Bedømmelse af truppen mod Atlético
JimmyBroe skrev:
2Martin2 skrev: Jese burde være uden for bedømmelse.
Hvad fik han? 3 min + tillægstid?
Jeg afskyr Ancelottis udskiftnings form, den danner alt for meget et a og et b hold.
Det må føles som om man bliver gjort til grin gang på gang at blive skiftet in efter det 85 min.
Jeg kan godt følge dig. Normalt ville jeg også vrisse af Ancelottis ind og udskiftninger. De kommer oftest efter det 75 minut. Men lige præcis i går forstår jeg så udemærket de meget sene udskiftninger. For den her kamp kunne altså med overvejende sandsynlighed ende ud i at vare i 120 minutter. Så jeg synes faktisk det var taktisk klogt at vente så længe:)
Især med tanke om hvor godt spillet gik og hvor lidt kvalitet der var på bænken, er det fuldt forståeligt at Ancelotti ikke satsede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
DarioGomez skrev:
Sahinovic skrev:
Kratmus skrev: Kampens badebold kunne passende tildeles kommentatorerne..
Coentrao spillede godt, og var ikke Real Madrids dårligste - det var Isco, omend jeg synes, at Kroos også spiller lidt for pasningssikkert. Jeg synes ikke, at han risikerer nok i sine fremadrettede afleveringer, hvis han da havde nogen. Kroos er vigtig i dagens kamp, men mere end godkendt kan han i min optik ikke få, når han ikke viser mere fremadrettet. Han var lidt for anonym
Derudover tror jeg, at hvis Ronaldo fortsætter som idag, så bliver han fan-darling - den jubelscene, hvor man kort ser ham, sidder stadig fast i min hukommelse!
Chicharito og Ronaldo var kampafgørrende, omend Ramos var kampens mest stabile og vigtigste i kampens helhed. Jeg er personligt af den holdning, at de kampafgørrende spillere er de bedste - om det er en afslutning, assist eller redning - så derfor må Chicharito i min optik være dagens bedste. Desuden var han enormt energisk. Fortsætter han, vil det være en enormt god indskifter at have i baghånden, og i så fald håber jeg, at vi beholder ham! Sikke en gejst!!
Man kan sige det sådan, at hvis Ramos kikser en tackling på midten og bliver sat af, så er der en mand bagved, der tager ham, og endnu en bagved. Men der er ikke nogen bag Chicharito, eller nogen andre som lagde den kampafgørrende aflevering til Chicharito - derfor de bedste og vigtigste.
Håber ikke du føler dig tilsidesat af Ronaldo, men det var nu hans familie han pegede på, det var dem han jublede med, ikke fansene eller sin holdkammerat som lige scorede.
Han kan bare ikke gøre noget rigtigt i din optik, kan han?
Hvor i mit opslag kritisere jeg Ronaldo's jubelscene? Jeg beskriver blot hvordan situationen hang sammen.
Jeg ved ikke rigtigt om du selv er opmærksom på det, Sahinovic. Men ofte er du efter Ronaldo. Når folk spørger til det, så har du det med at sige at du ikke er efter ham til trods for at du ikke lige kunne lad være med at smide en stikpille efter ham.
Jeg tillader mig at citere dig:
Håber ikke du føler dig tilsidesat af Ronaldo, men det var nu hans familie han pegede på, det var dem han jublede med, ikke fansene eller sin holdkammerat som lige scorede.
Du nøjes ikke med at sige at han ikke jubler med dem - hvilket i øverigt er forkert, da han rent faktisk omfavner både Ramos, James og Chicharito . Men du vil absolut sende en stikpille imod ham ved lige at tilføje det sidste. Det er sådan nogle ting folk er trætte af.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen