Real Madrid vælger alligevel at anke

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #25 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Real Madrid vælger alligevel at anke

Storken skrev: Det ville være legendarisk, hvis Ancelotti valgte at spare Ronaldo i weekendens mod Eibar :)

Bale, James og Kroos er ude til kampen med skader og karantæner. Jeg tror næppe Ancelotti tør at sætte Mexi boy og Jesé i front på samme tid med Benzema. Men samtidig kan det give Ronaldo et lille hvil før vi møder Wrestlerne i CHL i den kommende uge :) plus at reserverne får spilletid.
Kunne også godt være sjovt, at sætte Ronaldo ind i 2.halvleg, når modstaderen forhåbentlig er ved at køre træt.

Nogle bud på startopstillingen i morgen? :)
Mit bud:
Navas
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Isco - Modric - Illarra/Silva
Jesé - Benzema - Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #26 af SR4

Storken skrev: Det ville være legendarisk, hvis Ancelotti valgte at spare Ronaldo i weekendens mod Eibar :)

Du mener forhåpenligt legendarisk dumt i betragtning af de karantæner og skader der er til næste kamp? :)

11 år 3 måneder siden #27 af SR4

Sahinovic skrev: Eneste grund til at Ronaldo gerne vil appellere det gule kort er fordi næste kamp er hjemme mod Eibar, og det kan resultere i endnu et målorgie og mange ''lette'' mål for Ronaldo, han vil jo gerne være topscorer i La Liga så det ligemeget for ham om vi skulle have brug for ham i Malaga kampen. Jeg kan ikke se hvorfor klubben skulle have interesse i at appellere.

Faktisk tror jeg Ronaldo gerne vil have karantæne til Atletico Madrid kampen fordi de har den stærkeste defensiv og dermed det sværste hold for ham at score imod. ;)

11 år 3 måneder siden #28 af raul7=kongen

SR4 skrev:

Sahinovic skrev: Eneste grund til at Ronaldo gerne vil appellere det gule kort er fordi næste kamp er hjemme mod Eibar, og det kan resultere i endnu et målorgie og mange ''lette'' mål for Ronaldo, han vil jo gerne være topscorer i La Liga så det ligemeget for ham om vi skulle have brug for ham i Malaga kampen. Jeg kan ikke se hvorfor klubben skulle have interesse i at appellere.

Faktisk tror jeg Ronaldo gerne vil have karantæne til Atletico Madrid kampen fordi de har den stærkeste defensiv og dermed det sværste hold for ham at score imod. ;)

Det er i øvrigt ene og alene Cristiano som bestemmer om klubben skal anke, ligesom han er totalt ligeglad med om holdet bliver mestre ;)

Selvfølgelig havde man ikke anket, hvis resten af spillerne ikke var ude.

Leveret af Kunena Forum