Truppen mod Rayo Vallecano - 30. spillerunde

11 år 3 måneder siden #25 af Siempre Madrid

guti-madrid skrev: Hey svar lige her!
Real må da appelere ronaldos gule kort, ellers er det jo helt absurd

Det kan jeg love dig for at de ikke gør. Det er som manna sendt fra himlen at han nu kan afsone karantæne i en "let" hjemmekamp.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #26 af Pelle

JimmyBroe skrev: Haha hvor har du bare glædet dig:P

Jeg er helt enig James skal være på banen. Det skal Isco også:)

Du får et tak - men kun for den første sætning ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #27 af Fondo_Sur
Har fået en pludselig tiltro til ingen ringere end Gareth Bale, så nu kan absolut alt ske.

11 år 3 måneder siden #28 af JimmyBroe

Fondo_Sur skrev: Har fået en pludselig tiltro til ingen ringere end Gareth Bale, så nu kan absolut alt ske.

Hvorfor dog det?:)

Overraskede han dig med flot spil idag? Mål? Assists?

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #29 af Fondo_Sur

JimmyBroe skrev:

Fondo_Sur skrev: Har fået en pludselig tiltro til ingen ringere end Gareth Bale, så nu kan absolut alt ske.

Hvorfor dog det?:)

Overraskede han dig med flot spil idag? Mål? Assists?

Haha, nej han kom ikke på måltavlen eller fik en assist i dag, men...

Han virker meget oplagt, hvilket man kan se i hans målrettethed og sikkerhed i hans boldbesiddelser, som er meget anderledes end for blot en måned siden. Han er dog som ofte afhængig af at han bliver spillet fri, men når han endeligt bliver det, så virker han bare så skarp i øjeblikket. Ærgerligt for ham, og for os, at hans perle i 1. halvleg blev annuleret. I øvrigt spillede han Isco helt fri i slutningen, så han var vel bare uheldig med ikke at være på stat-tavlen i denne kamp.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

11 år 3 måneder siden #30 af Kassow-Rossing
Egentlig en ret sjov detalje fra dagens kamp:

Vi starter med James på banen, og dermed sad Isco på bænken. Det resulterede i at vi havde 35 % boldbesiddelse.

Så blev Isco skiftet ind og vi endte med næsten 50-50 % boldbesiddelse. For at toppe debatten så scorede James et typisk mål fra hans side, så diskussionen lever i bedste velgående ;)

---

Lykkelig over de 3 point, de tre karantæner og ingen skader.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 3 måneder siden #31 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: Egentlig en ret sjov detalje fra dagens kamp:

Vi starter med James på banen, og dermed sad Isco på bænken. Det resulterede i at vi havde 35 % boldbesiddelse.

Så blev Isco skiftet ind og vi endte med næsten 50-50 % boldbesiddelse. For at toppe debatten så scorede James et typisk mål fra hans side, så diskussionen lever i bedste velgående ;)

---

Wow, så er der Kassow-logik for alle pengene. Skulle vi ikke lige blive enige om, at spillerne trådte i karakter og fik styr på kampen INDEN indskiftningen af Isco? Og at denne, da han blev indskiftet, ikke bidrog med synderligt meget andet end fejlafleveringer og en brændt chance skabt af Bale. At du tillægger 50-50 possession Iscos indskiftning, det er simpelthen på grænset til bizart.

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Sebberg, Madridnation.

11 år 3 måneder siden #32 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev: Kan det være andet end politisk, at Bale konsekvent starter inde? Det kan umuligt være spin, for hvem skulle man snyde? Vi taler her om, at Bale's situation var uklar, og han måske ville være længere ude end forventet. Trods den tvivl, så starter han alligevel inde. Det er simpelthen blevet en farce!

