Ødegaard: ”Pengene var ikke vigtige for mit valg”
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev: Siempre
Er du virkelig sikker på, at de taler engelsk på førsteholdet? Det må da i så fald lyde sjovt;-)
Storken
Jeg skal forresten komme med endnu en beklagelse:) Jeg sagde for noget tid siden, at Jack Harper var et glimrende eksempel på en ikke spansk talende dreng, som kom til Real Madrid som 16-årig, og blev udviklet og integreret med succes...
Men det viser sig faktisk, at Jack Harper er født i Spanien, og også taler flydende spansk - ligesom han selvfølgelig taler flydende engelsk;)
Ja, det læste jeg i et interview for et stykke tid siden. Som selvudnævnt Gammelfar kan jeg naturligvis ikke huske med hvem, men jeg mener at det var enten Casillas eller Ramos...........eller også var det en tredje!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
M_linding skrev: Siempre
Er du virkelig sikker på, at de taler engelsk på førsteholdet? Det må da i så fald lyde sjovt;-)
Storken
Jeg skal forresten komme med endnu en beklagelse:) Jeg sagde for noget tid siden, at Jack Harper var et glimrende eksempel på en ikke spansk talende dreng, som kom til Real Madrid som 16-årig, og blev udviklet og integreret med succes...
Men det viser sig faktisk, at Jack Harper er født i Spanien, og også taler flydende spansk - ligesom han selvfølgelig taler flydende engelsk;)
Ja, det læste jeg i et interview for et stykke tid siden. Som selvudnævnt Gammelfar kan jeg naturligvis ikke huske med hvem, men jeg mener at det var enten Casillas eller Ramos...........eller også var det en tredje!
Jeg har ikke læst nogle artikler, og har ej heller andre henvisninger at bakke denne påstand op med, men jeg har meget svært ved at forestille mig, at engelsk er førstesprog i Real Madrids trup. Som jeg ser det er der kun seks spillere i truppen der ikke har enten portugisisk eller spansk som modersmål, og de seks er nok ingenlunde de øverste seks i hierarkiet. Jeg tror simpelthen ikke på det.
At Ödegaard skal lære spansk ser jeg ikke som det store problem, hans indlæringsevne burde være i orden, og med hans arbejdsmoral tænker jeg at han fatter, at det skal prioriteres. For engelsk tror jeg sgu ikke der bliver meget af :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen