Optakt: Den Gule Ubåd skal sænkes

11 år 4 måneder siden #25 af Madridnation.

asp3200 skrev: Barcelonas program er da bedre. Vi møder Bilbao ude næste gang som er i god form og så Levante hjemme. Barcelona ude og når vi taber den kan vi være 4 point bagefter.

Deres form er også MEGET bedre end vores. Spørgsmålet er så om de har peaket for tidligt.

vi peaket ihvertfald alt for tidligt...
Det er altså så pinligt at se holdet spille sådan, der er intet flow, intet pres og ingen gejst. Det var godt nok ikke fodbold de spillede idag.
Når men lad os håbe Don carlo får snakket spillerne til fornuft - og se det fra den lyse side. Modric er tilbage !

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #26 af Sebberg
Det der med, at det var uheldigt, at vi var uskarpe, det er bestemt ikke historien. Det er korrekt, at vi har et par store chancer, men hvem er det vi prøver at lyve for? Villareal har kampens største chance(r) i første halvleg, de har hovedstødet i anden og sidst, men ikke mindst, så har det også den friløber, som Vietto heldigvis formøbler.

11 år 4 måneder siden #27 af Madridnation.

Sebberg skrev: To seriøse ting tager jeg med fra kampen:

1. Man kan altid være uenig med ind- og udskiftninger, men jeg synes godt nok, at Ancelotti laver nogle helt vanvittige valg. Først og fremmest forstår jeg ikke, hvorfor han vil spille med 3 kanter inde (Jese, Ronaldo og Bale). Det kan godt være, at de skiftes til at gå centralt, men det duer bare ikke. Mere specifikt i dag: Det er jo fuldstændigt vanvittigt at tage både Isco og Benzema ud. En ting er at skabe balance, men det hjælper ikke, at man har to defensive midtbanespillere og 4 angribere, der ikke kan tæmme bolden. Kroos trådte i karakter til sidst, men Isco burde netop være essentiel i de sidste minutter til at true i de små rum, så Villareal ikke blot kunne stille sig tilbage og vente på de indlæg, som vi konsekvent foretog.

2. Jeg siger det så tit, men hvorfor bliver Ronaldo ved med at sparke frispark. Jeg synes faktisk snart, at det er et stort problem. Det kan ikke være rigtigt, at vi skal spille så mange store chancer, fordi han står øverst i hierarkiet. Han har ikke scoret på et eneste frispark i denne sæson, og så vidt jeg husker, så har det heller ikke just været tæt på. Hvorfor får Kroos ikke lov til at krølle den op i krogen i dag på kanten af feltet?

2'eren er jeg så enig i ! er blevet så træt af at se Ronaldo sparke forgæves forbi. Han må indse at hans tid med frispark er ovre og at bale pt. er bedre. Føler mig faktisk mere sikker med at bolden rammer indenfor målramen, når jeg ser at bale sparker frem for ronaldo. Kroos og isco kan også sparke !

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Leveret af Kunena Forum