Bedømmelse af truppen mod Atlético
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (54 brugere)
Hele holdet 3.4
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Må jeg høre, hvad han skal gøre bedre for at få 4 eller 5? Personligt synes jeg, at han spiller til et stort 4-tal. Han dikterer jo fuldstændigt midtbanen, og jeg husker næsten ikke, at han har mistet bolden. At han ikke kommer mere med op, det er jo en taktisk disposition og skal ikke gå udover karakteren.
- garkin2635
-
- Forum begynder
-
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Johnson
- Gæst
-
Coentrao spillede godt, og var ikke Real Madrids dårligste - det var Isco, omend jeg synes, at Kroos også spiller lidt for pasningssikkert. Jeg synes ikke, at han risikerer nok i sine fremadrettede afleveringer, hvis han da havde nogen. Kroos er vigtig i dagens kamp, men mere end godkendt kan han i min optik ikke få, når han ikke viser mere fremadrettet. Han var lidt for anonym
Derudover tror jeg, at hvis Ronaldo fortsætter som idag, så bliver han fan-darling - den jubelscene, hvor man kort ser ham, sidder stadig fast i min hukommelse!
Chicharito og Ronaldo var kampafgørrende, omend Ramos var kampens mest stabile og vigtigste i kampens helhed. Jeg er personligt af den holdning, at de kampafgørrende spillere er de bedste - om det er en afslutning, assist eller redning - så derfor må Chicharito i min optik være dagens bedste. Desuden var han enormt energisk. Fortsætter han, vil det være en enormt god indskifter at have i baghånden, og i så fald håber jeg, at vi beholder ham! Sikke en gejst!!
Man kan sige det sådan, at hvis Ramos kikser en tackling på midten og bliver sat af, så er der en mand bagved, der tager ham, og endnu en bagved. Men der er ikke nogen bag Chicharito, eller nogen andre som lagde den kampafgørrende aflevering til Chicharito - derfor de bedste og vigtigste.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
I øvrigt en kæmpe fejltagelse at give Coentrao kampens badebold, den burde nærmere have gået til Isco i dag. Nogen der savnede Bale idag? for helvede hvor er James en god fodboldspiller! Sådan en intelligent spiller, tænk dig hvis han havde bales fart..
Ronaldo er igen i centrum, hvordan kan nogen påstå at han er færdig i real???!!
8 gang er åbenbart lykkens gang og fuld fortjent i dag! Håber vi trækker Barca eller Juve. Vil meget gerne undgå Bayern!
Hala Madrid!
PS: Kan Ramos måske spille angriber næste gang? Han er jo fuldstændig en komplet fodboldspiller!
Der er ikke så meget at gøre for Ronaldo, for han bliver lukket godt ned, men når man så får den ene chance, så skal der bare være mål! James stoppede stort set alt vores spil. Han var langsom på bolden, og havde ikk nogle decideret gode indlæg eller afleveringer. Selvfølgelig tog han del i målet sammen med Ronaldo, men intet vildt over de 2 situationer. Det må man efterhånden forvente, at de kan, og skal!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Vikingen
- Gæst
-
Dios skrev: De eneste 2 som i mine øjne spillede under niveau var Ronaldo og James.
Der er ikke så meget at gøre for Ronaldo, for han bliver lukket godt ned, men når man så får den ene chance, så skal der bare være mål! James stoppede stort set alt vores spil. Han var langsom på bolden, og havde ikk nogle decideret gode indlæg eller afleveringer. Selvfølgelig tog han del i målet sammen med Ronaldo, men intet vildt over de 2 situationer. Det må man efterhånden forvente, at de kan, og skal!
James stod også for indlægget til Chicharito (hovedstødsmulighed), afleveringen til Ronaldos store chance og afleveringen til Chicharito store chance.
Han var ikke MOTM, men han har nogle vigtige aktioner, som med lidt mere skarphed fra vores angribere kunne have resulteret i et par mål mere.
Helt enig i din kommentar omkring Ronaldo :-)
Dios skrev: De eneste 2 som i mine øjne spillede under niveau var Ronaldo og James.
Jeg er fuldstændig enig i din iagttagelse, Dios. Bare med Isco istedet for James!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Redondo
- Gæst
-
Jeg var så træt af Mølbys dumme kommentarer. Det er så uværdigt at sådan en tosse og kommentere en så stor kamp! Skam jer, TV3+!!!
Redondo skrev: Jeg er meget begejstreret for Varane og Ramos i denne kamp. Kroos' præstation er helt godkendt, og det samme er James'. Han intelligens er fabelagtig. Tænk hvis han kunne supplere med noget fart!
Jeg var så træt af Mølbys dumme kommentarer. Det er så uværdigt at sådan en tosse og kommentere en så stor kamp! Skam jer, TV3+!!!
Delvis enig. Jeg synes ikke Ramos gjorde det særligt tryllebindende som def midt. Det var tydeligt at se, at han ikke var tryg ved at have bolden for længe af gangen, og de fleste af hans afleveringer var bare tilbage til Pepe eller Varane. Jeg synes også at det er synd, at man sender Kroos helt ned blandt de bagerste for at fordele spillet. Det havde givet mening hvis man havde Isco eller Modric på midten, da de så ville kunne bære bolden fremad, men det blev bare lidt en flad fornemmelse. Isco var sublim i 2. halvleg, han fik åbnet op!
Kan vi så lige få sendt nogle € til united for De Gea OG den lille mexicaner i angrebet. Kæft ham vil jeg gerne have på holdet næste sæson!!!