Real Madrid vælger alligevel at anke
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har valgt alligevel at anke advarslen til Cristiano Ronaldo, som han fik i går i en situation, hvor der blev begået klart straffespark mod ham.
Der var ellers spekuleret i, at Real Madrid ville finde det opportunt at lade portugiseren afsone i den på papiret lette hjemmekamp mod Eibar og dermed have ham frisk og klar til næste uges CL-brag mod Atlético Madrid, samtidig med at han var renset for gule kort til den resterende del af sæsonen.
Men Real Madrid har - måske af principielle årsager - valgt at forsøge at få dommen omstødt, således at Cristiano Ronaldo kan være med i kampen mod Eibar, hvor man i forvejen må undvære Kroos og James, som også fik karantænegivende advarsler i går. Og så hører det med til historien, at Gareth Bale meldes tvivlsom til kampen i weekenden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zeverbum
- Gæst
-
zeverbum skrev: Nu er det måske mig, som er nogenlunde tosset, men der var da ikke snærten af straffespark mod Cristiano igår. Der var bestemt heller ikke film, men Ronaldo glider, inden han er i nærheden af Rayo-spilleren.. Selvfølgelig skal han ikke have gult, men det er lidt presset at sige, at det var et klart straffespark..
Det mener jeg nu nok, der er. Uanset han selv glider lidt, brager forsvarsspilleren jo glidende ind i ham, så naturligvis er der straffespark.
- FigoJensen
- Gæst
-
zeverbum skrev: Nu er det måske mig, som er nogenlunde tosset, men der var da ikke snærten af straffespark mod Cristiano igår. Der var bestemt heller ikke film, men Ronaldo glider, inden han er i nærheden af Rayo-spilleren.. Selvfølgelig skal han ikke have gult, men det er lidt presset at sige, at det var et klart straffespark..
Troede også at Ronaldo søgte straffesparket alt for meget til at starte med, ,- det er dog stadig ikke til et gult kort selv hvis det nu var at han søgte det. Men hvis du ser med på videoklippet fra 0;30 sekunder så ser man tydeligvis at det er et klokkeklart straffespark.
Florentino Pérez
Men fordi kortet varså forkert, og dommeren så elendig i situationen, så er jeg fortaler for at man anker. Dommeren skal satme ikke slippe stille og roligt fra, at være så blæst.... Han står perfekt placeret, og kan både se kontakten og hvordan Ronaldo bliver slynget mod jorden (og ikke bare lægger sig).
Tænk hvis kampen var endt 0-0.......
....................................
Forresten så gætter jeg på - ud fra noget erfaring på området - at Ronaldos karantæne vil blive stående, med forklaring om at dommerens vurdering ikke kan modbevises.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Eneste grund til at Ronaldo gerne vil appellere det gule kort er fordi næste kamp er hjemme mod Eibar, og det kan resultere i endnu et målorgie og mange ''lette'' mål for Ronaldo, han vil jo gerne være topscorer i La Liga så det ligemeget for ham om vi skulle have brug for ham i Malaga kampen. Jeg kan ikke se hvorfor klubben skulle have interesse i at appellere.
Jeg nægter simpelthen at tro at Ronaldo er SÅ egocentret..
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sahinovic skrev: Eneste grund til at Ronaldo gerne vil appellere det gule kort er fordi næste kamp er hjemme mod Eibar, og det kan resultere i endnu et målorgie og mange ''lette'' mål for Ronaldo, han vil jo gerne være topscorer i La Liga så det ligemeget for ham om vi skulle have brug for ham i Malaga kampen. Jeg kan ikke se hvorfor klubben skulle have interesse i at appellere.
Er det den eneste mulighed? Der kan man bare se...
Han er godt nok et dumt svin, ham Ronaldo.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Hvorfor skulle Real Madrid have interesse i at appellere det gule kort, så kan han være med mod Eibar men risikere at sidde ude mod Malaga? Real Madrid har vist sig at være en klub som gerne tager større risici engang imellem eftersom de har givet knap €100 mio. for en Waliser som knap nok kan tæmme en bold, men at appellere Ronaldo's gule kort er jo ren idioti.
Det er din opfattelse og mening - og det er fair nok. Men der kan jo godt være andre opfattelser og motiver, end lige dem du har i tankerne.
Jeg synes, som sagt, at det er fornuftigt at Real Madrid anker. De får nok ikke noget ud af det (hvilket er fint), men de får gjort opmærksom på, at deres spiller ikke skulle have haft en advarsel for usportslig opførsel.