Optakt Real Madrid – Sevilla: Det er tid til at vise, hvorfor man spiller i den hvide trøje!

11 år 5 måneder siden #13 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt Real Madrid – Sevilla:

Siempre Madrid skrev: De meldes begge tvivlsomme og værst ser det ud for Ramos.

Det er noget rigtig lort. Hvor jeg da inderligt håber, at vi stiller os tilbage og venter på Atletico kommer frem og så tager dem på kontra!
Nå, men vigtig sejr i aften - puha det holdt hårdt! Halá!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #14 af Raul7-2880
Frygter lørdagens kamp... Uafgjort er godkendt at få med.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #15 af Inspektøren
Der er ingen der ved med sikkerhed, om Sergio Ramos og/eller Jamés Rodriguez er ude til El Derbi på lørdag. Forvent noget nyt i morgen efter de er blevet scannet eller muligvis senere i dag.
Godt man kan læse spansk, da de spanske medier modtager den slags information før alle andre internationale medier.

Men hvis det ender med worst-case scenario, så kommer vi desværre til at mangle Pepé, Jamés, Ramos og Marcelo på lørdag. Spillere vi ellers godt kunne bruge. Især Pepé.

Til gengæld er der også positive nyheder, da en vis herre ved navn Cristiano Ronaldo vender tilbage stærkere end nogensinde før. Så helt dårligt er det alligevel ikke.

11 år 5 måneder siden #16 af madrid2000

Inspektøren skrev: Der er ingen der ved med sikkerhed, om Sergio Ramos og/eller Jamés Rodriguez er ude til El Derbi på lørdag. Forvent noget nyt i morgen efter de er blevet scannet eller muligvis senere i dag.
Godt man kan læse spansk, da de spanske medier modtager den slags information før alle andre internationale medier.

Men hvis det ender med worst-case scenario, så kommer vi desværre til at mangle Pepé, Jamés, Ramos og Marcelo på lørdag. Spillere vi ellers godt kunne bruge. Især Pepé.

Til gengæld er der også positive nyheder, da en vis herre ved navn Cristiano Ronaldo vender tilbage stærkere end nogensinde før. Så helt dårligt er det alligevel ikke.

Jeg er godt nok misundelig.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 5 måneder siden #17 af Dios
James gør det igen rigtig flot ude på den højrekant inden han desværre blev skadet, men faktisk kommer hans skade hvor det i mine øjne kan gavne os. Det er altid uheldigt vores spillere bliver skadet, og det er altid bedst med alle spillere til rådighed :D Nu har vi bare prøvet med James centralt imod Atlético så mange gange uden held, og nu kan der endelig prøves noget nyt. Kroos, Isco og Khedira, da de 3 forreste jo er selvskrevet, hvis de er fit.

Jeg var vild med dommerens stil idag, da der ikke bare blev fløjtet helt ustyrligt, men det er mig seriøst en gåde, at 1. Marcelo får gult? Og 2. Navarro forbliver på banen. Er vi ikke alle enige om, at man som dommer ikke kan give en henstilling efter man har svinget det gule kort? Det var nemlig bare hvad han gjorde, da Navarro igen igen begik et voldsomt frispark på Bale.
Marcelo's gule kort skal selvfølgelig appelleres, det er klart. Der var ikke skyggen af frispark, og derfor heller ikke gult kort.

Arbeloa? Nej, bare nej!

Det der sammenspil Isco og Benzema har gang i, det kan de altså godt blive ved med! Hold nu op hvor er det lækkert at se på. Specielt angrebet, hvor Marcelo's indlæg desværre ligger lig bag Benzema var verdensklasse. Marcelo's indlæg er derimod også blevet verdensklasse .

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, ZizouMo, madrid2000, JimmyBroe, andreashn, ElMadrid

11 år 5 måneder siden #18 af firkant
Så er alle neglene væk. Håber der kommer nogle nye ud til på lørdag. 3 point er vel det bedste vi kan tage med fra den kamp. Jese mangler stadig meget han er jo bange hvergang der er nærkamp. Sami K er godtnok tung både med og uden bold og Arbeloa er færdig. Puha Madrid

11 år 5 måneder siden #19 af henrikcomn
Stop nu den hetz mod Arbeloa - Han er færdig efter denne sæson, men ikke pga. kampen i dag, hvor han laver flere gode tilbageerobringer, kommer i mange overlap og næsten ligger op til mål..

Khedira spillede også en rigtig fin kamp i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 5 måneder siden #20 af Roden
Jeg synes godt nok heller ikke Bale levere noget som helst at skrive hjem om i dag.. Jeg mindes ikke at han havde en god aktion! Hvorfor kunne han ikke være blevet skadet i stedet for James?! Han har da i det mindste gjort en forskel de kampe hvor Ronaldo har været væk!
På den positive side blivef Isco bare bedre og bedre! Han bliver inden for få år verdens bedste!

11 år 5 måneder siden #21 af El Rojo

Roden skrev: Jeg synes godt nok heller ikke Bale levere noget som helst at skrive hjem om i dag.. Jeg mindes ikke at han havde en god aktion! Hvorfor kunne han ikke være blevet skadet i stedet for James?! Han har da i det mindste gjort en forskel de kampe hvor Ronaldo har været væk!
På den positive side blivef Isco bare bedre og bedre! Han bliver inden for få år verdens bedste!

Isco er fantastisk igen i dag. Benzema er fantastisk igen i dag. Forsvaret vakler forståeligt efter Ramos bliver skiftet ud, selvom jeg ikke blev synderknust over den skade til at starte med, for jeg synes sgu Nacho plejer at gøre en god figur. De kommer også godt efter det nede bagved, og specielt fra 45 til 70 synes jeg det var en kæmpe fornøjelse. Vi skulle have været på 3-0 flere gange.

Helt enig med Dios omkring angrebet der leder op til at Benz næsten kan prikke den ind, efter Marcelo lægger den fladt ind. Hold kæft det var smukt. Igen var jeg jo begejstret for spillet uden Ronaldo, jeg ved godt at den sag har været rigeligt debatteret herinde, så det er ikke for at genåbne den. Men jeg er altså vild med det flow der kan komme i angrebene på kanten af feltet, selvfølgelig orkestreret af verdens fedeste matador i nummer 23. Lad os håbe, at en sulten Cristiano kommer tilbage og lukker munden på mig lørdag med en pind eller to.

Super fucking vigtige tre point i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 5 måneder siden #22 af Chamartin

Inspektøren skrev: Der er ingen der ved med sikkerhed, om Sergio Ramos og/eller Jamés Rodriguez er ude til El Derbi på lørdag. Forvent noget nyt i morgen efter de er blevet scannet eller muligvis senere i dag.

Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Chamartin.

Leveret af Kunena Forum