gerne søger en misvisende argumentation, så længe det kan skabe lidt rav i den....
Altså når nu man ser brugerne inde på fcbarcelona.dk så begynder man hurtigt at holde af Storken :D
SR4 skrev:
M_linding skrev: Husk nu på: Man skal ikke svare Storken, hver gang han spreder sit vrøvl:)
Altså når nu man ser brugerne inde på fcbarcelona.dk så begynder man hurtigt at holde af Storken :D
Jeg holder meget af Storken!;-)
Jeg siger bare, at man skal passe på med at tage ham for seriøst. For jeg tror godt, at han kan li' at drille;)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev:
SR4 skrev:
Jeg holder meget af Storken!;-)
Jeg siger bare, at man skal passe på med at tage ham for seriøst. For jeg tror godt, at han kan li' at drille;)
Storken er en dejlig flyver
Den, der siger andet, lyver....
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.