Mandzukic: Carvajal bed mig ikke
- Johnson
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Johnson skrev: Bernat spiller for tiden som venstre back i Bayern. Bernat er en typisk guardiola spiller, meget boldstærk. Alaba er fysisk stærk, lynhurtig og søger altid duellerne. Alt det som kendetegner en Real Madrid spiller. Tænker/håber at Alaba ser muligheden for at udfolde sig mere i Real Madrid. Han har trods alt været nævnt i rygtestrømmen
Tak. Jeg har ikke tiden til (som før i tiden) at se andet end Reals kampe. Så det er ikke altid nemt at følge med i resten af fodboldverden:D
Men okay, det giver pludselig mere mening.
Jeg er her stadig XOXO
Siempre Madrid skrev:
SR4 skrev:
Siempre Madrid skrev:
zigriaosmani skrev:
SR4 skrev: Carvajal var ikke nogen engel igår, men vi skal til at uddele karantæner så er Mandzukic en af de første i køen. Hvor jeg hader når der i en kamp som igår tydeligt var massere af fight på banen, at man vælger at fokusere på en eneste situation.
Og det virker til at spillerne kan holde deres stridigheder på banen så det er rart.
Og til sidst så synes jeg folk overdriver om Carvajal. Han er til tider aggresiv i sit spil, men I får ham til at lyde som Pepe i hans tidligere dage.
Jeg er fuldstændig enig her! Der er tilverdens forskel på Suarez og Carvajal. Hvornår har Carvajal gjort noget dum sidst? At han giver ham et mave - punch, er så ikke så godt. Men Mandzukic er altså også lige gode om det, er han ikk (albuen til carvajal)? Jeg føler alt bliver kastet over til Carvajal, som om han har gjort en større forbrydelse end Suarez :). Faktum er, at Dani ikke bed. Han giver så mandzukic et mave - punch, som mandzukic så returner med en albue i ansigtet. Det er de begge to lige gode om. Han sparker og slår ham ikke løs på nogen måder, så jeg mener altså også nogen overreager :).
Faktum er, at Carvajal med sin handling kunne have smadret Real Madrids sæson og så er det flintrende hamrende ligegyldigt, hvad Mandzukic ellers gør.
Ingen tvivl om at kan begik en brøler den ene kamp, men der er langt op til at skulle stemple ham som et svin.
Og ang. Carvajals evner så er han verdenklasse og blandt de bedste backs og det har han vist flere kampe, så det var noget af en overdrivelse med hans mangler. Og sjovt du nævner temperement, som en af grundene, men synes nu det i lang tid har været en mangel i Real's forsvar, hvilket ikke har gjort det mindre verdensklasse ;)
Gid, du dog gad at gide.......læse alt hvad jeg skriver.
Jeg skriver jo netop, at han skal bruge sin ilterhed konstruktivt, for den kan bringe ham ganske langt. Men han har haft nogle episoder med unødvendige frustrations-frispark, kulminerende med den - forhåbentlig eneste - tåbelighed i tirsdags.
Læs hvad du selv skriver ;)
"Han har mangler der gør han ikke er in nærheden af at være blandt verdens bedste backs".. Kan vi ikke lige blive enige om at det er noget af en overdrivelse?
Derefter bruger du argumentet med at hans største mangel er temperementet, men er det ikke der har manglet hos Pepe og Ramos tidligere, men her var de jo stadig blandt verdens bedste?