Bedømmelse af truppen mod Schalke 04

11 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (55 brugere)

2.1 Casillas
1.5 Arbeloa
2.7 Coentrão
2.5 Marcelo
2.2 Nacho
2.1 Pepe
1.7 Varane
1.1 Bale
2.3 Isco
1.5 Khedira
3.5 Modrić
2.5 Toni Kroos
2.1 Benzema
3.7 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 2.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af Steen
1 til Ancelotti.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, andreashn, BillovFO

11 år 4 måneder siden #3 af Kaká8
Hvordan kan man ikke give 1 til Arbeloa? Han er så dårlig, at han sikkert ikke engang vil kunne spille på Eibars andet-hold!

HALA MADRID Y NADA MAS
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #4 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Bedømmelse af truppen mod Schalke 04
Generelt er det ikke høje karakterer som skal deles ud. Og jeg er fan af Casillas, men de to første mål er på hans kappe. Kun godt han får et par vigtige redninger som sikrer os videre avancement. Men dette må og skal være kampen, hvor man erkender at BBC ikke skal spille hver kamp. Hvis det sker, så er fyringen af Carlo nærtstående, hvis den ikke allerede er sket inden Levante kampen.

11 år 4 måneder siden #5 af asp3200
Vi er til grin, men intet nyt i det desværre.. Godt nok tæt på Lyon mareridt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

11 år 4 måneder siden #6 af Sebberg
Vi mangler godt nok Ramos. Ikke at han er meget bedre end Varane, men vi mangler godt nok, at nogen tager ansvar. Det sejlede jo fuldstændigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JimmyBroe, Zyconith

11 år 4 måneder siden #7 af Salix7
Jeg er helt uforstående overfor, hvordan man kan blive ved med at give spilletid til Arbeloa, Khedira og Bale! De er jo så pivrige - Modric skabte mere i vores højre side på 30min, end de tre andre kunne på 60min! Stod det til mig, så har de tre spillere ingen fremtid i vores klub - de er flere niveauer under, hvad der forventes i verdens bedste klub!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Macon, Sam, Sebberg, Fondo_Sur

11 år 4 måneder siden #8 af Macon

Salix7 skrev: Jeg er helt uforstående overfor, hvordan man kan blive ved med at give spilletid til Arbeloa, Khedira og Bale! De er jo så pivrige - Modric skabte mere i vores højre side på 30min, end de tre andre kunne på 60min! Stod det til mig, så har de tre spillere ingen fremtid i vores klub - de er flere niveauer under, hvad der forventes i verdens bedste klub!

Arbeloa, Khedira er færdig til sommer, Bale tror jeg ikke bliver solgt, vis altså ikke man utd hiver den store pung frem.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #9 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Bedømmelse af truppen mod Schalke 04

Steen skrev: 1 til Ancelotti.

Snarere fyring til Ancelotti. Nok må være nok!

Krisen har stået på siden årsskiftet og måske, hvis man i det mindste kunne se Ancelotti arbejde på problemet i stedet for at være så passiv, så kunne han overleve denne spillemæssige katastrofe. Faktum er bare, at der efter mere end 3 måneder stadig ikke er det mindste hint af fremgang. Problemerne er nøjagtige de samme stadigvæk, og det kan ikke alene undskyldes med mange skader, som mange inkl. Ancelotti ellers sikkert prøver at bruge som undskyldning. Det er mentalt det handler om i stor grad, og der er noget helt galt i tilgangen til kampene og attituderne.

Jeg har ikke meget mere tålmodighed med Ancelotti. Er træt af hans manglende rotationer på holdet og hans håbløse strategi hvad angår indskiftninger/udskiftninger. Desuden fremstår han som totalt handlingslammet og passiv i kampene, hvilket ikke fungerer for mig. Han har kun én plan, og duer den ikke, så taber vi kampen. Når vi har tabt til Barcelona her om et par uger (ja jeg skriver når), så må hans tid være ovre.

11 år 4 måneder siden #10 af Sebberg
Jeg er faktisk 90 procent sikker på, at Bale bliver solgt. Både fordi Real vil skippe ham, men mest af alt fordi jeg tror, at han ikke trives. Han virker slet ikke som en spiller med gejst, og jeg tror ærlig talt, at han vil tilbage til England.

11 år 4 måneder siden #11 af Salix7

Macon skrev:

Salix7 skrev: Jeg er helt uforstående overfor, hvordan man kan blive ved med at give spilletid til Arbeloa, Khedira og Bale! De er jo så pivrige - Modric skabte mere i vores højre side på 30min, end de tre andre kunne på 60min! Stod det til mig, så har de tre spillere ingen fremtid i vores klub - de er flere niveauer under, hvad der forventes i verdens bedste klub!

Arbeloa, Khedira er færdig til sommer, Bale tror jeg ikke bliver solgt, vis altså ikke man utd hiver den store pung frem.

Jeg håber, at du har ret - men mest af alt håber jeg virkelig, at Man U. henter Bale, så kan vi grine hele vejen ned til banken! Synes hans bundniveau minder mere og mere om Bendters eller Pintos - føj, han skal ud af vores klub, så vi kan få en spiller ind, som kan skabe bare lidt på egen hånd!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

11 år 4 måneder siden #12 af Raúl Madrid
Måske er det på tide at den pengefikseret præsident indser, at IllarraElendig og Khedira ingen fremtid har i klubben mere. Derudover er købet af Lucas Silva så ufatteligt ligegyldigt, da Alvaro Medran bidrager med mindst ligeså meget!
Sidst men ikke mindst, må de meget gerne hente Casemiro tilbage. Har altid set mere talent i ham, end Illarra.

Leveret af Kunena Forum