Ingen grund til Cristiano-bekymring

• rene
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #13 af rene
Besvaret af rene på emne Ingen grund til Cristiano-bekymring

Siempre Madrid skrev:

Johnson skrev: Ville Real madrid helt ærligt ikke være et bedre hold uden Cristiano?

Jeg har mere fidus til at Bale. Han er manden som kan afgøre de store kampe for os. Det tror jeg ikke Cristiano kan længere. Tallene er ikke så vigtige. Det handler om performance i de store kampe. Real madrid bør bruge den næste måned på at spille Bale ind på holdet og til det formål er det nødvendigt at sætte Cristiano på bænken.

Navas
Carvajal Varane Pepe Coentrao
Silva Kroos Marcelo
Bale Isco
benzema

Dette ville være et hold der kan konkurrere med de største hold. Desuden ville man gøre holdet bedre når Modric og Ramos kommer med. Cristiano er jokeren man sætter ind i anden halvleg. Der er ingen spiller der bør være over holdet.

Guud, kan du stille et Real Madrid-hold, som kan konkurrere med de største hold!? Undskyld, at jeg bliver lidt spids, men...........Nej, bare nej!!!

Det hold der er en joke, hvordan kan man sætte en mand som Ronaldo af holdet, synes generalt folk skal anerkende mere for det som han har gjort for klubben, og jeg er helt sikker på at han kommer tilbage i hans bedste form, men han er også kun et menneske, det synes jeg folk glemmer nogle gange.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #14 af Siempre Madrid

rene skrev:

Siempre Madrid skrev:

Johnson skrev: Ville Real madrid helt ærligt ikke være et bedre hold uden Cristiano?

Jeg har mere fidus til at Bale. Han er manden som kan afgøre de store kampe for os. Det tror jeg ikke Cristiano kan længere. Tallene er ikke så vigtige. Det handler om performance i de store kampe. Real madrid bør bruge den næste måned på at spille Bale ind på holdet og til det formål er det nødvendigt at sætte Cristiano på bænken.

Navas
Silva Kroos Marcelo
Bale Isco
benzema

Dette ville være et hold der kan konkurrere med de største hold. Desuden ville man gøre holdet bedre når Modric og Ramos kommer med. Cristiano er jokeren man sætter ind i anden halvleg. Der er ingen spiller der bør være over holdet.

Guud, kan du stille et Real Madrid-hold, som kan konkurrere med de største hold!? Undskyld, at jeg bliver lidt spids, men...........Nej, bare nej!!!

Det hold der er en joke, hvordan kan man sætte en mand som Ronaldo af holdet, synes generalt folk skal anerkende mere for det som han har gjort for klubben, og jeg er helt sikker på at han kommer tilbage i hans bedste form, men han er også kun et menneske, det synes jeg folk glemmer nogle gange.

Og så hører det med til historien om folks korttids-hukommelse, at Johnson for 3 måneder og en uge siden skrev følgende:

- Jeg synes at det er helt åbenlyst at Cristiano og Messi begge har sat helt nye standarder for spillet. De er efter min mening de to bedste spillere verden nogensinde har set. Den overlegenhed de viser på banen og den kontinuitet de gør det med hører en anden tid til. Man skal vel tilbage til Di Stefano og Puskas for at finde en lignende overlegenhed. De gør det vel at mærke i en tid hvor der for alle andre spillere på kloden ikke er plads til at brillere på den måde.

Det er lidt skræmmende, synes jeg!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista, andreashn, ElMadrid, rene, Cristiano Ronaldo

• rene
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #15 af rene
Besvaret af rene på emne Ingen grund til Cristiano-bekymring
Jeg græmes virkelig når jeg læser at folk vil sælge Ronaldo til sommer, det jo helt ude i skoven, manden er en legende i klubben, han skal nok vende tilbage med masser af mål, personlig tror jeg ikke Perez kunne finde på at sælge ham allerede til sommer, ja jeg ved godt at det står i aviserne i øjeblikket, men de skal jo også sælge nogle vilde historier. Er Ronaldo ved at være færdig på topplan, selvom jeg ikke tror det, så kan han sagtens benyttes alligevel, tænker at han kan omskoles som en slags playmaker for os, for han er jo god til at levere assister.

Jeg prøver bare at sige at Ronaldo er der stadig mange gode år i nu, har også på fornemmelsen, at han starter med at score løs igen i morgen.

