Officielt: Ødegaard er Real Madrid-spiller
- Inspektøren
- Gæst
-
M_linding skrev: Er der forresten nogen der har en fornemmelse for, hvor hurtigt vi kan se Ødegaard i kamp?;)
Jeg går ikke ud fra, at han på nogen som helst måde er klar for Castilla på søndag - men måske næste weekend?
Det bliver sgu sjovt at se hvordan han spiller, sammenlignet med de 1-5 år ældre Castilla-talenter..
Forhåbentlig kan man lige præcis nå at presse en udlejning til en anden Madrid klub der spiller i Primera Division (Rayo eller Getafe), så han kan blive testet for alvor og vi virkelig kan se, hvor god han egentlig er. Castilla spiller i 3. divisionen, hvilket er noget være Bu*l****!
Evt. så kan man give ham spilletid for førsteholdet, forudsat at der er skader på de offensive pladser, kampen vi spiller er ligegyldig eller, at kampen resultatmæssigt, ikke er truet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der bliver ikke tale om en udlejning i foråret, men han skal nok blive testet, selv om tredje division ikke er det mest optimale.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Inspektøren skrev:
M_linding skrev: Er der forresten nogen der har en fornemmelse for, hvor hurtigt vi kan se Ødegaard i kamp?;)
Jeg går ikke ud fra, at han på nogen som helst måde er klar for Castilla på søndag - men måske næste weekend?
Det bliver sgu sjovt at se hvordan han spiller, sammenlignet med de 1-5 år ældre Castilla-talenter..
Forhåbentlig kan man lige præcis nå at presse en udlejning til en anden Madrid klub der spiller i Primera Division (Rayo eller Getafe), så han kan blive testet for alvor og vi virkelig kan se, hvor god han egentlig er. Castilla spiller i 3. divisionen, hvilket er noget være Bu*l****!
Evt. så kan man give ham spilletid for førsteholdet, forudsat at der er skader på de offensive pladser, kampen vi spiller er ligegyldig eller, at kampen resultatmæssigt, ikke er truet.
Jeg tænker lidt, at det ikke er så vigtigt hvor højt et niveau han spiller kampe på, de næste 4 måneder. Mon ikke integration og trivsel står øverst på prioriteringslisten?
Han træner med førsteholdet, og lærer folk at kende (og vænner sig til træningsniveauet). Spiller kampe for Castilla, som trods alt også er på et nogenlunde niveau, når det kun er så kort tid. Og så kan han lære lidt spansk, og finde sig til rette privat i Madrid. Han er trods alt kun 16, og flytter nu til Madrid sammen med sin far.
Jeg tænker faktisk næsten, at det ville være idiotisk (undskyld;) at udleje ham nu, fremfor at få ham til at føle sig hjemme...
Er spændt på at se hvornår han for sin debut på førsteholdet.
Jeg er her stadig XOXO
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er helt enig. Faktisk tænker jeg, at det er rigtig fin timing, at holdet er i den 3. bedste række med henblik på Ødegaards integration. Han kommer utvivlsomt ind til et hold med en langt højere moral end sidste år, hvor nederlag, trænerfyring og en kæmpe udskiftning af profiler prægede holdet. Nu kan han komme ind på et hold, der fungerer, forhåbentlig være en del af succesoplevelser og stille og roligt blive integreret.M_linding skrev:
Inspektøren skrev:
Jeg tænker lidt, at det ikke er så vigtigt hvor højt et niveau han spiller kampe på, de næste 4 måneder. Mon ikke integration og trivsel står øverst på prioriteringslisten?
Han træner med førsteholdet, og lærer folk at kende (og vænner sig til træningsniveauet). Spiller kampe for Castilla, som trods alt også er på et nogenlunde niveau, når det kun er så kort tid. Og så kan han lære lidt spansk, og finde sig til rette privat i Madrid. Han er trods alt kun 16, og flytter nu til Madrid sammen med sin far.
Jeg tænker faktisk næsten, at det ville være idiotisk (undskyld;) at udleje ham nu, fremfor at få ham til at føle sig hjemme...
Jeg glæder mig til at se endnu mere til ham!
Han fik i øvrigt sin debut i dag for Castilla i en træningskamp mod et kinesisk hold og lavede to assists i de ca. 60 min., han var på banen.
- Ikertheman
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Chamartin skrev: I følge Marca rygter skulle Ødegaard være blevet indskrevet i Madrids 25 mands trup til forårets Champoions League kampe. Lidt vildt når man tænker over det, men han har åbenbart allerede imponeret så meget.
Han fik i øvrigt sin debut i dag for Castilla i en træningskamp mod et kinesisk hold og lavede to assists i de ca. 60 min., han var på banen.
Faktisk imponerende, at du præsterer at skrive dette 1½ time efter Madridista.dk bringer nyheden! Applaus!!! :0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Chamartin skrev: I følge Marca rygter skulle Ødegaard være blevet indskrevet i Madrids 25 mands trup til forårets Champoions League kampe. Lidt vildt når man tænker over det, men han har åbenbart allerede imponeret så meget.
Faktisk imponerende, at du præsterer at skrive dette 1½ time efter Madridista.dk bringer nyheden! Applaus!!! :0)
Beklager. Jeg kommer sjældent ud på forsiden af Madridista. Har en fane i browseren fast åbent på debatten.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Storken
- Gæst
-
Dios skrev: Vil der være noget prestige i, at lade ham få debut imod Schalke, så man har den yngste debutant i Cl nogensinde? Hvad tror i andre chancen er, for at det sker? Her taler jeg selvfølgelig om, at vi vinder utrolig komfortabelt i første kamp, og man måske lader ham spille de sidste 10 min. i returopgøret på Santiago Bernabéu.
Det er vildt at tænke på, at han kan få debut som 16-årig. Jeg var godt nok et helt andet sted i livet, da jeg var 16 år :)
Jeg kan godt se, at man sender et signal ved at gøre ham til den yngste nogensinde i Champions League. Det er dog lidt af et pres man ligger på drengens skuldre. Der er i forvejen en hel del, hvorfor man skal passe på, at han ikke knækker sammen under det. Jeg ville persoligt have ventet til Copa del Rey i næste sæson, da man altid møder et lavt-rangerende hold i første runde. Der kunne han få debut på Abu Dhabi Bernabeu i returen, hvis man havde sikret sejren i det første opgør.