Officielt: Ødegaard er Real Madrid-spiller
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Så er det langt om længe officielt.
Det norske stortalent Martin Ødegaard skifter helt som ventet til Real Madrid på en kontrakt gældende for de kommende 6½ år og han præsenteres i Ciudad Real Madrid i eftermiddag kl. 13.30.
Norsk presse mener at vide, at Real Madrid betaler 2 millioner € for Martin Ødegaard, som angiveligt skal have lade sig overbevise af besøgene i Real Madrid, hvor han blandt andet deltog i Real Madrid Castillas træning under ledelse af Zinedine Zidane.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Signalværdien er heller ikke særlig positv. Her kommer en ung knægt som intet har bevist og med det samme får han en meget højere løn end de andre La Fabricia spillere, der kæmper hårdt, hvis ikke hårdere end Martin Ödegaard og muligvis også er bedre. Og hvis jeg ikke tager fejl, så får Ödegaard også en højere løn af Jesé.
Hvis Ödegaard nu lever op til sit potentiale, så er det fair nok med en høj løn, men han skal først vise, at der har noget om al den hype. Han ikke bare have det hele foræreret på et sølvfad. Han kommer oven i købet til at træne fast med første holdet.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
2. Du ved intet om hvor hårdt han har kæmpet, så lad være med at spille smart.
3. Du har tydeligvis ikke set ham spille eller træne, så hvordan kan du komme og sige, at det er ufortjent?
Når det så er sagt, så synes jeg også det er utroligt at han kan vinde så høj en løn. Det burde ikke være muligt. Vi må lade ham tvivlen komme til gode indtil andet er bevist, men jeg er på bølgelængde med din konklusion. Bare ikke dine begrundelser.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Inspektøren skrev: Er jeg den eneste der syntes, at det er for langt ude, at en 16 årig ung knægt der er uprøvet på det højeste, skal have en løn der næsten er tilsvarende den Isco får?
Signalværdien er heller ikke særlig positv. Her kommer en ung knægt som intet har bevist og med det samme får han en meget højere løn end de andre La Fabricia spillere, der kæmper hårdt, hvis ikke hårdere end Martin Ödegaard og muligvis også er bedre. Og hvis jeg ikke tager fejl, så får Ödegaard også en højere løn af Jesé.
Hvis Ödegaard nu lever op til sit potentiale, så er det fair nok med en høj løn, men han skal først vise, at der har noget om al den hype. Han ikke bare have det hele foræreret på et sølvfad. Han kommer oven i købet til at træne fast med første holdet.
Nej, men du er givetvis den eneste, som fuldstændig ukritisk tror på, hvad en tysk journalist skriver på sin Twitter-profil!
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Inspektøren skrev: Er jeg den eneste der syntes, at det er for langt ude, at en 16 årig ung knægt der er uprøvet på det højeste, skal have en løn der næsten er tilsvarende den Isco får?
Nej, men du er givetvis den eneste, som fuldstændig ukritisk tror på, hvad en tysk journalist skriver på sin Twitter-profil!
Hahaha, jeg har ikke engang læst det tweet, som du omtaler. Det er mine egne holdninger og vurdering der kommer til udtryk. At der så er flere der er enige med mig skal da bare tages som et kompliment :)
Men hvad synes du egenligt selv, @Siempre? Er det okay, at en ung gut på 16 år, der er helt uprøvet på det højeste niveau, ikke bare får lov at træne fast med første holdet men tilmed også skal have en løn der er bedre eller på niveau end flere af de spillere der allerede har bevist sig på førsteholdet (Carvajal, Jesé, Denis Cheryshev, Casemiro, Nacho, Navas, Isco, Hernandez, Illaramendi, Coentrao og muligvis flere?
Men udover det, så er jeg faktisk meget glad for, at Martin Ödegaard valgte os.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Inspektøren skrev:
Siempre Madrid skrev:
Hahaha, jeg har ikke engang læst det tweet, som du omtaler. Det er mine egne holdninger og vurdering der kommer til udtryk. At der så er flere der er enige med mig skal da bare tages som et kompliment :)
Men hvad synes du egenligt selv, @Siempre? Er det okay, at en ung gut på 16 år, der er helt uprøvet på det højeste niveau, ikke bare får lov at træne fast med første holdet men tilmed også skal have en løn der er bedre eller på niveau end flere af de spillere der allerede har bevist sig på førsteholdet (Carvajal, Jesé, Denis Cheryshev, Casemiro, Nacho, Navas, Isco, Hernandez, Illaramendi, Coentrao og muligvis flere?
Men udover det, så er jeg faktisk meget glad for, at Martin Ödegaard valgte os.
Min egen holdning er, at jeg ikke umiddelbart tror på, at han får så høj en løn. Der kan muligvis være tale om, at han får en gradvis lønstigning, men jeg tror ikke på, at han får over 2 millioner € i startløn.
Angående det at han får lov til at træne med førsteholdet allerede nu, synes jeg er helt fint. Det er der jo et hav af andre unge spillere, som også får lov til.
