ABC: Kold luft mellem Iker Casillas og Villiam Vecchi

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #13 af Jaood

Casper HN skrev: Hvis du ellers ville ulejlige dig med at læse mine indlæg, så vil du finde, at jeg allerede har linket målet og adresseret netop denne pointe. Jeg har ikke yderligere at tilføje udover, at jeg ikke tror, at den rigtige løsning havde været at vende sig om og spurgte ind på stregen.

Det er en anden video jeg linker til, med en anderledes vinkel. Det havde du måske indset hvis du ellers havde ulejliget dig med at se den.

I øvrigt er det rigtigt at du erkender at Casillas kommer på mellemhånd .... hvorefter du alligevel ikke mener han har gjort noget forkert. Det har jeg læst, det giver bare ikke særlig god mening. Uanset hvad er Vecchi, en mand som har trænet Dida, Buffon, og Casillas, enig i min vurdering. Casillas fejler, og det er ikke første gang, ej heller den sidste.

jeg ikke tror, at den rigtige løsning havde været at vende sig om og spurgte ind på stregen.

Det er ikke den eneste løsning, og hvis du tror det er dét, så er det jo klart at du ikke klandrer Casillas.

I øvrigt er det meget sigende at Bravo har 2-3 pragtredninger mens vi er igang med at køre dem fuldstændigt over .... og Casillas lukker mål ind første gang Barcelona er truende i godt og vel 40-50 minutter. Det er ikke godt nok.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Jaood.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #14 af Casper HN

Jaood skrev:

Casper HN skrev: Hvis du ellers ville ulejlige dig med at læse mine indlæg, så vil du finde, at jeg allerede har linket målet og adresseret netop denne pointe. Jeg har ikke yderligere at tilføje udover, at jeg ikke tror, at den rigtige løsning havde været at vende sig om og spurgte ind på stregen.

Det er en anden video jeg linker til, med en anderledes vinkel. Det havde du måske indset hvis du ellers havde ulejliget dig med at se den.

I øvrigt er det rigtigt at du erkender at Casillas kommer på mellemhånd .... hvorefter du alligevel ikke mener han har gjort noget forkert. Det har jeg læst, det giver bare ikke særlig god mening. Uanset hvad er Vecchi, en mand som har trænet Dida, Buffon, og Casillas, enig i min vurdering. Casillas fejler, og det er ikke første gang, ej heller den sidste.

jeg ikke tror, at den rigtige løsning havde været at vende sig om og spurgte ind på stregen.

Det er ikke den eneste løsning, og hvis du tror det er dét, så er det jo klart at du ikke klandrer Casillas.

Jeg har svært ved at se, at situationen fremstilles anderledes i dit klip end i mit. Det er også tydeligt, at han bevæger sig langsomt tilbage i mit klip.

Haha, måske du skulle blive målmandstræner så klog som du er? Jeg har som sagt ikke yderligere at tilføje, men ønsker dig held og lykke med karrieren.

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #15 af Jaood

Casper HN skrev:
Jeg har svært ved at se, at situationen fremstilles anderledes i dit klip end i mit. Det er også tydeligt, at han bevæger sig langsomt tilbage i mit klip.

Haha, måske du skulle blive målmandstræner så klog som du er? Jeg har som sagt ikke yderligere at tilføje, men ønsker dig held og lykke med karrieren.

Jeg er faktisk målmand. Swing and a miss.

11 år 4 måneder siden #16 af Madridistao
Hamrende ærgerligt at San Iker bare ikke længere har niveauet til at være vores nr. 1.

Men jeg føler at man til dels går over åen efter vand, hvis man går efter Courtois. De Gea kan jeg bedre forstå, da han er spansk og kommer til at være førstemålmand for landsholdet de næste 10 år. Men jeg synes vi glemmer at vi har La Ligas bedste målmand fra sidste sæson, Keylor Navas, som ingenlunde har fået en fair chance for at vise sig frem. Jeg synes det er ham vi skal satse på næste sæson!

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #17 af Jaood

Madridistao skrev: Keylor Navas, som ingenlunde har fået en fair chance for at vise sig frem. Jeg synes det er ham vi skal satse på næste sæson!

