Real Madrid tilbage på sporet efter 0-3 mod Getafe
Sebberg skrev: Jeg kan ikke finde nogen tråd med bedømmelser, så den kommer her. Den er stilet til dig, Dios:
Vil du ikke uddybe, hvorfor du har givet Bale karakteren 1 (!) for dagens kamp?
Fordi jeg synes han gør det skrækkeligt! Han var fuldstændig anonym i hele første halvleg, og faktisk så man ham slet ikke før han scorede. Hans farligste forsøg udover hans mål, det var hans frispark, og det fortæller bare lidt om hans niveau i dagens kamp.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Flot kamp igen igen af Isco. Bliver spændende at se hvad der sker når nu Modric er klar. Isco - Kroos - Modric er mit ønske, og James på bænken.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Realmadrid94 skrev: Jeg forstår virkelig ikke hvordan Ronaldo kan spille elendigt i 70 min (et gennemsnit som jeg bare smider ud i luften), men score så vanvittigt mange mål.. Jeg forstår det nok heller aldrig. En ting er sikkert - den Ronaldo vi så i United og i hans første år-1½ år i klubben, som sætter sin direkte mand af og scorer er så småt ved at forsvinde, hvis ikke allerede helt væk.. :)
Flot kamp igen igen af Isco. Bliver spændende at se hvad der sker når nu Modric er klar. Isco - Kroos - Modric er mit ønske, og James på bænken.
Selv om det er faktuelt HELT forkert, vil det være fint med mig, at den Cristiano Ronaldo er ved at forsvinde, hvis han vil holde et snit over 1,5 mål pr. kamp.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Mit var bare ''jeg synes Ronaldo laver for mange småfejl'' argumentet.
Tja, rimeligt argument.. :) Savner dog den entusiasme der var ved de driblinger 1 mod 1..
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Realmadrid94 skrev: Det kan du ikke sige noget om Siempre, hvor er dine kilder ;) ;)
Mit var bare ''jeg synes Ronaldo laver for mange småfejl'' argumentet.
Tja, rimeligt argument.. :) Savner dog den entusiasme der var ved de driblinger 1 mod 1..
Du synes, at han laver for mange småfejl, hans modstandere synes at han laver for mange mål ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvis man har fulgt lidt med ville man nok have opdaget, at den Ronaldo ikke "er forsvundet";-) Tværtimod så har Ronaldo trænet oo arbejdet målrettet på at blive den angriber han er i dag, frem for den kantspiller han var i United. Der er blevet skrevet en del om, at det netop var det han brugte meget af sin ekstra træning på.
I United lavede han en masse smarte ting, men 60% af det tjente ikke rigtigt noget formål. Kort sagt handler det om, at samtlige spillere skal forstå deres rolle, og være bevidste om hvordan de kan bidrage på sådan en måde, at holdet med større sandsynlighed vinder trofæer. Hvis man laver finter i en situation hvor man ikke har en klar idé om hvad det skal føre til, så ser det muligvis godt ud, men kan ikke bruges til meget. Jeg synes faktisk Ronaldo er blevet rigtig god til at vurdere, hvornår man skal udfordre 1 mod 1 / 2, og hvornår der er bedre løsninger...
Så vær glad for Ronaldo anno 2015 - han er bedre end 2009-modellen:)
- Raúl 7
- Gæst
-
Realmadrid94 skrev: Jeg forstår virkelig ikke hvordan Ronaldo kan spille elendigt i 70 min (et gennemsnit som jeg bare smider ud i luften), men score så vanvittigt mange mål.. Jeg forstår det nok heller aldrig. En ting er sikkert - den Ronaldo vi så i United og i hans første år-1½ år i klubben, som sætter sin direkte mand af og scorer er så småt ved at forsvinde, hvis ikke allerede helt væk.. :)
Du forstår ikke hvordan en spiller på 30 spiller anderledes end da han var i starten af 20'erne? :) Ronaldo er måske den fodboldspiller i historien der har været bedst til at udvikle sig. Han er ikke fløjspiller mere og han er ikke ung mere, derfor er han ikke lige så eksplosiv mere, og behøver heller ikke at være det. Til gengæld scorer han mere end nogensinde, lægger mere op end nogensinde og er blevet fantastisk i hovedspillet. Så nej, han er ikke en fløjspiller der laver finter mere. Han er blevet til verdens bedste målmaskine og nu verdens bedste spiller to år i træk. Det er vel meget fint.
