Officielt: Ødegaard er Real Madrid-spiller
- Brylle
- Gæst
-
Derimod kan minutter på Bernabeu være et kæmpe boost for hans motivation, da dette uden tvivl vil være en kæmpe oplevelse, som han helt sikkert vil have flere af. Ligeledes vil det vise Ødegaard, at man virkelig tror på ham. Hvis han har den rette psyke til at blive professionel, så har han også den rette psyke til at træde ind på Bernabeu og spille side om side med verdens bedste fodboldspiller i Ronaldo.Storken skrev:
Dios skrev: Vil der være noget prestige i, at lade ham få debut imod Schalke, så man har den yngste debutant i Cl nogensinde? Hvad tror i andre chancen er, for at det sker? Her taler jeg selvfølgelig om, at vi vinder utrolig komfortabelt i første kamp, og man måske lader ham spille de sidste 10 min. i returopgøret på Santiago Bernabéu.
Det er vildt at tænke på, at han kan få debut som 16-årig. Jeg var godt nok et helt andet sted i livet, da jeg var 16 år :)
Jeg kan godt se, at man sender et signal ved at gøre ham til den yngste nogensinde i Champions League. Det er dog lidt af et pres man ligger på drengens skuldre. Der er i forvejen en hel del, hvorfor man skal passe på, at han ikke knækker sammen under det. Jeg ville persoligt have ventet til Copa del Rey i næste sæson, da man altid møder et lavt-rangerende hold i første runde. Der kunne han få debut på Abu Dhabi Bernabeu i returen, hvis man havde sikret sejren i det første opgør.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Storken skrev:
Dios skrev: Vil der være noget prestige i, at lade ham få debut imod Schalke, så man har den yngste debutant i Cl nogensinde? Hvad tror i andre chancen er, for at det sker? Her taler jeg selvfølgelig om, at vi vinder utrolig komfortabelt i første kamp, og man måske lader ham spille de sidste 10 min. i returopgøret på Santiago Bernabéu.
Det er vildt at tænke på, at han kan få debut som 16-årig. Jeg var godt nok et helt andet sted i livet, da jeg var 16 år :)
Jeg kan godt se, at man sender et signal ved at gøre ham til den yngste nogensinde i Champions League. Det er dog lidt af et pres man ligger på drengens skuldre. Der er i forvejen en hel del, hvorfor man skal passe på, at han ikke knækker sammen under det. Jeg ville persoligt have ventet til Copa del Rey i næste sæson, da man altid møder et lavt-rangerende hold i første runde. Der kunne han få debut på Abu Dhabi Bernabeu i returen, hvis man havde sikret sejren i det første opgør.
Jeg er enig i det du skriver... Men der blev altså sagt Santiago Bernabeu! ;) Bom.
Altid Real Madrid.
Storken skrev:
Jeg hader dig haha :D
Tror faktisk stadig jeg arbejdede i fakta, og stjal kinder pingui og åd dem i flaskerummet, da jeg var 16 år haha :D
Min personlige holdning er dog, at han intet har at gøre på førsteholdet før han er god nok. Han er sikkert et kæmpe talent, men det skal først bevises på Castilla før han overhovedet bliver betragtet til at blive en del af førsteholdstruppen. Træning er fair nok, men at blive udtaget i stedet for andre A-spillere, der skal meget til IMO.
Ellers helt enig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ødegaard er udtaget til dagens kamp, og det er vel en meget god anledning til at få en positiv Real Madrid-oplevelse, ovenpå den historiske kamp i går.
Kampen starter kl. 16.00 og vises på realmadrid.com.
M_linding skrev: Førsteholdet er ikke de eneste, som fører deres række - det gør Castilla også. Forskellen er så bare, at Castilla er et hold i fremgang, og med en væsentligt bedre defensiv.
Ødegaard er udtaget til dagens kamp, og det er vel en meget god anledning til at få en positiv Real Madrid-oplevelse, ovenpå den historiske kamp i går.
Kampen starter kl. 16.00 og vises på realmadrid.com.
Ja indsatsen igår var omtrent lige så kønsløs som det Danske Melodi Grand Prix. Glæder mig til kampen idag hvor vi forhåbenligt skal se Martin Ødegaard i aktion.
www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv
Ja, jeg fisker virkelig efter noget at muntre mig selv op på;-)
M_linding skrev: Nu kommer Ødegaard på banen;)
Ham Burgui skal man holde lidt øje med, men Ødegaard kunne nemt have scoret sit første mål for klubben idag efter en fantastisk dribletur af førstnævnte, som dog blev overmodig. Ellers skuffende, at han kun fik de sidste 20 min. Her sad jeg og ventede spændt hehe :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
M_linding skrev: Nu kommer Ødegaard på banen;)
Ham Burgui skal man holde lidt øje med, men Ødegaard kunne nemt have scoret sit første mål for klubben idag efter en fantastisk dribletur af førstnævnte, som dog blev overmodig. Ellers skuffende, at han kun fik de sidste 20 min. Her sad jeg og ventede spændt hehe :)
Burgui er rigtig god. Jeg tror han bliver La Liga-spiller til sommer, og kan sikkert få sig en fin karriere. Men han er allerede 22/23 år gammel, og har næppe potentialet til noget Real Madrid-agtigt.. Han er ikke på niveau med Denis eksempelvis;)
Jeg synes i øvrigt at Ødegaard gjorde det fint, og nåede at være meget iøjefaldende... Det bliver spændende at se ham, her i de kommende kampe.