Rolig nu med konspirationsteorierne. Måske har man vitterligt bare været i tvivl om, hvor slem skaden var?
At man synes det er til grin at holde Isco ude og starte med Bale inde - de to spilleres formkurve taget i betragtning - kan jeg slet, slet ikke sætte mig ind i. Men forum er godt nok delt op i to halvdele, når det kommer til den midtbane.

Hvis man er i tvivl få timer før kickoff, så starter man på bænken! Bare ikke i Real Madrid hvor præsidentens dyre dreng får lovet en plads. Det skulle ikke undre mig hvis han har fået skrevet i sin kontrakt, han ikke må starte på bænken, hvis bare han er 50% fit.

Dette har intet med Isco vs. James at gøre. Men at Bale stadig spiller i Real Madrid! Fortsætter han sæsonen ud med det latterlige spil, så er der ikke langt til at overgå Kaká!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe, Kroos

11 år 3 måneder siden #33 af r-mb-q
Bale bliver stadig bedre og bedre.. Og begynder at komme i omdrejninger igen.. Bevares han har været langtid om dette.. Men når isco kommer på banen og spiller langt under niveau af hvad vi har set tidligere.. og med Iscos præstation igår spillede han sig næppe tættere på en startplads.. Bale havde nok hellere ikke fået alle de kampe fra start hvis vi havde alle mand til rådighed i den skadesperiode vi lige har haft.. Det har vi nu - og fakta er at bale begynder at spille godt hvor isco desværre er begyndt at halte..

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved r-mb-q.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 måneder siden #34 af Kassow-Rossing

Pelle skrev:

---

Wow, så er der Kassow-logik for alle pengene. Skulle vi ikke lige blive enige om, at spillerne trådte i karakter og fik styr på kampen INDEN indskiftningen af Isco? Og at denne, da han blev indskiftet, ikke bidrog med synderligt meget andet end fejlafleveringer og en brændt chance skabt af Bale. At du tillægger 50-50 possession Iscos indskiftning, det er simpelthen på grænset til bizart.

Jeg tillagde ikke noget som helst til ud/indskiftningen. Det var bare facts fra i går, som jeg syntes var ret bemærkelsesværdige. Jeg har ikke taget stilling til Isco-James debatten, fordi jeg ikke synes den er værd at tage fat i. Intet af det ovenstående er mine holdninger. Det er blot statistikker fra kampen.

11 år 3 måneder siden #35 af Pelle

Kassow-Rossing skrev:

Pelle skrev:

---

Jeg tillagde ikke noget som helst til ud/indskiftningen. Det var bare facts fra i går, som jeg syntes var ret bemærkelsesværdige. Jeg har ikke taget stilling til Isco-James debatten, fordi jeg ikke synes den er værd at tage fat i. Intet af det ovenstående er mine holdninger. Det er blot statistikker fra kampen.

Måden du skriver det på, lyder bare i mine ører som om, du tillægger Isco skylden for ændringen i possession. Nu spørger jeg bare lidt flabet. Hvis ikke det er dét, du ville frem til - hvad er det så?

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 3 måneder siden #36 af Kassow-Rossing
Jeg ville ikke nødvendigvis frem til noget, men jeg syntes da det var lidt besynderligt :) Der har været flere ugers debat (med debatoplæg og mulighed for at afgive stemmer herinde på Madridista.dk) om Isco vs. James på banen. Folk der argumenterede for Isco havde nævnt at spillet flyder bedre med spanieren på banen og folk, der argumenterede for James nævnte at han er mere målfarlig.

Derfor syntes jeg det var en interessant udvikling i kampen eftersom vi havde færre end 40 % boldbesiddelse da Isco blev skiftet ind og endte på 50 % samtidig med at James rent faktisk scorede et flot mål. Det var som om at begge argumenter blev vist frem fra sin fineste side.

Jeg prøvede ikke at komme med en holdning. Jeg ville blot pointere dette, fordi det var blevet debatteret i flere uger. Blev det mere klart?

Leveret af Kunena Forum