Raúl 7 skrev:
Du forstår ikke hvordan en spiller på 30 spiller anderledes end da han var i starten af 20'erne? :) Ronaldo er måske den fodboldspiller i historien der har været bedst til at udvikle sig. Han er ikke fløjspiller mere og han er ikke ung mere, derfor er han ikke lige så eksplosiv mere, og behøver heller ikke at være det. Til gengæld scorer han mere end nogensinde, lægger mere op end nogensinde og er blevet fantastisk i hovedspillet. Så nej, han er ikke en fløjspiller der laver finter mere. Han er blevet til verdens bedste målmaskine og nu verdens bedste spiller to år i træk. Det er vel meget fint.
Jeg kan godt følge hvad du mener, men synes nu det er noget sludder når der er tale om Ronaldo. Har du set mandens fysik, det er det tætteste man kommer på Superman i det virkelige liv. Så at sige at han ikke er eksplosiv mere er simpelthen forkert, han bruger bare sin eksplosivitet på en anden måde.
Florentino Pérez
M_linding skrev: Realmadrid94
Hvis man har fulgt lidt med ville man nok have opdaget, at den Ronaldo ikke "er forsvundet";-) Tværtimod så har Ronaldo trænet oo arbejdet målrettet på at blive den angriber han er i dag, frem for den kantspiller han var i United. Der er blevet skrevet en del om, at det netop var det han brugte meget af sin ekstra træning på.
I United lavede han en masse smarte ting, men 60% af det tjente ikke rigtigt noget formål. Kort sagt handler det om, at samtlige spillere skal forstå deres rolle, og være bevidste om hvordan de kan bidrage på sådan en måde, at holdet med større sandsynlighed vinder trofæer. Hvis man laver finter i en situation hvor man ikke har en klar idé om hvad det skal føre til, så ser det muligvis godt ud, men kan ikke bruges til meget. Jeg synes faktisk Ronaldo er blevet rigtig god til at vurdere, hvornår man skal udfordre 1 mod 1 / 2, og hvornår der er bedre løsn
Så vær glad for Ronaldo anno 2015 - han er bedre end 2009-modellen:)
Der bliver jeg nødt til at erklære mig dybt uenig. Den Ronaldo vi så i 2009 er bestemt bedre end den Ronaldo, som vi har set den sidste sæsons tid. Lad os sammenligne Ronaldo anno 2008 med Ronaldo anno 2014. Den 'gamle' Ronaldo var en langt bedre udfordrer og var en langt større del af selve spillet. Modargumentet mod den 'gamle' Ronaldo er ofte, at han i dag scorer langt flere mål.
Det er også korrekt, men det skal i den sammenhæng også medregnes, at han nu spiller for et hold, der scorer langt flere mål. Derfor giver det også mening, at analysere hvor stor en andel af holdets mål, han scorer.
Jeg er godt træt lige nu, og jeg skal ud og straffe stegt flæsk ad libitum om ti minutter, så jeg kan ikke lige overskue og regne det ud. Dog er jeg sikker på, at andelen af holdets mål viser en langt mindre forskel, end hvis du kigger isoleret på mål scoret.
- Raúl 7
- Gæst
-
Sahinovic skrev:
Raúl 7 skrev:
Jeg kan godt følge hvad du mener, men synes nu det er noget sludder når der er tale om Ronaldo. Har du set mandens fysik, det er det tætteste man kommer på Superman i det virkelige liv. Så at sige at han ikke er eksplosiv mere er simpelthen forkert, han bruger bare sin eksplosivitet på en anden måde.
Jeg mener ikke at jeg skrev, han ikke er eksplosiv mere? Jeg mener at jeg skrev, han ikke er lige så eksplosiv.