Drammens Tidende: Martin Ødegaard siger Ja tak til Real Madrid
Storken skrev:
SR4 skrev:
Ikke for noget men helt ærligt kan han ikke sammenligne ham med Deulefeu. Jeg fulgte ham dengang han spillede ungdomsfodbold i Spanien og han var forfærdelig egoistisk. Indrømmer jeg ikke har set mere til ham siden, men hvis ikke han har udviklet sig på det punkt, så kan han slet ikke sammenlignes med Jese :)
Deulofeu er en selvcentreret egoist. Det har han altid været. Han har forresten Cristiano Ronaldo som som idol :)
Og Bojan havde vidst Messi som idol. Sjovt hvordan vi alle kan have idoler uden det har noget at sige ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så længe de kæmper røven ud af bukserne for logoet. Så kan de for min skyld danse polka og se Barca lige så tosset de overhovedet vil i deres fritid.
Et godt eksempel på dette er Isco. Han var Barca sympatisør inden han kom til Real Madrid. -Det går vidst meget godt alligevel.
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
JimmyBroe skrev: Alt det der idol-snak er så ligegyldigt som noget overhovedet kan være. Om så han havde været Barcafan hele livet. Hans skifte viser blot at han er blevet klogere og mere moden.
Så længe de kæmper røven ud af bukserne for logoet. Så kan de for min skyld danse polka og se Barca lige så tosset de overhovedet vil i deres fritid.
Et godt eksempel på dette er Isco. Han var Barca sympatisør inden han kom til Real Madrid. -Det går vidst meget godt alligevel.
Det skal du ikke sige Jimmy, de har vist bedt om, at han fik aflivet sin hund ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.