Cristiano Ronaldo ude med hurtig undskyldning
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Cristiano Ronaldo skal ikke roses for noget af det, som han lavede i weekenden, men jeg kan på ingen måde få det til at harmonere med at være madridista at man sidder og håber på en ekstra straf til ham.
Hvis det gør at manden indser der er andre en ham selv at tænke på, så kan man vel godt sige det og stadig elske klubben madrid. Ingen over klubben og så må manden da tænke sig lidt om eller tage en tur på bænken hvis det er hovedet og privat livet som spøger.
Han er self et menneske som os andre, men han slår jo tit med armene i andre kampe. Godt der endelig slås ned på det vold.
Hader når andre spillere gør det, så vores egne skal have samme tur.
M_linding skrev: Bare lige så vi får lidt nuancer ind i billedet... Der er som regel en forhistorie til de situationer hvor en angriber - i dette tilfælde Ronaldo - reagerer som han gør. Ligesom der er en grund til, at Cordoba-spilleren ikke forsøgte efterfølgende at gøre Ronaldo til the bad guy efter kampen... Neymar var lidt inde på det her den anden dag.
Det gør det ikke i orden, at Ronaldo ikke kan styre sit temperament (og det har jeg i øvrigt aldrig påstået). Men lad mig sige det sådan, at Godin havde været mere end almindeligt øretæveindbydende igennem hele kampen, da Ronaldo forsøgte at vriste sig fri med for stor voldsomhed:-)
Hvis Ronaldo får mere end to dages karantæne, vil det så ikke ændre hele fodboldloven? Indtil idag har det da altid været sådan, at det er dommeren som bestemmer... Men hvis der er én som kan få ændret fodboldreglerne, så er det nok Ronaldo;)
Du har selvfølgelig ret i de to første afsnit, men det er godt nok meningsløst at bruge dem som undskyldning. Nu har Ronaldo 3 gange (1 gang mod Godin + 2 gange her mod Cordoba) været impliceret i episoder, der grænser til det voldelige. Det er ingenlunde acceptabelt, og jeg mener personligt at Godin-episoden burde have udløst en 4-5 spilledage, mens denne bør takseres til det samme.
Og jo, jeg kan godt forstå ham. Min sofa er også gået i stykker efter et FIFA-nederlag, men vi er på så højt et professionelt niveau, at det ikke må ske.
Sebberg skrev:
M_linding skrev: Bare lige så vi får lidt nuancer ind i billedet... Der er som regel en forhistorie til de situationer hvor en angriber - i dette tilfælde Ronaldo - reagerer som han gør. Ligesom der er en grund til, at Cordoba-spilleren ikke forsøgte efterfølgende at gøre Ronaldo til the bad guy efter kampen... Neymar var lidt inde på det her den anden dag.
Det gør det ikke i orden, at Ronaldo ikke kan styre sit temperament (og det har jeg i øvrigt aldrig påstået). Men lad mig sige det sådan, at Godin havde været mere end almindeligt øretæveindbydende igennem hele kampen, da Ronaldo forsøgte at vriste sig fri med for stor voldsomhed:-)
Hvis Ronaldo får mere end to dages karantæne, vil det så ikke ændre hele fodboldloven? Indtil idag har det da altid været sådan, at det er dommeren som bestemmer... Men hvis der er én som kan få ændret fodboldreglerne, så er det nok Ronaldo;)
Du har selvfølgelig ret i de to første afsnit, men det er godt nok meningsløst at bruge dem som undskyldning. Nu har Ronaldo 3 gange (1 gang mod Godin + 2 gange her mod Cordoba) været impliceret i episoder, der grænser til det voldelige. Det er ingenlunde acceptabelt, og jeg mener personligt at Godin-episoden burde have udløst en 4-5 spilledage, mens denne bør takseres til det samme.
Og jo, jeg kan godt forstå ham. Min sofa er også gået i stykker efter et FIFA-nederlag, men vi er på så højt et professionelt niveau, at det ikke må ske.
