Truppen mod Rayo Vallecano - 30. spillerunde

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #37 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Truppen mod Rayo Vallecano - 30. spillerunde
Jeg synes personligt at bale passer bedre til mod hold som er meget offensivt, og står højt op på banen, men han kan jo ingen ting mod hold der står dybt tilbage, det er derfor han har rædselsfulde præstationer mod et hold som atl.madrid som står langt tilbage på banen, hvor bale er elendig i små områder.
Mens isco og James kunne være fantastisk mod et hold som Atl.madrid , men jeg tror ikke at Carlo har nosser til at sætte bale på bænken til sådan en vigtig kamp af måske politiske grunde. Synd at det skal går ud over holdet
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved areal001.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #38 af Pelle

Kassow-Rossing skrev: Jeg ville ikke nødvendigvis frem til noget, men jeg syntes da det var lidt besynderligt :) Der har været flere ugers debat (med debatoplæg og mulighed for at afgive stemmer herinde på Madridista.dk) om Isco vs. James på banen. Folk der argumenterede for Isco havde nævnt at spillet flyder bedre med spanieren på banen og folk, der argumenterede for James nævnte at han er mere målfarlig.

Derfor syntes jeg det var en interessant udvikling i kampen eftersom vi havde færre end 40 % boldbesiddelse da Isco blev skiftet ind og endte på 50 % samtidig med at James rent faktisk scorede et flot mål. Det var som om at begge argumenter blev vist frem fra sin fineste side.

Jeg prøvede ikke at komme med en holdning. Jeg ville blot pointere dette, fordi det var blevet debatteret i flere uger. Blev det mere klart?

Jamen det er jo så her, at du er forkert på den. Vi HAVDE fået etableret spillet og dermed også possession, da Isco blev skiftet ind. Iscos indskiftning havde intet med ændringen i spillet at gøre. Det synes jeg burde fremgå ganske tydeligt kampen igennem. Isco blev skiftet ind istedet for Benzema i det 72. minut. Men allerede efter 55 min. ændrede kampen fuldstændig karakter og Real Madrid havde det hele.
Ronaldo scorede i det 68. minut. Inden scoringen sad Real allerede bundsolidt på kampen og Rayo var presset i bund.

Jeg ved godt, at det er ordkløveri nu, men jeg bliver simpelthen nødt til at anfægte et postulat, som er direkte forkert.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

11 år 3 måneder siden #39 af Kassow-Rossing
OK.

Det var ikke for at skabe en stemning. Beklager. Jeg tog fejl.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 måneder siden #40 af Kroos

r-mb-q skrev: Bale bliver stadig bedre og bedre.. Og begynder at komme i omdrejninger igen.. Bevares han har været langtid om dette.. Men når isco kommer på banen og spiller langt under niveau af hvad vi har set tidligere.. og med Iscos præstation igår spillede han sig næppe tættere på en startplads.. Bale havde nok hellere ikke fået alle de kampe fra start hvis vi havde alle mand til rådighed i den skadesperiode vi lige har haft.. Det har vi nu - og fakta er at bale begynder at spille godt hvor isco desværre er begyndt at halte..

Bale bliver ikke bedre og bedre, Folk tror, at det kun er i nogle måneder eller kun denne sæson, at Bale har været elendig og direkte usynlig, men sådan er det altså ikke. Bale har, siden hans ankomst til Real Madrid, været et flop. Jeg synes det er yderst besynderligt at folk har hukommelsestab til visse spillere.

De antal kampe, hvor Bale, uden tvivl, får et 5 tal af samtlige brugere herinde kan, uden overdrivelse, tælles med de antal fingre man har på den ene hånd. Det er, og burde ikke være, så svært at ligge mærke til, at Bale, i over 90 procent af kampene, er fuldkommen usynlig. Ja, han scorer nogle vigtige mål hist og her, men i de samme kampe så har han, udover målene og diverse fornemme situationer, en tendens til at falde fuldstændig ud af kampene, og det gør ham til et kæmpe flop i min bog, specielt hvis man tager hans pris in mente.

Og det er fuldkommen ligegyldigt, hvem det er vi møder; om det er et offensivt-orinteret hold eller et defensivt af slagsen. Historien er den samme: Bale flopper.
- Medmindre Ronaldo ikke spiller med, men det er en hel anden diskussion.

Det er også af den grund, at jeg finder det yderst komisk at folk er villige til at bænke Isco og beholde Bale. Bales historie har altid været den samme. Isco derimod er en spiller under udvikling og det er virkelig spild at bænke ham, bare fordi vi ligepludselig kan mærke 91 mio euro manden er på vej i en god periode som aldrig før.

Og jeg køber ikke det argument der lyder på at Isco har spillet ringe i snart 7 kampe eller hvad det nu end var. Altså, man kan bare gå ind på Youtube og se hans highlights for hver kamp, det er altså ikke så slemt som folk gør det til.

Jeg køber heller ikke det med at Isco ikke er kynisk nok foran målet og jeg ved ikke hvad, det er jo ikke hans job. Selvfølgelig kunne det være rart at Isco kunne assistere noget mere eller score noget mere, men det er altså ikke en god nok grund til at bænke ham. Hvad der ville være en god grund, til at bænke ham, var hvis han ikke var teknisk god nok til midtbanen, eller hvis han ødelagde midtbanens balance, eller hvis han ikke kunne aflevere bolden - de ting en midtbanespiller burde dømmes på.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Madridnation.

Leveret af Kunena Forum