Optakt: Reservernes store test
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Nacho kommer på store prøver i eftermiddag.
Der er som altid lagt op til et brag, når Atletico Madrid er værter til El Derbi Madrileño klokken 16 i eftermiddag. Såvel er tre points, æren og et vigtigt skridt i kampen om det spanske mesterskab på spil.
Real Madrid har haft en svær start på 2015, hvor man kun i glimt har fundet efterårets form, mens man konstant har været ramt af skader og karantæner på vigtige positioner - i dag er ingen undtagelse. Således er kun Dani Carvajal med fra den almindelige backkæde, hvor særligt midterforsvaret med Raphael Varane og Nacho kommer på store prøver.
Offensivt mangler profiler som James og Luka Modric. Heldigvis kan Carlo Ancelotti glæde sig over, at have Cristiano Ronaldo tilbage efter endt karantæne, hvilket kan vise sig yderst vigtigt. Det bliver derfor spændende, om BBC igen kan finde målformen.
I de indbyrdes opgør har Kongeklubben haft det svært i denne sæson, hvor det er blevet til tre nederlag og to uafgjorte i fem kampe. Derfor kan man også spekulere i, om Ancelotti vil angribe kampen mere afventende end tidligere, da de hvidklædte kan være bedst tjente med ét point, som stort set vil sende Atletico ud af mesterskabskampen.
Hos Atletico er alle mand klar, hvorfor det må forventes, at Diego Simeone stiller i sin sædvanlige 4-5-1 eller 4-4-2 om man vil, hvor Antoine Griezmann får en fri rolle i rummet bagved bomstærke Mario Mandzukic. Her bliver det spændnede, hvordan Real Madrid vil løse de lange bolde, hvis Mandzukic placerer sig omkring Nacho, da højdefordelen bestemt er på kroatens side.
Defensivt er midterforsvaret blandt verdens bedste i Miranda og Diego Godin, som bliver støttet af en hårdtarbejdende firemandsmidtbane med Arda Turan, Gabi, Tiago og Koke.
Real Madrids forventede hold: Casillas; Carvajal, Nacho, Varane, Coentrao; Khedira, Kroos, Isco; Bale, Benzema, Cristiano Ronaldo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er der nogen, som har et godt link til kampen. Eller kender en god hjemmeside hvor de streamer den?
Jeg har desværre ikke kanal 6.
God kamp til jer alle :-)
- guti
- Gæst
-
Edit:
Jeg gider ikke engang at skrive det....
Jeg er her stadig XOXO
Ugidelige, bange, ukompakte og i sin helhed bare fuldstændig til grin. Jeg begriber ikke, at Ancelotti intet har lært.
Men okay, vi kan vel ikke forvente noget med den bagkæde. Det er jo et halvt hold af udskiftere.
Lad os håbe Athletic kan drille Barca i morgen.
P.s. Har Ronaldo ramt en medspiller endnu?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg ville grine min røv i laser, hvis Barcelona viste Real Madrids nuværende niveau. Og så er jeg ligeglad med, at fem spillere sidder ude med skader - det her er fandeme elendigt. Bare wow :-)
- MNH92
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Der er stadig en halvleg, så jeg gider ikke at drage nogle konklusioner endnu, skulle resultatet vende.
Vamos Los Blancos!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Endnu en gang klasseforskel. Fatter ik hvorfor Ancelotti bliver ved med at spille med en uændret taktik/opstilling mod Atl. Madrid.
Vi skal være glade for at slippe afsted med et 2 måls nederlag.
- Storken
- Gæst
-
........
Jeg trækker min kritik af Atletico tilbage. De har spillet en flot kamp indtil videre.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
2-0 sikker sejr.
- Inspektøren
- Gæst
-