Omvendt: Sker disse episoder ikke, paradoksalt nok, netop fordi det er på så højt et niveau? Jeg ser det aldrig dette ske, når jeg ser Castilla spille f.eks...:)
Ej nu er vi også på vej ud på et sidespor. Røde kort er uacceptable. Men jeg kan ikke klare en diskussion uden nuancer - om jeg så skal sige noget jeg ikke mener!;)
Jeg mener dog, helt alvorligt, at man skal straffe Ronaldo indefor de rammer som alle andre spillere straffes efter. Og jf. dommerens rapport siger de vist max. 3 dage.
Florentino Pérez
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Cristiano Ronaldo skal ikke roses for noget af det, som han lavede i weekenden, men jeg kan på ingen måde få det til at harmonere med at være madridista at man sidder og håber på en ekstra straf til ham.
CR7 sparkede, slog og gav en lussing; med andre ord begik han vold. Meget af det samme som Diego Costa (nu i England :) )begik op til flere gange mod Ramos, Pepé, Arbeloa og Diego Lopez, blandt andre. Dengang Costa gjorde det samme, håbede vi allesammen, at han på et tidspunkt fik rødt og ville få en længere karantæne. Men fordi vi har med CR7 at gøre og at han spiller for Real Madrid, så skal han ikke have samme straf? Og ja, jeg indrømmer gerne, at jeg håber, at han får en lang straf, som man jo skal have, når man er voldlig. Hvis han ikke får det, så vil folk begynde at snakke om "LFP Madrid", særbehandling til Ronaldo og spillets integritet vil dermed ødelægges, for så vil andre der har begået samme form for vold også have en karantæne på 1-2 dage.
Konsekvenserne er langt større end du tror, hvis han ikke får den straf der tilhøre en voldlig handling.
Morale er godt, Siempre. Dobbelt morale er...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Når han laver forseelser til rødt kort, så skal han naturligvis have rødt kort, men eftersom han var Atlético Madrid-spiller kunne jeg ikke være mere tindrende ligeglad med, hvad han efterfølgende får af karantæne.
På samme måde med FIFA Madrid eller LFP Madrid.........hvis folk vil kalde Real Madrid det, så skal de da bare gå i gang. Hvad rager det mig??
Cristiano Ronaldo skal tage sin straf og det vil klæde Real Madrid ikke at appellere dommen, for han gjorde noget rigtig dumt, men så kan den sag vist også lægges på hylden og samle lidt støv.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sahinovic skrev: En komplet overreaktion er hvad denne sag er - Det eneste Ronaldo formåede med denne situation var at ligne en idiot og svigte sit hold, hvilket er straf nok. Der var jo ingen der kom til skade og er ret sikker på at det ikke var Ronaldo's hensigt at skade nogen, blot en irritation han skulle af med i det moment. Tre dages karantæne er vidst mere end rigeligt i denne sag.
Hmm. Det samme kan man jo sige da Suarez både bed Ivanovic og Chiellini. Pepé, da han sparkede til Casquero. Ingen kom rigtig til skade, og det var sikkert bare frustrationer.
Meningsløs vold på gaden skyldes ofte frustrationer.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Sahinovic skrev: En komplet overreaktion er hvad denne sag er - Det eneste Ronaldo formåede med denne situation var at ligne en idiot og svigte sit hold, hvilket er straf nok. Der var jo ingen der kom til skade og er ret sikker på at det ikke var Ronaldo's hensigt at skade nogen, blot en irritation han skulle af med i det moment. Tre dages karantæne er vidst mere end rigeligt i denne sag.
Hmm. Det samme kan man jo sige da Suarez både bed Ivanovic og Chiellini. Pepé, da han sparkede til Casquero. Ingen kom rigtig til skade, og det var sikkert bare frustrationer.
Meningsløs vold på gaden skyldes ofte frustrationer.
Jeg var også ude at forsvare Suarez da det skete da jeg også synes at folk overreagerede fuldstændigt. Jeg forsvarer heller ikke Ronaldo's aktioner, men jeg forstår bare ikke hvordan nogle folk kan mene at han skal have mere end tredages karantæne.
Florentino Pérez