Optakt: Ingen plads til fejltrin
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
-
Utroligt at første og anden halvleg kan være som nat og dag. Synd og skam. Godnat.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Edit: Håbløs at erstatte Jesé med Isco. Det smadre helt vores ellers gode spil på midtbanen, der i det mindste fremtvang store chancer. Ancelotti er rådvild i modgang.
- Gæst
-
Kampens badebold må utvivlsomt gå til dommeren, ikke linjedommeren.. Men selve ham klaptorsken midt på banen, der løber rundt som en forvirret kat midt i en hundeudstilling.
Havde Barca haft momentum op til halvleg, var der lagt 3 minutter til..
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
AvatarEyes skrev: Skandaløs dommer.
Korret. Men han kan alligevel ikke gøre ved, at Barcelona scorede en enkelt pind mere end Real Madrid i denne omgang.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
De eneste der kan være deres indsats bekendte er Marcelo og Benz.
Daniel skrev: Jeg ved godt, at det alt i alt var en god kamp Real Madrid spillede, men skåret ind til benet, så er det alligevel bare ikke godt nok at være fire point efter Barcelona på nuværende tidspunkt. Buttom line!
Edit: Håbløs at erstatte Jesé med Isco. Det smadre helt vores ellers gode spil på midtbanen, der i det mindste fremtvang store chancer. Ancelotti er rådvild i modgang.
Men har du set vores bænk?? Hvem skulle vi erstatte?? Bale med jese?? Vi havde stadig fået det samme, for Jesè gør ingen forskel, og Isco havde altså heller ikke nogen speciel god kamp idag..
Real har dog spillet det bedste fodbold i 2015, og det var dejligt at se, jeg er faktisk ikk så sur og over at vi taber(det havde jeg været hvis de havde spillet alendigt) for kan se stor optimisme i spillet..bare roligt Barca skal nok miste nogle point, det er jeg ret sikker på, og vi skal bare vinde alt det der kommer nu..ærgeligt med resultatet, for synes faktisk vi var meget bedre, og mange gange kørte dem rundt og kom frem til en masse chancer, ærgeligt det ikk blev til flere mål for os.
Dommeren havde mistet alt kontrol med kampen efter blot et par minutter.
Defensive fejl fra Real Madrid og dårlige taktiske dispositioner er skyld i nederlaget. Førstehalvleg kunne havde lignt vendepunktet. Men det varede ikke ved i anden, og ligner nu blot en tilfældighed. Det taler ikke til Ancelotti fordel at spillet falder så meget i niveau.
Hvis vi havde spillet som i første halvleg i hele kampen, så havde jeg godt kunne give Ancelotti et skulderklap, men jeg mener det er en taktisk brøler at ændre så meget på taktikken, når det gik så godt i første.
Modric er tydeligvis en kæmpe positiv indflydelse på vores spil. Bale er god i første men elendig i anden. Det samme kan siges om de fleste. Isco er dog for mig kampens dårligste spiller.
Det kunne ha' været så smukt men endte med at ligne det vi har gloet på i 4 måneder.
Nå, 4 point er ikke umuligt. Vi kan "nøjes" med at komme af point og stadig vinde guld. Men det er absolut ikke blevet nemmere.
Jeg er her stadig XOXO