Bedømmelse af truppen mod Schalke 04

  • D_P_Z
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 uger siden #13 af D_P_Z
Besvaret af D_P_Z på emne Bedømmelse af truppen mod Schalke 04
Ancelotti må simpelthen være en tøsse-dreng. Kan han ikke se at Bale kamp efter kamp underpræster? Det fortæller måske mere om madrid-bænken. og Jese sidder garanteret og tænker hvornår får jeg overhovedet chancen. Jeg håber det snart vender, for jeg frygter den store nedslagtning på Nou Camp. Hvis Schalke kan score 4, så kan Barca score 5!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #14 af madrid2000
Smid nu Bale på bænken. Han er dårliger end bendtner. Tænk at man sammenlignede ham med Neymar. Der er himmel til forskel. Bendtner er så piv ringe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #15 af rezamadridista
Det er virkelig sådan nogle dage, hvor man ønsker muligheden for at give et minus tal til en spiller. Bale fortjener ikke et 1-tal, han kan få et stort (lille?) minus 11 lige i hovedet. Jeg har aldrig nogensinde set en så ringe en spiller. Vi havde stået bedre med 10 mand fra start.
Kender i de dage, hvor man ser en kamp med nogle kammerater, og én spiller ekstra dårligt, hvor så en af kammeraterne råber højlydt "Det kunne jeg have gjort bedre" eller "Jeg havde spillet bedre end ham idag". Se, samtlige af de gange sådan noget er blevet råbt, så har det været en overdrivelse. Men lige netop idag, så kan jeg stolt (skuffet?) sige "Jeg havde spillet bedre end Bale idag". Jeg vil gå så langt at sige, at hvis jeg prøvede at spille ringere end Bale, så havde jeg stadig spillet bedre ham.

Det er så så så pinligt at vi, som verdens bedste klub (?), køber en spiller som Bale for sådan en pris. En spiller der blev købt, fordi vi har en abe som præsident.

Ja, vi kan sælge Bale til sommer og alt er godt igen, eller er det? Selvfølgelig er det ikke det. Vi løser ikke et problem ved at knække grenet, nej, vi skal hive lortet op fra roden. Ud med Perez.

Og til jer der sætter det hele på Ancelotti. Vi fjerner Ancelotti, hvem henter vi så? Der bliver nævnt mange erstatninger, men realiteten er at det fuldstændig ligemeget, hvem vi henter. Ligesom det er ligemeget at Bale bliver solgt. Det fundamentale problem er stadig i ledelsen. Mange nævner Perez' gode forretningsevner, jeg har endda set mange Barca fans savne en ligeså god forretningsmand som præsident. Sandheden er, at det er ligemeget, hvor god man er til at drive forretning, hvis man glemmer at man i første omgang driver en fodboldklub.

Jeg håber på bedre tider...

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #16 af Sahinovic

rezamadridista skrev: Det er virkelig sådan nogle dage, hvor man ønsker muligheden for at give et minus tal til en spiller. Bale fortjener ikke et 1-tal, han kan få et stort (lille?) minus 11 lige i hovedet. Jeg har aldrig nogensinde set en så ringe en spiller. Vi havde stået bedre med 10 mand fra start.
Kender i de dage, hvor man ser en kamp med nogle kammerater, og én spiller ekstra dårligt, hvor så en af kammeraterne råber højlydt "Det kunne jeg have gjort bedre" eller "Jeg havde spillet bedre end ham idag". Se, samtlige af de gange sådan noget er blevet råbt, så har det været en overdrivelse. Men lige netop idag, så kan jeg stolt (skuffet?) sige "Jeg havde spillet bedre end Bale idag". Jeg vil gå så langt at sige, at hvis jeg prøvede at spille ringere end Bale, så havde jeg stadig spillet bedre ham.

Det er så så så pinligt at vi, som verdens bedste klub (?), køber en spiller som Bale for sådan en pris. En spiller der blev købt, fordi vi har en abe som præsident.

Ja, vi kan sælge Bale til sommer og alt er godt igen, eller er det? Selvfølgelig er det ikke det. Vi løser ikke et problem ved at knække grenet, nej, vi skal hive lortet op fra roden. Ud med Perez.

