Optakt: Reservernes store test
Vi er bare ikke bedre desværre. 1 tal til hele banden. Flovt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Storken skrev: I havde 55% boldbesiddelse i første halveg, hvis det er nogen trøst. I kan ligeledes glæde jer over, at I har det første skud på mål til gode.
........
Jeg trækker min kritik af Atletico tilbage. De har spillet en flot kamp indtil videre.
Om jeg fatter du får lov at blive herinde, når du med indlæg som disse udelukkende kun er ude på at trolle og provokere. Der sidder en masse Madridistas på et Madridista forum og er pænt trætte af situationen. Så burde du tie stille med så latterlig en kommentar.
Tænk bare hvis situationen var omvendt, og der sad en Madrid-fan på jeres forum og kom med den slags. Han ville blive smidt ud med det samme. Tænk dig lige om. Fint du får lov at være herinde, men lad være med at misbruge det.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Storken
- Gæst
-
Pelle skrev:
Storken skrev: I havde 55% boldbesiddelse i første halveg, hvis det er nogen trøst. I kan ligeledes glæde jer over, at I har det første skud på mål til gode.
........
Jeg trækker min kritik af Atletico tilbage. De har spillet en flot kamp indtil videre.
Om jeg fatter du får lov at blive herinde, når du med indlæg som disse udelukkende kun er ude på at trolle og provokere. Der sidder en masse Madridistas på et Madridista forum og er pænt trætte af situationen. Så burde du tie stille med så latterlig en kommentar.
Tænk bare hvis situationen var omvendt, og der sad en Madrid-fan på jeres forum og kom med den slags. Han ville blive smidt ud med det samme. Tænk dig lige om. Fint du får lov at være herinde, men lad være med at misbruge det.
Jeg undskylder. Det var en fejl fra undertegnet.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Selvom de højst sandsynligt intet vinder i år, mener jeg bestemt ikke at Ancelotti skal fyres. Se blot på de seneste trofæer som han har vundet til klubben.MNH92 skrev: Hold kæft hvor skal Ancelotti bare fyres når denne sæson er slut, at man over så mange kampe ikke kan lykkedes med at vinde over vores såkaldte lillesøster er direkte pinligt! Det smerter mig egentlig at sige, eftersom jeg er stor tilhænger af ham, men nu må galskaben stoppe. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at han med så gode spillere ikke kan finde en taktik, der kan slå 11 voldsmænd! Skuffende! Med Barcas form lige pt. og vores mangel på samme, skal der mere end mirakler til for at vi skal vinde La Liga..
I øvrigt er det umuligt at vinde over de "11 voldsmænd" uden spillere som Modric og ikke mindst DI MARIA.
Vil dog ikke blive overrasket over hvis den inkompetente ledelser vælger at fyre Ancelotti.
Det kan man kun tage hatten af for. Jeg er personligt imponeret over, hvor stor dedikation Atletico Madrid spiller med. For helt ærligt: Havde Real Madrid slået dem i stærkeste opstilling? Næppe!
Daniel skrev: Atletico Madrid spiller jo ikke svinsk; de spiller simpelthen bare godt og klogt.
Det kan man kun tage hatten af for. Jeg er personligt imponeret over, hvor stor dedikation Atletico Madrid spiller med. For helt ærligt: Havde Real Madrid slået dem i stærkeste opstilling? Næppe!
De viser mere vilje og kæmper ganske enkelt mere end vi gør. Man skulle ellers tro, at efter CdR nederlaget, at vores spillere havde noget at bevise. Det hele flopper i dag. Totalt idé-forladt spil.
Pinligt hele vejen rundt. De mange skader kan ikke bruges som undskyldning, da vi på papiret stadig er bedre end dem. Pinligt at vores offensiv er så nem at lukke ned.
Edit: nå, så blev det 4-0... wow... hvad sker der??
Lad os håbe, at de endeligt vågner op ligesom efter nederlaget til Sociedad. Tror de har brug for den her ydmygelse til at få noget ild under røven. Ynkeligt.
Men det her er simpelthen forrykt altså.
Gider som sådan ikke at udpensle hvad vi gør forkert for det ville tage 90 min....
Og BOM 4-0 i dette øjeblik. Ja ovenstående bliver blot bekræftet af dette.
Hvis nogen kunne have lyst til, at spille på, at en eller flere spillere kommer med kritiske stemmer omkring manglende indkøb, Ancelotti eller blot at nogen er utilfredse med tilværelsen i Madrid. Så skal i være velkommen til at spille den hos mig. Jeg giver odds 0,75.......
Jøsses en kamp. Ancelotti skal selvfølgelig ikke fyres. Jeg orker ikke at hører på det. MEN han skal have atvide af nogen, af høje herrer at det her, det er simpelthen ikke acceptabelt.
Storken jeg har en lille rettelse til min "private besked" til dig, som jeg sendte i formiddags. Du kan nok selv regne ud hvad jeg mener;)
Jeg er her stadig XOXO
- D_P_Z
- Gæst
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
D_P_Z skrev: Hvordan kan ligaen nr. 1 spille sådan? jeg mangler ord. Hvordan kan verdens bedste spiller spille så dårligt. Jeg savner konsekvens!!
* verdens bedste 2014. Vi er nu i år 2015, hvor han pt. langt fra er top 10...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det er rystende, så ringe vi, og jeg har skiftet stemning fra naivt optimistisk til realist. Vi vinder ikke en skid i år, og det skyldes, at vi konstant taber til de øvrige tophold. Vi har verdens dyreste trup og så falder vi komplet sammen, og Atlético var jo tættere på 8-0, end vi var på at score.
Barcelona. Vandt to gange i træk over dem. Vi er blevet slagtet. Igen.
Det her mesterskab er væk. Det har vi åbentbart ikke en taktik, det kan vinde til os. Rend mig da!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Mange ting gør Ancelotti godt, men han kan tydeligvis ikke knække Atlético-koden. Og Real Madrid har vel efterhånden et regulært kompleks. Jeg har ingen anelse om hvordan det kan løses, udover at Atlético selv løser det for os ved at tillade Simeone at smutte videre til en større klub.
Og der skal godt nok købes ind til sommer. Det kan ikke nytte noget at det bedste man har at sætte ind når det ikke kører er unge Jesé og evigt elendige Illarramendi. Samtidig starter tonstunge Khedira (som kandiderer kraftigt med Arbeloa som den absolut ringeste fodboldspiller i truppen) inde selvom hans tanker åbenlyst er andetsteds.
DC19