Optakt: 7-9-13; det videre avancement er ikke i fare

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #13 af Raúl 7

asp3200 skrev: Vi fortjener at ryge ud. Hold op en gang lorte forsvar vi disker op med.

Modric kommer til at prikke bolden lige til en fri Schalke spiller. Det uheld af værste skuffe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #14 af asp3200

Raúl 7 skrev:

asp3200 skrev: Vi fortjener at ryge ud. Hold op en gang lorte forsvar vi disker op med.

Modric kommer til at prikke bolden lige til en fri Schalke spiller. Det uheld af værste skuffe.

Ligemeget. Det er Schalke. End of story. Skræmmende...

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #15 af Raúl 7

asp3200 skrev:

Raúl 7 skrev:

Du har ret, mod Schalke må man ikke komme til at prikke til bolden.

11 år 4 måneder siden #16 af asp3200

Raúl 7 skrev:

asp3200 skrev:

Raúl 7 skrev:

Du kunne jo også kigge på hele kampen. Må man foreslå en titel til kamp resume:

Madrid til grin i Europa.

11 år 4 måneder siden #17 af Chamartin
Skam jer Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #18 af Raúl 7

asp3200 skrev:

Raúl 7 skrev:

asp3200 skrev:

Raúl 7 skrev:

Du kunne jo også kigge på hele kampen. Må man foreslå en titel til kamp resume:

Madrid til grin i Europa.

Vi stiller med 1 stamspiller i forsvaret. Det er vel ingen overraskelse at defensiven vakler.

11 år 4 måneder siden #19 af Kiwes
tak for denne omgang ancelotti - held og lykke med den næste klub.

11 år 4 måneder siden #20 af BBB
Jeg forstår godt, at fansene pifter. Fy for helvede en elendig indstilling og en elendig kamp. Selvom der bliver scoret 4 mål, så er Casillas alligevel en af de bedste, hvilket er skræmmende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 4 måneder siden #21 af Sebberg

BBB skrev: Jeg forstår godt, at fansene pifter. Fy for helvede en elendig indstilling og en elendig kamp. Selvom der bliver scoret 4 mål, så er Casillas alligevel en af de bedste, hvilket er skræmmende.

Det kan du ikke mene. Hvilken af dem, som han tager, kan man ikke forvente af en målmand af den kaliber. Og hvad så med mål 1, 2 og 3. Første mål skal han tage, andet mål giver han elendig ripost og tredje mål, synes jeg han bør tage.

11 år 4 måneder siden #22 af Fondo_Sur
Vi spillede egenligt meget godt efter Modric kom ind, men altså...

11 år 4 måneder siden #23 af BBB

Sebberg skrev:

BBB skrev: Jeg forstår godt, at fansene pifter. Fy for helvede en elendig indstilling og en elendig kamp. Selvom der bliver scoret 4 mål, så er Casillas alligevel en af de bedste, hvilket er skræmmende.

Det kan du ikke mene. Hvilken af dem, som han tager, kan man ikke forvente af en målmand af den kaliber. Og hvad så med mål 1, 2 og 3. Første mål skal han tage, andet mål giver han elendig ripost og tredje mål, synes jeg han bør tage.

Jeg skrev ikke, at Casillas spillede godt...

11 år 4 måneder siden #24 af Fondo_Sur
Så må vi godt tage diskussionen om, at vi ikke kan tillade os at spille en nonchalant omgang fodbold med Isco som den store artist, hvis vi vil vinde noget. Der var ellers nogle herinde som mente, at det kunne lade sig gøre, men faktum er, at vi nemt kan ryge ud mod et hold som Monaco i næste runde, hvis vi spiller samme omgang fodbold. Modsætningvist kan vi også vinde turneringen - men det kræver mod af Ancelotti som jeg ser det. Mod til faktisk at anderkende, at vi spiller mod en modstander med kvalitet og vi derfor må og skal have en vis taktisk dagsorden. Presspil, højere forsvarslinje, tempo og sikker en bænkplads til Bale. Så kan alt stadig lade sig gøre.

Leveret af Kunena Forum