Mandzukic: Carvajal bed mig ikke
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gårsdagens kamp mellem Real Madrid og Atlético Madrid bød som vanligt på intens fight mellem spillerne og især en episode er blevet diskuteret voldsomt, nemlig slagsmålet mellem Dani Carvajal og Mario Mandzukic, hvor Real Madrids højreback slår den kroatiske angriber i maven og angiveligt også bider ham i armen.
Det har været det helt store samtale-emne i Spanien (og på Madridista.dk) i dag, men nu kommer Mandzukic til undsætning. På de sociale medier skriver han:
- God dag! Kampen i går var meget hård og begge hold gav alt, men for mit vedkommende var der ingen polemik, ingen bid eller noget andet.
Mario Mandzukic havde flere sammenstød med Real Madrid-forsvaret, heriblandt også Varane og især Sergio Ramos, men den kroatiske angriber er altså mand nok til at holde stridighederne inden for kamp-stregerne og dermed ser Carvajal ud til at slippe for videre tiltale i denne omgang.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Nuvel, så blev Carvajal reddet denne gang, men gårsdagens kamp viste en kedelig tendens, som Carvajal har i sit spil, nemlig at han for nemt lader sig rive med. Han er godt nok ung, men han er jo ikke uerfaren mere, så jeg tror at det vil være en god ide at lade ham komme under behandling af de samme folk, som har pillet det værste ud af Pepe.
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
Faktisk lidt underligt, at UEFA ikke har meldt noget ud ift. at undersøge den episode...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
M_linding skrev: Men han slår jo stadig ud efter Mandzukic - så helt slipper han vel næppe???
Faktisk lidt underligt, at UEFA ikke har meldt noget ud ift. at undersøge den episode...
Det har de. De afventer dommer-rapporten.........hvor der ikke kommer til at stå noget.
Siempre Madrid skrev:
M_linding skrev: Men han slår jo stadig ud efter Mandzukic - så helt slipper han vel næppe???
Det har de. De afventer dommer-rapporten.........hvor der ikke kommer til at stå noget.
Og det betyder vel, at Carvajal er ude resten af turneringen?
Siempre Madrid skrev:
Og efter de har modtaget dommer-rapporten, hvor der intet står, så åbner de deres egen sag ud fra billeder - og videomateriale. Der kan ikke være tvivl om, at Carvajal står til karantæne. Det er så dumt, som noget kan være.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Mandzukic giver senere hen en albue i ansigtet på Carvajal med fuld bevidsthed, sådan er det, noget for noget, de er lige gode om det. Hvis UEFA gerne vil straffe Carvajal så skal de altså hele vejen rundt ellers kan jeg ikke se det store billede i at straffe ham.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Kan ikke se problemet, det har jo været standard procedure med slå, spark, skubbe ja you name it i disse kampe, hvor der,- hvis jeg husker rigtigt, heller ikke rigtigt er blevet gjort noget efterfølgende mht. til at straffe spillerne.
Mandzukic giver senere hen en albue i ansigtet på Carvajal med fuld bevidsthed, sådan er det, noget for noget, de er lige gode om det. Hvis UEFA gerne vil straffe Carvajal så skal de altså hele vejen rundt ellers kan jeg ikke se det store billede i at straffe ham.
Carvajals problem er nok bare, at denne episode er blevet taget op af medierne... Det er de andre ikke.
Der er masser af politik topfodbold.
Siempre Madrid skrev: Der skal vist sendes en kurv med kroatiske specialiteter ned til Manzanares-floden.
Nuvel, så blev Carvajal reddet denne gang, men gårsdagens kamp viste en kedelig tendens, som Carvajal har i sit spil, nemlig at han for nemt lader sig rive med. Han er godt nok ung, men han er jo ikke uerfaren mere, så jeg tror at det vil være en god ide at lade ham komme under behandling af de samme folk, som har pillet det værste ud af Pepe.
Jeg kan huske, at jeg blev slagtet af nogle herinde, da jeg skrev noget lignende for mange måneder siden...
Jeg ser frem til, at Danilo overtager hans rolle som fast HB.