Optakt: Reservernes store test
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: ATL Madrid, Barcelona, Valencia og Sevilla er alle større mesterskabsfavoritter end os.
Det er rystende, så ringe vi, og jeg har skiftet stemning fra naivt optimistisk til realist. Vi vinder ikke en skid i år, og det skyldes, at vi konstant taber til de øvrige tophold. Vi har verdens dyreste trup og så falder vi komplet sammen, og Atlético var jo tættere på 8-0, end vi var på at score.
Barcelona. Vandt to gange i træk over dem. Vi er blevet slagtet. Igen.
Det her mesterskab er væk. Det har vi åbentbart ikke en taktik, det kan vinde til os. Rend mig da!!!
* 3 gange i træk.
Dog 100 % enig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- D_P_Z
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
JimmyBroe skrev: Storken jeg har en lille rettelse til min "private besked" til dig, som jeg sendte i formiddags. Du kan nok selv regne ud hvad jeg mener;)
Jeg havde slet ikke set din besked. Jeg erkender, at det var en fejl at skrive en lille stikpille.
Man skal dog ikke undervurdere betydningen af at kunne lade sine frustrationer få frit løb. Jeg gjorde mig til et nemt offer i den sammenhæng. Det burde I næsten takke mig for ;-)
Husk på at den største fiasko overgår dem, der har haft mest succes. Dette nederlag føles så meget værre, fordi I har oplevet stor succes det forrige år. Det er så vigtigt at nyde det, når det går godt, fordi det efterfølgende fald gør rigtig ondt.
Altså nu har vi ikke spillet en god kamp siden VM for klubhold startede, flere spillere der er under niveau og har været det i 2 måneder, ancelotti ved ikke hvad jeg skal sige, han har åbentbart ikke spillerne eller det taktiske til at slå atl.madrid. Man mangler muskler på banen i dagens kamp, utroligt som vi er overmatchet idag, det hjælper så heller ikke, at vi har 3 spillere som stort set ikke hjælper i defensiven, slet ikke idag, når vi er så svækket.
Storken skrev:
JimmyBroe skrev: Storken jeg har en lille rettelse til min "private besked" til dig, som jeg sendte i formiddags. Du kan nok selv regne ud hvad jeg mener;)
Jeg havde slet ikke set din besked. Jeg erkender, at det var en fejl at skrive en lille stikpille.
Man skal dog ikke undervurdere betydningen af at kunne lade sine frustrationer få frit løb. Jeg gjorde mig til et nemt offer i den sammenhæng. Det burde I næsten takke mig for ;-)
Husk på at den største fiasko overgår dem, der har haft mest succes. Dette nederlag føles så meget værre, fordi I har oplevet stor succes det forrige år. Det er så vigtigt at nyde det, når det går godt, fordi det efterfølgende fald gør rigtig ondt.
Burde måske ikke blande mig her, men nu gør jeg det altså alligevel.
Det er en lidt sjovt historie med dig storken, du har nogle interessante synspunkter bestemt, men hver gang du kommer med en stikpille redder du den lige med en hurtig undskyldning og et eller andet smart ordsprog. Hvordan kan det være du opholder dig herinde under kampene iøvrigt? Jeg kan sagtens forstå hvorfor du i det hele taget opholder dig herinde, enemies closer og så videre, men under kampene er jeg bange for du ikke har det store at tilføje, og når samtlige brugere herinde kender dit tilhørsforhold, så vil stort set alt hvad du skriver blive betragtet som et forsøg på at trolle.
Jeg vil ikke køre en kampagne for at få dig bannet fra forum, overhovedet. Men du ved bedre end nogen anden, at du af alle brugere skal tænke dig en ekstra gang når du skriver herinde.
EDIT: Din undskyldning er fra min side forresten fuldstændig accepteret. Den her gang :-)
DC19
- Jack Daniels
- Gæst
-
Jeg har ofte været hård over for Illarramendi, men jeg synes faktisk, han gjorde det fint i dag - særligt situationen taget i betragtning. Jeg er mest rystet over Iker og de tre forreste. INGEN vilje, aggressivitet og lederudstråling i så vigtig en kamp. Casillas er, efter min mening, over the hill nu, og der bør findes en løsning til sommer som førsteprioritet.
Derudover synes jeg, det er useriøst at kræve Ancelottis afgang på denne baggrund. Kan ikke se, hvad en anden træner skulle kunne ændre. Det er i høj grad spillerne, der skal tage sig sammen og kæmpe for hinanden. Ancelotti kan ikke gøre for, at kun ganske få spillere tager returløb efter at have mistet bolden - der må spillerne hanke op i sig selv og vise sig værdige til at spille i den hvide trøje. At kæmpe for holdet og udvise kampgejst og vilje er det mindste man kan gøre en dag som i dag.
Synes dog, det er et generelt problem, at nogle spillere på holdet føler, at de kan tillade sig at slå ud med armene når der er modgang.Jeg tror bare ikke, det er noget en trænerfyring kan ændre på - det er indstillingen hos spillerne, der skal ændres, og med de egoer tror jeg ærligt talt ikke, træneren alene kan ændre det. Ancelotti - og en hvilken som helst anden træner i Real Madrid med den nuværende squad - er også "låst" i den forstand, at Ronaldo og Bale SKAL spille hver gang, fordi Perez har brugt uendeligt mange penge på dem. Det fungerer ikke optimalt med Ronaldo som 9'er, så der skal også være en angriber. Så er 4-3-3 mere eller mindre den eneste løsning, når Bale og Ronaldo viser sig så ugidelige, som tilfældet er pt.
