Dumme fejl betød exit
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- iHalaMadrid!
- Gæst
-
KØRTE DE OS RUNDT? Så du hvornår og hvordan deres mål kom og hvordan boldbesiddelsen var? I dag var et tydeligt bevis på, hvorfor Diego Simeone trods sine fantastiske bedrifter som træner ikke blev kåret til årets træner. Mandens spillere spiller jo ikke bold. Deres spillestil er jo noget omgang lort. Hvilket tophold stiller 9 mand i eget felt efter 13 min. spil? Hvad har de at byde på? Kontrahold? Tiki-taka? ...
Simeone er fantastisk dygtig, hvad angår taktik og analyse, men hans spil er ikke underholdning for fansene - kun resultaterne...
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
"Finder niveauet igen"? Dette ER Reals niveau, forskellen er blot at modstanderne i de næste 22 kampe ikke er Elce, Granada, Liverpool osv.raul7=kongen skrev: Det er lidt en ambivalent følelse, for jeg sidder også og synes, at der mangler noget. Jeg håber - og tror - blot, at de 5% som mangler er slid fra Milan-kampen, hvorfor man finder niveauet igen.
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Raul7-2880 skrev:
"Finder niveauet igen"? Dette ER Reals niveau, forskellen er blot at modstanderne i de næste 22 kampe ikke er Elce, Granada, Liverpool osv.raul7=kongen skrev: Det er lidt en ambivalent følelse, for jeg sidder også og synes, at der mangler noget. Jeg håber - og tror - blot, at de 5% som mangler er slid fra Milan-kampen, hvorfor man finder niveauet igen.
Skal jeg virkelig svare på det? Du er klar over, at vi er forsvarende Champions League-mestre, vandt CdR sidste sæson, udraderede Bayern i semifinalerne, smadrede Barca tidligere på sæsonen og gik videre i CL med maksimumpoints?
Vi har tabt tre kampe, hvor vi i alle tilfælde har haft flere skud og generelt set siddet på spillet. Ja, det kunne være bedre, men hop nu lige væk fra panikknappen.
Raul7-2880 skrev:
Eller Barca..... Hold nu op med at negligere vores vanvittige streak. Det er for sindsygt og intet andet spansk hold har nogensinde gjort det før. Der taler vi altså langt over 100 sæsoner. Det må og skal anderkendes.
Jeg er her stadig XOXO
- FigoJensen
- Gæst
-
Salix7 skrev:
Inspektøren skrev: Nå, hvad har vi så fået ud af denne kamp?
Ramos skal sælges, omgående! Argumenter behøves ikke.
Isco er verdensklasse. Han har lige spillet Jamés af holdet.
Benzema er en omgang skrald. Just garbage. Mere behøves der ikke at sige om ham.
Carlo Ancelottis statistik mod Diego Simeone og Atletico ser ikke godt ud. Det er ikke nogen tilfældighed, når der er tale om så mange kampe. Der er en årsag til den dårlige statistik og det er i den grad bekymrende. Man begynder også at kunne lugte en smule røg.
Jeg synes, at du er noget hurtigt ude med riven - Hvis vi lige holder hovedet koldt et øjeblik, så er din kritik af flere spillere rimelig, da vi bestemt ikke spillede en særlig god kamp. Men det meste bliver ødelagt efter 46 sekunder. Skulle det ikke være nok, så giver vi dem en gave mere i 46. min. Alle som har været aktiv sportudøver ved, hvilket kæmpe slag i ansigtet de to mål er - samtidig ved alle spillerne, at Copa del Rey ikke er turneringen, som vægter højest i år. Så lad os komme videre og så må Ancelotti hjem og fortælle spillerne, at når vi spiller mod Atletico skal men være klar fra start. Ser vi på kampene mod dem, så styrer vi store dele, men er bare ikke skarpe nok, hvilket jeg ikke vil give Ancelotti skylden for - det er trods alt så små ting, som ændrer kampene, og uheldigvis har det ikke været til vores fordel de sidste 4 gange.. øv øv..
Jeg er sikker på, at vi kommer stærkt igen til foråret, hvor vi tager 2 pokaler, og så går det nok, at januar ikke har været en drøm ;-)
De bør vide, at de skal være klar fra start uden det skal siges til dem. Det lærte de på fodboldakademiet, håber jeg. Det gælder alle kampe og ikke kun mod vores ærkerivaler. Specielt bør de vide det i sådan en kamp, hvor de har leveret en elendig indsats i første opgør, og der sidder en fyldt stadion og forventer at de ikke er pisse ligeglade og bare skal have de 90 minutter til at gå.
Jeg ved ikke, hvilken kamp du så.. Men Real Madrid styrede intet! Atletico styrer kampen fuldstændig på deres præmisser. De står dybt og overlader bolden til Real Madrid, fordi det er sådan de har lyst til at spille. Det rører dem ikke, da de er utroligt hårdtarbejdende og organiserede, hvilket på intet tidspunkt er tilfældet hos Real Madrid. Så snart de har lyst til at spille, så kombinerer de sig jo legende let mellem Real spillerne, som overhovedet ikke kunne komme i nærheden af bolden. De stod som saltstøtter, hvilket ærligtalt var lidt pinligt. De viser frisparksstatistikken vidst også, hvor Real Madrid altså lavede flest frispark (tror jeg det endte med - de førte den i hvert fald klart på et tidspunkt). Til gengæld kan Real Madrid ikke sætte to afleveringer sammen, hvilket også er lidt pinligt taget i betragtning af de spillere som er på holdet. De magter slet ikke at spille kreativt, hvorfor de kun kan slå halvdårlige indlæg, som Atletico vil vinde 9 ud af 10 gange. Det var vel nærmest også kun to ud af et hav af indlæg, som gav udbytte. Der var intet spil langs jorden som Barcelona ellers splittede Atletico med forleden, for de var ikke dygtige nok til det.
I øvrigt så er det altså ikke held eller marginaler som afgør det, når det nu er fire kampe i streg uden sejr. Det er ikke tilfældigt. Diego Simeone ved nøjagtig hvad han laver og Carlo Ancelotti aner overholdet ikke, hvordan han skal gennembryde dette hold.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
Raul7-2880 skrev:
Skal jeg virkelig svare på det? Du er klar over, at vi er forsvarende Champions League-mestre, vandt CdR sidste sæson, udraderede Bayern i semifinalerne, smadrede Barca tidligere på sæsonen og gik videre i CL med maksimumpoints?
Vi har tabt tre kampe, hvor vi i alle tilfælde har haft flere skud og generelt set siddet på spillet. Ja, det kunne være bedre, men hop nu lige væk fra panikknappen.
Ja, vandt CHL og CdR med stor stor hjælp fra Di Maria.
Jeg snakker om denne sæson. Ja vi har vundet over Barca som mildest talt har set bedre dage, udover den ene kamp har Real intet vist mod storhold (tabt flere gange Atl. Madrid og et nederlag til Valencia). Hvad angår CHL i år: Liverpool, Basel og Ludogoretz... Seriøst!? Maksimum point i CHL betyder langt fra, at Real besidder verdens klasse niveau i denne sæson.
Gad vide om folk ser den samme sammenhæng som jeg. Når Benzema er dårlig, er resten af holdet dårligt. Siger det ikke en del om Benzema's betydning?
Jeg ser ham som den vigtigste holdkammerat Ronaldo. Måske jeg tager fejl, men synes godt nok han står for skud i forhold til andre.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.