Og til jer der sætter det hele på Ancelotti. Vi fjerner Ancelotti, hvem henter vi så? Der bliver nævnt mange erstatninger, men realiteten er at det fuldstændig ligemeget, hvem vi henter. Ligesom det er ligemeget at Bale bliver solgt. Det fundamentale problem er stadig i ledelsen. Mange nævner Perez' gode forretningsevner, jeg har endda set mange Barca fans savne en ligeså god forretningsmand som præsident. Sandheden er, at det er ligemeget, hvor god man er til at drive forretning, hvis man glemmer at man i første omgang driver en fodboldklub.

Jeg håber på bedre tider...


Jeg har i ny og næ set folk nævne Zidane som en der burde tage over, hvilket måske er en større joke end Bale's præstationer.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #17 af asp3200

D_P_Z skrev: Ancelotti må simpelthen være en tøsse-dreng. Kan han ikke se at Bale kamp efter kamp underpræster? Det fortæller måske mere om madrid-bænken. og Jese sidder garanteret og tænker hvornår får jeg overhovedet chancen. Jeg håber det snart vender, for jeg frygter den store nedslagtning på Nou Camp. Hvis Schalke kan score 4, så kan Barca score 5!


5??, nok nærmere 10 ;D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 uger siden #18 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Bedømmelse af truppen mod Schalke 04
Navas
Carvajal Varane Pepe Coentrao
Isco Modric Kroos Marcelo
Ronaldo Benzema

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #19 af garkin2635
spillerne spiller er utrolig umotiveret, og det er jo her Ancelotti skal gøre noget, han skal fandme også have en b plan, der bliver altid kørt den samme taktik i stribe,som har vist gang på gang det ikke er godt nok. Isco og kroos er jo de eneste 2 spillere der har givet sig næsten 100% hver kamp, de kæmper til det sidste, og det mangler der i resten af truppen, ved ikke hvad der gik galt, hvor blev motivationen de havde starten af sæsonen henne. jeg er ikke fan af at købe spiller hele tiden men, der skal fandme være en ny højre back istedet for Abeloa. der må bringes nye offensive spiller, nu hvor vores offensive spillere er alt for umotiveret og føler at de har garanteret en plads i startopstillingen, der mangler noget konkurrence om pladsen så de kan og bliver nød til at kæmpe. Hala Madrid !!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #20 af Sahinovic
Bale spiller godt nok med en lav selvtillid, i de mange år jeg har fulgt fodbold har jeg faktisk aldrig set en spiller på banen med så lavt et selvtillid. Han prøver hele tiden på at slå indlægget, istedet for bare at køre igennem mod forsvaret og udfordre og ikke bekymre sig om hvem der står i feltet eller omkring ham, som han gjorde i sin Tottenham tid. Når han så endeligt gøre det så er det tydeligt, for mig ihvertfald, at det ikke er med en 100% beslutsomhed, men sådan noget halvt udfordring halv prøver på at spille bolden ind over eller nærmeste spiller.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #21 af El Rojo
Lidt træt af at høre på én lang Bale-hetz, synes det er semi-naivt altid at skulle hænge den op på en enkelt syndebuk.

Ja, Bale spiller rædderligt, sikkert også den dårligste Real-mand, men HELE holdet underpræsterer jo næsten. Helt nede fra Casillas der skal nappe de to første til Isco der er en skygge af sig selv og Benzema der er helt rådden. For mig at se er der ingen tvivl om at det er indstillingen der er noget galt med. Igen i dag er alle spillere langt fra i deres dueller, det virker jo nærmest helt ukoncentreret fra start.

Carlo bliver selvfølgelig også gjort til synderen - men hvem er det han skal sætte ind i stedet for Bale? Jesé? Har I set ham spille for nylig? Altså det er da pest eller kolera. Jeg er ikke i tvivl om, at dette Real-mandskab har evnerne til at spille 10 x så god fodbold, hvis de kommer ud som lyn og torden og alle er tændte fra start, så det kan da godt være at pilen i sidste ende peger på Ancelotti.. Jeg har ikke kunnet finde en statistik på tilbagelagte meter i dag, men jeg mener at Schalke havde løbet 5+ km længere midt i anden halvleg. Der var næsten 10 km forskel mod Bilbao. I international topfodbold er der altså ikke større forskel på holdene, end at det dårligere hold slår det bedste, hvis det bedste hold ikke gider tage sig sammen. Skammelig indstilling her til aften.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bakar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #22 af Salix7

El Rojo skrev: Lidt træt af at høre på én lang Bale-hetz, synes det er semi-naivt altid at skulle hænge den op på en enkelt syndebuk.

