Bedømmelse af truppen mod Schalke 04
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (55 brugere)
Hele holdet 2.3
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
HALA MADRID Y NADA MAS
- Hierro
- Gæst
-
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev: Jeg er helt uforstående overfor, hvordan man kan blive ved med at give spilletid til Arbeloa, Khedira og Bale! De er jo så pivrige - Modric skabte mere i vores højre side på 30min, end de tre andre kunne på 60min! Stod det til mig, så har de tre spillere ingen fremtid i vores klub - de er flere niveauer under, hvad der forventes i verdens bedste klub!
Arbeloa, Khedira er færdig til sommer, Bale tror jeg ikke bliver solgt, vis altså ikke man utd hiver den store pung frem.
- FigoJensen
- Gæst
-
Steen skrev: 1 til Ancelotti.
Snarere fyring til Ancelotti. Nok må være nok!
Krisen har stået på siden årsskiftet og måske, hvis man i det mindste kunne se Ancelotti arbejde på problemet i stedet for at være så passiv, så kunne han overleve denne spillemæssige katastrofe. Faktum er bare, at der efter mere end 3 måneder stadig ikke er det mindste hint af fremgang. Problemerne er nøjagtige de samme stadigvæk, og det kan ikke alene undskyldes med mange skader, som mange inkl. Ancelotti ellers sikkert prøver at bruge som undskyldning. Det er mentalt det handler om i stor grad, og der er noget helt galt i tilgangen til kampene og attituderne.
Jeg har ikke meget mere tålmodighed med Ancelotti. Er træt af hans manglende rotationer på holdet og hans håbløse strategi hvad angår indskiftninger/udskiftninger. Desuden fremstår han som totalt handlingslammet og passiv i kampene, hvilket ikke fungerer for mig. Han har kun én plan, og duer den ikke, så taber vi kampen. Når vi har tabt til Barcelona her om et par uger (ja jeg skriver når), så må hans tid være ovre.
Macon skrev:
Salix7 skrev: Jeg er helt uforstående overfor, hvordan man kan blive ved med at give spilletid til Arbeloa, Khedira og Bale! De er jo så pivrige - Modric skabte mere i vores højre side på 30min, end de tre andre kunne på 60min! Stod det til mig, så har de tre spillere ingen fremtid i vores klub - de er flere niveauer under, hvad der forventes i verdens bedste klub!
Arbeloa, Khedira er færdig til sommer, Bale tror jeg ikke bliver solgt, vis altså ikke man utd hiver den store pung frem.
Jeg håber, at du har ret - men mest af alt håber jeg virkelig, at Man U. henter Bale, så kan vi grine hele vejen ned til banken! Synes hans bundniveau minder mere og mere om Bendters eller Pintos - føj, han skal ud af vores klub, så vi kan få en spiller ind, som kan skabe bare lidt på egen hånd!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Sidst men ikke mindst, må de meget gerne hente Casemiro tilbage. Har altid set mere talent i ham, end Illarra.