Jeg kan godt lide Keylor, men tvivler på at han får tjansen inden sæsonen er ovre, og så har han siddet næsten en hel sæson på bænken. Han får brug for at komme i omdrejninger igen. At spille målmand i La Liga og CL er anderledes end at redde tamme skud fra en 70-årig i Valdebebas.

Selvforskyldt, men sådan er det.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #18 af Casper HN

Jaood skrev:

Casper HN skrev:

Jeg er faktisk målmand. Swing and a miss.

Det er jeg også, men det giver ikke mine argumenter mere vægt. Det her er en åndsvag måde at argumentere på.

11 år 4 måneder siden #19 af Sahinovic
At give Casillas en del af skylden for målet er jo helt ude i hampen, godt træk og skud af Suarez.

Men når det er sagt så havde vi engang en målmand som kunne lave mirakelredninger som man nogen gange har brug for i disse kampe, nu er han bare en ordinær målmand hvor vi har brug for noget ekstraordinært.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Casper HN

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #20 af Jaood

Casper HN skrev:
Det er jeg også, men det giver ikke mine argumenter mere vægt. Det her er en åndsvag måde at argumentere på.

Nu må du altså lige tage dig sammen. Det har jeg aldrig givet udtryk for. Var det omvendt ikke dig som hævdede at man ikke kunne have en mening om Casillas' målmandsspil hvis man ikke var målmandstræner og i gang med en karriere (hvor jeg så bare pointerede at jeg tilfældigvis var målmand, men det argument brugte jeg aldrig i den forgående debat).?

Kom dummere.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #21 af Casper HN

Jaood skrev:

Casper HN skrev:

Nu må du altså lige tage dig sammen. Det har jeg aldrig givet udtryk for. Var det omvendt ikke dig som hævdede at man ikke kunne have en mening om Casillas' målmandsspil hvis man ikke var målmandstræner og i gang med en karriere (hvor jeg så bare pointerede at jeg tilfældigvis var målmand, men det argument brugte jeg aldrig i den forgående debat).?

Kom dummere.

Jeg tror du misforstod mit indlæg så. Jeg gjorde bare grin med din diskussions-metode om at "X er enig med mig og givet X har været målmandstræner for Y, Z => har jeg ret" var misforstået og et dårligt argument. Man kan ikke benytte transitivitet i denne sammenhæng. Det bliver en cirkelslutning.

11 år 4 måneder siden #22 af Kasillas
Det allerbedste for alle parter er nok at Iker Casillas pakker kufferten samt holde en lille afskedstale samt hele molevitten med blomster og klap, og så bare komme videre nu hvor David de Gea banker på.

Det er efterhånden tydeligt at han ikke er hvad han har været, men sådan bliver det for alle spillere trods alt på et tidspunkt. - Den historie med at han måske var muldvarpen der lækkede oplysninger ud til pressen for at varetage egoistiske motiver på vegne af holdet, vil helt sikkert plette hans eftermæle. For hans skyld håber jeg at historien skulle vise sig at være det rene nonsens.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• Jaood
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #23 af Jaood

Casper HN skrev: Jeg tror du misforstod mit indlæg så. Jeg gjorde bare grin med din diskussions-metode om at "X er enig med mig og givet X har været målmandstræner for Y, Z => har jeg ret" var misforstået og et dårligt argument. Man kan ikke benytte transitivitet i denne sammenhæng. Det bliver en cirkelslutning.

Det er vel kun en styrkelse af mit argument at en mytisk målmandstræner som Vecchi er enig, og har intet med transivitet at gøre... Det var et, ud af mange, tilføjelser til mit kerneargument: spiller man for Real Madrid, så må man simpelthen gøre det bedre end Casillas gør det i øjeblikket.

Lad os i øvrigt stoppe den her. Det er blevet meningsløst.

11 år 4 måneder siden #24 af TcRedondo
Casillas har ikke haft niveau til at være 1.målmand i verdens største klub de sidste 3-4 sæsoner. At han stadig har spillet, er bare endnu et udtryk for en uheldig kultur, hvor spillere er større end klubben og derfor kan spille videre på fortidens bedrifter. De Geas kontrakt udløber sommeren 2016, så et bud på ham til sommer ville være den bedste løsning, da jeg ikke synes Casillas skal have endnu et år til at ødelægge sit eftermæle.

Leveret af Kunena Forum