Onde onde Real Madrid, og stakkels, dumme og naive Martin Ødegaard.... Men får jo næsten en tåre i øjet over denne tragedie:(
Jeg tror at jeg har set de samme Barcelona-fans skrive op mod 16 gange, at han selvfølgelig skulle have skiftet til Ajax eller Barcelona. Jeg ved ikke om de tror, at nu oftere man skriver det samme postulat, nu mere ender det pludselig med at blive til virkelighed(?)
Den mest ynkelige må dog være Storken, som i den 11. time forsøger sig desperat med "Da Ødegaard var 12 år gammel, skrev han noget positivt om Lionel Messi på facebook - tricket".... Jamen dog altså. Så er Martin Ødeggard nok kommet til Real Madrid for at tjene gode penge, imens han planlægger et terrorangreb, der vil sprænge Bernabeu og Ciudad Real i stumper og stykker! Når han så fylder 18 skifter han til Barcelona, og de lever lykkeligt til deres dages ende.
Det kunne sgu være sjovt - endda rigtig sjovt - hvis det viser sig om nogle år, at Martin Ødegaard får succes i Real Madrid. (Selvom det naturligvis ikke vil få nogen af alle tosserne til at indrømme, at de måske ikke var så vidende, som de selv gik og troede, dengang Martin Ødegaard skulle vælge klub.)
M_linding skrev: Det er næsten sygeligt, så ondt i røven nogle mennesker har fået over, at et enkelt talent skifter til Real Madrid...:) Hele historien om knægten er jo kørt helt af sporet IMO, og alle er pludselig blevet eksperter i alt hvad der har med personlig udvikling og fodbold at gøre. Den fælles konklusion lyder til at være, at Real Madrid ikke er et sted hvor der hersker menneskelige eller fodboldfaglige kompetencer - det er et sted hvor ødelæggelse og fordærv går hånd i hånd, og hvor man sigter mod at nedbryde et hvert menneske med en snært af fodboldtalent!
Onde onde Real Madrid, og stakkels, dumme og naive Martin Ødegaard.... Men får jo næsten en tåre i øjet over denne tragedie:(
Jeg tror at jeg har set de samme Barcelona-fans skrive op mod 16 gange, at han selvfølgelig skulle have skiftet til Ajax eller Barcelona. Jeg ved ikke om de tror, at nu oftere man skriver det samme postulat, nu mere ender det pludselig med at blive til virkelighed(?)
Den mest ynkelige må dog være Storken, som i den 11. time forsøger sig desperat med "Da Ødegaard var 12 år gammel, skrev han noget positivt om Lionel Messi på facebook - tricket".... Jamen dog altså. Så er Martin Ødeggard nok kommet til Real Madrid for at tjene gode penge, imens han planlægger et terrorangreb, der vil sprænge Bernabeu og Ciudad Real i stumper og stykker! Når han så fylder 18 skifter han til Barcelona, og de lever lykkeligt til deres dages ende.
Det kunne sgu være sjovt - endda rigtig sjovt - hvis det viser sig om nogle år, at Martin Ødegaard får succes i Real Madrid. (Selvom det naturligvis ikke vil få nogen af alle tosserne til at indrømme, at de måske ikke var så vidende, som de selv gik og troede, dengang Martin Ødegaard skulle vælge klub.)
Jeg har aldrig været cyber-forelsket før - det er jeg nu! For pokker hvor er det spot on! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
M_linding skrev: Det er næsten sygeligt, så ondt i røven nogle mennesker har fået over, at et enkelt talent skifter til Real Madrid...:) Hele historien om knægten er jo kørt helt af sporet IMO, og alle er pludselig blevet eksperter i alt hvad der har med personlig udvikling og fodbold at gøre. Den fælles konklusion lyder til at være, at Real Madrid ikke er et sted hvor der hersker menneskelige eller fodboldfaglige kompetencer - det er et sted hvor ødelæggelse og fordærv går hånd i hånd, og hvor man sigter mod at nedbryde et hvert menneske med en snært af fodboldtalent!
Fuldstændig enig, @M_linding.
Desuden synes jeg også at der er mange der fuldstændig glemmer, at vi har med en knægt at gøre. Som 16 årig skal man fandme også leve livet og hygge sig. Og nu får han så oven i købet lov til at leve den drøm, han har haft hele sin barndom. Disse elementer er der rigtig mange er der rigtig mange der fuldstændig tilsidesætter i deres konklusioner og vurderinger af Ödegaards beslutning om at tage til Real Madrid CF.
Hvordan kan man så tvivl om en spiller der har 3 landskampe for Norge som 15-årig og tilmed har gjort det hæderligt i de optrædener?
Jeg giver heller ikke meget for sammenlignerne med Adu og andre uprøvede talenter. Alle omstændighederne omkring Ødegaard virker gode; personlighed, fodboldtalent, flid osv. Hvorfor ikke ikke fryde sig over at vi som klub sidder på tronen i fodboldeuropa med et lækkert setup med Zidane i spidsen.
Jeg går ikke ud fra, at han på nogen som helst måde er klar for Castilla på søndag - men måske næste weekend?
Det bliver sgu sjovt at se hvordan han spiller, sammenlignet med de 1-5 år ældre Castilla-talenter..