Der må bare ses fremad og vi må stole på, at de kan/vil tage sig sammen og vise noget vilje.
Jeg ser frem mod de næste (nemme) kampe. Og når Modric og Pepe er vendt tilbage bør vi spille på opskruet blus.
EDIT: Og nej, jeg vil også gerne melde mig ind i koret og medgive at Ancelotti er i særdeleshed ikke tæt på en fyring på den her baggrund. Der skal umanerlig langt laaaaangt mere til.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Tror faktisk hvis man havde stillet med hele Castilla holdet, så havde de gjort det bedre..De havde i det MINDST KÆMPET, røven ud af bukserne, for at gøre det så godt som muligt, til ære for Real.
Jeg har seriøst ALDRIG, siden jeg så min første Real Madrid kamp engang i 1999, været så skuffet over en præstation, som den idag.
Ikk så meget fordi vi tabte, men måden vi tabte på, og attetyden på spillerne.
Jeg tror ikk vi kan havne dybere, end i det hul vi har lavet for os selv.
Det må da være noget af en wake up call til spillerne.
Pogba til sommer= ja tak
Reus til sommer= ja tak
Ny venstre back afløser= ja tak (Contrao er en meget skadet spiller, og op i alderen)
Ny højre back afløser til sommer=ja tak
Ny CB til sommer = ja tak
Ny afløser for Benz= ja tak (det er self. Ikk chicharitos skyld, men vi skal have en der kan gøre en forskel)
Nacho er god, men han har meget at lære.
Illara ud til sommer= ja tak
Khedira ud til sommer = ja tak
Jesè må gerne lejes ud, (kan virkelig ikk se, hvordan han skulle komme tilbage på sit bedste, hvis han får så lidt spilletid).
Bale=klip dit hår, så kan det være du kommer tilbage som du engang var.
Ronaldo= seriøst en attetyde ændring, lær at kæmpe for holdet, som du gør så meget for at vinde ballon d. Or.
Aaarrrgghhh..
Jeg skulle simpelthen ud med det..sorry
Storken skrev:
Jojo. Nu vil jeg ikke kommentere på hvad jeg synes om dit første indlæg. Men vreden og skuffelsen bliver altså ikke nemmere at tackle med sådan en stikpille. Det er snare at puste til ilden:)
Det er også helt iorden at du ikke har set den. Men har du tænkt dig at svare?:P
Jeg vil gerne slutte med at knytte en kommentar til mit profilbillede. Jeg ved godt at jeg ser brand godt ud. Hvis folk vil have autografer, få taget selfies, eller lign. af og med mig. Så må i kontakte min manager......:D Haha
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
real89 skrev: Nøj hvor er jeg skuffet..
Tror faktisk hvis man havde stillet med hele Castilla holdet, så havde de gjort det bedre..De havde i det MINDST KÆMPET, røven ud af bukserne, for at gøre det så godt som muligt, til ære for Real.
Jeg har seriøst ALDRIG, siden jeg så min første Real Madrid kamp engang i 1999, været så skuffet over en præstation, som den idag.
Ikk så meget fordi vi tabte, men måden vi tabte på, og attetyden på spillerne.
Jeg tror ikk vi kan havne dybere, end i det hul vi har lavet for os selv.
Det må da være noget af en wake up call til spillerne.
Pogba til sommer= ja tak
Reus til sommer= ja tak
Ny venstre back afløser= ja tak (Contrao er en meget skadet spiller, og op i alderen)
Ny højre back afløser til sommer=ja tak
Ny CB til sommer = ja tak
Ny afløser for Benz= ja tak (det er self. Ikk chicharitos skyld, men vi skal have en der kan gøre en forskel)
Nacho er god, men han har meget at lære.
Illara ud til sommer= ja tak
Khedira ud til sommer = ja tak
Jesè må gerne lejes ud, (kan virkelig ikk se, hvordan han skulle komme tilbage på sit bedste, hvis han får så lidt spilletid).
Bale=klip dit hår, så kan det være du kommer tilbage som du engang var.
Ronaldo= seriøst en attetyde ændring, lær at kæmpe for holdet, som du gør så meget for at vinde ballon d. Or.
Aaarrrgghhh..
Jeg skulle simpelthen ud med det..sorry
Må jeg så ikke foreslå papir og blyant næste gang ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Desuden lagde du mærke til jeg skrev, at han er en meget skadet spiller?? Hvilke vil sige, at det er sjældent han faktisk spiller. Hvilke i en kamp som denne, bare ikke er holdbar at han spiller på det niveau. Han Laver utrolig mange fejl, specielt i det defensive. Bare idag, kunne alle nærmest komme forbi ham, med lethed. Fordi han hele tiden er skadet, og får ikke rutine i spillet. Så han kan være klar når man har brug for ham.
Han er på sit bedste, bedre end Marcelo i sit defensive arbejde, men hvad nytter det, når han hele tiden er skadet og måske kun 1 gang i løbet af sæsonen kan præstere på det ypperste.