Real Madrid er videre – og så i ordinær tid!

11 år 3 måneder siden #13 af SR4

Sahinovic skrev:

SR4 skrev:

Sahinovic skrev: Det var lettere end forventet. Atlético ville intet fremadrettet, pakkede fuldstændigt sammen velvidende om at de bare skulle score ét mål og at Real Madrid stillede med et svagere hold end tidligere.

Tak for gaven Simeone.

Tak til Ancelotti*

Nogengange må man gerne rose sine egne frem for altid at mene at det var modstanderholdet der gav os sejren ;)

Jeg har også rost dem, bare i en anden tråd (-;

Det eneste jeg undrede mig over var Atletico's tilgang til kampen, med det mener jeg bestemt ikke at det ikke var vores fortjeneste at vi vandt kampen igår, men med en anden tilgang til kampen tror jeg de kunne have gjort det lidt sværere/nervepirrende for os.

Omvendt har Atletico næsten altid spillet sådan og så var der måske ikke grund til at tage risiko og ændre på det. De har altid være defensive og de viste også hvorfor, da det holdt helt til sidste minut.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #14 af SR4

henrikcomn skrev:

SR4 skrev: Som han siger er det jo bare at HVIS der skulle gives en badebold kunne Coentrao få den. Mene hele holdet spillede nærmest fantastisk og badebolden går til en spiller, som ikke spillede decideret dårligt, men havde svært ved at skille sig ud i et så fantastisk hold.

Det vil da være langt mere oplagt, at vælge en spiller som Isco - Han var bestemt ikke fantastisk

Helt enig men troede jeg også jeg nævnte. Men ja ingen var decideret dårlig synes jeg.

11 år 3 måneder siden #15 af zigriaosmani

Shadow skrev: Hej alle sammen! Jeg har efterhånden fulgt en del med herinde, men endelig tog jeg mig sammen til at oprette en konto.

Jeg er naturligvis glad for semifinalen, og for pokker hvor var det da også på tide at vi slog Atlético i ordinær tid! :D
Hvor ville det være fantastisk at trække Juventus i morgen. Udover at én af de to andre favoritter ryger ud, så kan og må de også gøre hinandens ben lidt møre til finalen - selvfølgelig forudsat at vi selv går videre, hvilket jeg ser som 75/25 i vores favør, igen, hvis vi møder Juventus.

Først og fremmest velkommen til, selvom jeg er også er helt ny :D hehe
Jeg er bange for, at der er rigtig mange som undervurder Juventus og det håber jeg ikke vi gør! Selvfølgelig er det en fordel, at trække dem, men at give os en 75/25 er lige lidt for meget. Jeg elsker min klub, jeg elsker spillerne og alt det der, men man skal også have respekt for modstander! Jeg synes dog godt vi kan blande os som en af de bedste nu og gå hele vejen, uanset hvem vi trækker. Da vi vil få Bale og Benzema klar igen og det er et kæmpe boost, med hensyn til indskiftning og pres på spillerne til at præster!

I øvrigt så er JEG helt tosset med Hernandez, og håber at Carlo giver ham mere tid på banen! Jeg håber også vi køber ham til klubben, for han er virkelig professionel! Klager ikke over mangel på spilletid, holder sig ydmyg og når han får chancen, så griber han den og præsterer! Han var også den spiller der havde mest energi. Jeg tror det er rigtig langt tid siden, jeg har set Bernabue være så tændt, da Chicha beder dem om at bakke op osv. Fantastisk udmyg spiller, som giver en kampgejst til alle andre 11 spiller ( den 11 tilskuerne ;) )! Endda en sjov detalje, så ringer drengen hjem til mor for at fortælle om sejren! EN sand darling! :D. Man kan bare se hvor meget han brænder for at gør det godt! Vi har virkelig manglet en spiller med hans kampgejst og jeg tror han kan gå hen og bli meget vigtiger end vi tror!
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum

11 år 3 måneder siden #16 af Madridnation.

zigriaosmani skrev:

Shadow skrev: Hej alle sammen! Jeg har efterhånden fulgt en del med herinde, men endelig tog jeg mig sammen til at oprette en konto.

Jeg er naturligvis glad for semifinalen, og for pokker hvor var det da også på tide at vi slog Atlético i ordinær tid! :D
Hvor ville det være fantastisk at trække Juventus i morgen. Udover at én af de to andre favoritter ryger ud, så kan og må de også gøre hinandens ben lidt møre til finalen - selvfølgelig forudsat at vi selv går videre, hvilket jeg ser som 75/25 i vores favør, igen, hvis vi møder Juventus.

Først og fremmest velkommen til, selvom jeg er også er helt ny :D hehe
Jeg er bange for, at der er rigtig mange som undervurder Juventus og det håber jeg ikke vi gør! Selvfølgelig er det en fordel, at trække dem, men at give os en 75/25 er lige lidt for meget. Jeg elsker min klub, jeg elsker spillerne og alt det der, men man skal også have respekt for modstander! Jeg synes dog godt vi kan blande os som en af de bedste nu og gå hele vejen, uanset hvem vi trækker. Da vi vil få Bale og Benzema klar igen og det er et kæmpe boost, med hensyn til indskiftning og pres på spillerne til at præster!

I øvrigt så er JEG helt tosset med Hernandez, og håber at Carlo giver ham mere tid på banen! Jeg håber også vi køber ham til klubben, for han er virkelig professionel! Klager ikke over mangel på spilletid, holder sig ydmyg og når han får chancen, så griber han den og præsterer! Han var også den spiller der havde mest energi. Jeg tror det er rigtig langt tid siden, jeg har set Bernabue være så tændt, da Chicha beder dem om at bakke op osv. Fantastisk udmyg spiller, som giver en kampgejst til alle andre 11 spiller ( den 11 tilskuerne ;) )! Endda en sjov detalje, så ringer drengen hjem til mor for at fortælle om sejren! EN sand darling! :D. Man kan bare se hvor meget han brænder for at gør det godt! Vi har virkelig manglet en spiller med hans kampgejst og jeg tror han kan gå hen og bli meget vigtiger end vi tror!

Du mener vel den 12 mand ? :)

men enig ! dejlig energisk spiller som aldrig klager

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

11 år 3 måneder siden #17 af Sahinovic
''Hvad jeg slet ikke kan lide er, at han jubler som om, han lige har vundet VM. Det handler om at sparke den ind, vende rundt og så juble med Ronaldo. Simpelt. Det var Ronaldos mål'', siger Henry til Sky Sports

Stupide franskmand (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridnation.

11 år 3 måneder siden #18 af Madridnation.

Sahinovic skrev: ''Hvad jeg slet ikke kan lide er, at han jubler som om, han lige har vundet VM. Det handler om at sparke den ind, vende rundt og så juble med Ronaldo. Simpelt. Det var Ronaldos mål'', siger Henry til Sky Sports

Stupide franskmand (-:

Hvem husker ikke dengang(for et par år siden) Henry sendte Frankrig videre til VM/EM via et hånd-mål ? og han jublede endda selv som om han havde vundet vm.....

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Leveret af Kunena Forum