11 år 5 måneder siden #16 af Sahinovic

Navas
Silva Kroos Marcelo
Bale Isco
benzema

Hvis man endeligt skulle ''sætte Ronaldo af holdet'' - så ville det være at sætte ham op som en boksspiller så han ikke har nogen reel indflydelse i opbygningen af spillet, for han har tit svært med at ramme en mand som står 2-3 meter fra ham.

Men at have en Ronaldo på holdkortet for at sætte ham på bænken og bruge ham som en joker - come on :D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #17 af JimmyBroe

rene skrev: Jeg græmes virkelig når jeg læser at folk vil sælge Ronaldo til sommer, det jo helt ude i skoven, manden er en legende i klubben, han skal nok vende tilbage med masser af mål, personlig tror jeg ikke Perez kunne finde på at sælge ham allerede til sommer, ja jeg ved godt at det står i aviserne i øjeblikket, men de skal jo også sælge nogle vilde historier. Er Ronaldo ved at være færdig på topplan, selvom jeg ikke tror det, så kan han sagtens benyttes alligevel, tænker at han kan omskoles som en slags playmaker for os, for han er jo god til at levere assister.

Jeg prøver bare at sige at Ronaldo er der stadig mange gode år i nu, har også på fornemmelsen, at han starter med at score løs igen i morgen.

Jeg er helt enige i at Ronaldo ikke skal sælges. Det er pt hul i hovedet at tro, at det vi ser fra Cr7 nu, er hans reelle niveau. Jeg synes sagtens at han kan kritiseres. Det har jeg også tidligere gjort.

Hehe men at omskole ham til playmaker/boldfordeler? Så lyder et salg lige pludselig tiltalende:D Haha

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #18 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Ingen grund til Cristiano-bekymring
Playmaker bliver han aldrig. Dertil er hans overblik og pasningsevner alt for ringe. Han skal vel bare smides ind i boksen? Hvilket han rykker tættere og tættere på i forvejen. Hans placeringsevne er god og han header godt. Ind i feltet med ham. Reus ud på kanten :)

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #19 af Omar
Besvaret af Omar på emne Ingen grund til Cristiano-bekymring
Hvordan kan man overhovedet tænke på at sælge Ronaldo?! Han er Real bedste angriber gennem tiderne (bare kig på statistikken!)

Jeg glæder mig til at se hvad dem som kritisere ham nu, skriver når han om 2 måneder har scoret 20 mål i 8 kampe!!

11 år 5 måneder siden #20 af SR4

M_linding skrev:

SR4 skrev:

M_linding skrev:

SR4 skrev: Jeg tror ballon d'or grunden allerede kan udelukkes for Ronaldo er allerede langt bag Messi i kampen om den næste guldbold og det ved han godt. Så hvis det for ham kun handlede om guldbolden, ændre det ikke på han stadig ville være tvunget til at præstere. Og han ville sikkert have ønsket at slå ligarekorden i denne sæson. Så Ronaldo har stadig haft meget at kæmpe for individuelt så ballon d'or grunden er ikke gyldig. :)

Nu er hele diskussionen egentlig rimelig tåbelig IMO:)

Men lad mig alligevel lige sige, at spillet om Ballon d'Or 2015 slet ikke er gået igang. Det er der to grunde til:

-Der er lang tid til spillet om titler for alvor går igang - og de har meget at skulle have sagt. Hvis Ronaldo er i storform i foråret og hjælper Real Madrid til at vinde ligaen og CL, så ser det pludselig helt anderledes ud.

-Når stemmer falder i november, er der INGEN der kan huske hvordan spillerne spillede i januar. Både fordi det ligger lang tid tilbage, og fodbold-elskere har hukommelse som guldfisk. Men også fordi dette er den mest "kedelige" måned, hvor intet rigtigt bliver startet eller afgjort. April og maj derimod, er nogle måneder som sætter sig i hukommelsen;)

Der tager du helt fejl. Præstationerne bliver nok ikke husket, men tallene gør. Og de betyder meget.

OK, jeg tog fejl. Messi har vundet Ballon d'Or 2015:)

Nu var det ikke det du tog fejl i men du bagataliserer alt for meget Messi's nuværende præstationer ift. ballonen slutningen af året. Men intet er afgjort overhoved men Messi har fået et pænt forspring og det kan vi ligeså godt erkende :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Leveret af Kunena Forum