Ja, Bale spiller rædderligt, sikkert også den dårligste Real-mand, men HELE holdet underpræsterer jo næsten. Helt nede fra Casillas der skal nappe de to første til Isco der er en skygge af sig selv og Benzema der er helt rådden. For mig at se er der ingen tvivl om at det er indstillingen der er noget galt med. Igen i dag er alle spillere langt fra i deres dueller, det virker jo nærmest helt ukoncentreret fra start.

Carlo bliver selvfølgelig også gjort til synderen - men hvem er det han skal sætte ind i stedet for Bale? Jesé? Har I set ham spille for nylig? Altså det er da pest eller kolera. Jeg er ikke i tvivl om, at dette Real-mandskab har evnerne til at spille 10 x så god fodbold, hvis de kommer ud som lyn og torden og alle er tændte fra start, så det kan da godt være at pilen i sidste ende peger på Ancelotti.. Jeg har ikke kunnet finde en statistik på tilbagelagte meter i dag, men jeg mener at Schalke havde løbet 5+ km længere midt i anden halvleg. Der var næsten 10 km forskel mod Bilbao. I international topfodbold er der altså ikke større forskel på holdene, end at det dårligere hold slår det bedste, hvis det bedste hold ikke gider tage sig sammen. Skammelig indstilling her til aften.


Jeg kan godt forstå, hvis du er lidt træt af en Bale-hetz - men må jeg minde dig om, at visse spillere i klubben er købt bl.a., fordi de kan tage sagen i egen hånd og afgøre kampene til vores fordel, når tingene ikke rigtig køre. I var det Ronaldo og Benzema, som leverede de nødvendige mål, som fik os videre til næste runde. Ser du på Bale, som alt andet lige må betegnes som en spiller der kan noget på egen hånd, og kan være kamp afgørende, så skulle der gå ca. 65 min, før han spille en håbløs ringe Arbeloa fri. Det var vel samtidig hans eneste gode indslag i en hel kamp. Det er slet slet slet ikke godt nok, når man er købt for 700mio, og som spillere den skal blive vores næste "konge" i klubben! (Hvis der er tale om nogle få kampe i løbet af en hel sæson, hvor Bale er helt væk, kunne jeg leve med det og forstår det - men det er jo ved at være standard for Bale, at han usynlig på banen!)
Jeg mener Bale burde bænkes i en periode, og så giv Jesé chancen (ikke at han har været god, men så kommer der i det mindste noget nyt ind og en spiller, som vi må forventer der løber mere, da han vil vise AC, at han skal have mere spilletid). Ellers kunne man prøve en 4-4-2, hvor midtbanen består af Isco, Kross, Modric og Jese, angrebet kan så bestå af Benzema & Ronaldo - i den opstilling vil man også kunne trække Ronaldo ned på midtbanen i stedet for Jesé og så sætte Chicharito ind i angrebet. Et eller andet skal der til at ske - vi har spillet med samme opstilling, samme spillere og fået samme skuffende resultat ud af det i 2½ måned nu - så bliver man bare nødt til at ændre et eller andet!
Derudover giver jeg dig helt ret i, at ALLE spillerne skal løbe meget mere og sætte sig langt mere i respekt på banen, da vi ellers snart kan vinke farvel til både Ligaen og CL!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 uger siden #23 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Bedømmelse af truppen mod Schalke 04
Kære Sebberg

Jeg tror alle os madridistas er ved at få en "depression" i øjeblikket og som Casillias udtrykte det idag, vi har ramt bunden!! det kan kun blive bedre herfra.

Når du nu siger at Ramós "kun er lidt bedre end Varane"???? alle her ret til deres egen mening men styr nu dine vamle udtalelser :) altså du er "guld bruger" og du virker som om den øverste etage hos dig er brændt sammen???

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #24 af DarioGomez
Hvis vi antager, at Bale skal bænkes - hvad kan vi så gøre?

For med Modric tilbage, hvad så med Isco?

Kan løsningen være at flytte ham ud på kanten og bænke Bale, og bringe Illarra/Silva/Khedira ind på midten?
Eller skal vi have gang i den langt fra overbevisende Jesé, der desuden nok er ude af form?
Benzema kan også rykkes på kanten og dermed give en startplads til Chicharito?

Jeg er ikke uenig i, at Bale har brug for en pause, men med James på skadeslisten; hvad er så reelt set vores alternative mulighed?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Rojo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce