Ødegaard kan få debut mod Almería

11 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Det norske stortalent har det i øjeblikket svært på Real Madrid Castillas mandskab, hvor han ikke for alvor har slået til endnu, men det forhindrer ikke, at han i morgen aften kan få debut på Real Madrids førstehold i hjemmekampen mod Almería.

Det afslørede Ancelotti på dagens pressemøde, hvor han sagde:

- I morgen er der udtaget tre Canteranos, nemlig Ødegaard, Mayoral og Diego Llorente. To af de tre starter på bænken og kan få muligheden for at spille.

På pressemødet slog Ancelotti samtidig fast, at Keylor Navas spiller kampen i morgen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af Daniel
Interessant. Mon ikke man giver drengen debut!?!

11 år 3 måneder siden #3 af Sahinovic
Fedt! - lad os dog håbe at Ancelotti giver dem lidt mere end 10 minutter, alt afhængig af kampens forløb selvfølgelig.

Florentino Pérez

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #4 af KesseBM
Besvaret af KesseBM på emne Ødegaard kan få debut mod Almería
Jeg må sige jeg har lidt blandet følelser omkring det.

Jeg er selvfølgelig spændt på at se ham spille, fordi han er selvfølgelig et kæmpe talent, som Real har gjort en masse for at hente til klubben. Men når det så er sagt har jeg svært ved hans manglende integration på andet holdet (hvis div. medier taler sandt, det tyder det jo lidt på) og hans forholdvis høje løn i forhold til andre første holdsspillere. Jeg mener det er et forkert signal at sende til vores andre talenter i forhold til hans manglende træningsindsat på andet holdet osv. Men ja jeg ved godt han er en af Europas største talenter osv men stadig væk.

Men det kunne da være spændende at se ham spille uden tvivl.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved KesseBM. Begrundelse: Stavefejl

11 år 3 måneder siden #5 af M_linding
Jeg er i chok. Jeg læser om Ødegaards mulige debut på eb.dk, og kan konstatere, at journalisten rent faktisk forholder sig nogenlunde sagligt og kritisk til situationen omkring nordmanden...

"Avisen har flere gange hævdet, at modellen med, at Martin Ødegaard træner med Real Madrids førstehold flere gange om ugen, men spiller for reserveholdet Real Madrid Castilla, er ødelæggende for den unge nordmand.

Baseret på resultater siden februar har man også konstateret, at Real Madrid Castilla-holdet der trænes af Zinedine Zidane præsterer bedre uden Ødegaard.

Man har nærmest konstateret, at det meget omtalte skifte fra norske Strømsgodset i januar til den spanske storklub tydeligvis er en fejl.

Men man lander ikke i Real Madrids førsteholdstrup under Carlo Ancelotti af politiske grunde, for den italienske træner er kendt for at tør stå imod pres fra Real-præsident Florentino Pérez. Så det er udelukkende baseret på teenagetalentets kvaliteter, og så det faktum, at Real-truppen er hårdt ramt af skader på midtbanen."

Jeg håber han får debut... Han har set godt ud, når jeg har set ham spille - og problemerne på Castilla handler vist om meget andet, end Martin Ødegaard.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6 af Storken
Besvaret af Storken på emne Ødegaard kan få debut mod Almería
Det er ikke i mange klubber, at man kan være god nok til førsteholdet, men ikke andetholdet ;-)

11 år 3 måneder siden #7 af raul7=kongen

Storken skrev: Det er ikke i mange klubber, at man kan være god nok til førsteholdet, men ikke andetholdet ;-)

Nah, men sådan går det, når B-holdet vinder mere end én kamp om måneden ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, JimmyBroe, SR4, Pelle, Kongens far, Sahinovic

11 år 3 måneder siden #8 af SR4

raul7=kongen skrev:

Storken skrev: Det er ikke i mange klubber, at man kan være god nok til førsteholdet, men ikke andetholdet ;-)

AU haha :P

11 år 3 måneder siden #9 af Fondo_Sur
Vil nu mene at det er et besynderligt tidspunkt at smide ham ind. Jeg ser hellere at Jesé kan få en halveg, så vi kan bruge ham som joker i de resterende kampe. Dog er det spændende at se Ødegaard i aktion, og jeg er sikker på, at internettet vil eksplodere osv.

Men som EB rigtigt pointerer i M_lindings indlæg, så er Carlo ret tør på det område. Han kommer altså kun ind, hvis der er en grund til det. Jeg kan bare ikke se grunden.

11 år 3 måneder siden #10 af raul7=kongen

Fondo_Sur skrev: Vil nu mene at det er et besynderligt tidspunkt at smide ham ind. Jeg ser hellere at Jesé kan få en halveg, så vi kan bruge ham som joker i de resterende kampe. Dog er det spændende at se Ødegaard i aktion, og jeg er sikker på, at internettet vil eksplodere osv.

Men som EB rigtigt pointerer i M_lindings indlæg, så er Carlo ret tør på det område. Han kommer altså kun ind, hvis der er en grund til det. Jeg kan bare ikke se grunden.

Hvem ved, måske har han rent faktisk vist niveau til træning? Måske vil Ancelotti gerne have medierne til at skrive om noget andet end at Barcelona holder momentum. Man vil gerne vende AS smedekampagne. Man vil gerne teste ham på højeste niveau. Man vil gerne gøre ham glad. Man vil vende hele situationen omkring ham, momentum betyder nu engang meget i et udviklingsperspektiv.

Jeg kan egentlig ret hurtigt komme på en del argumenter. Hvor gode de er, det kan til gengæld diskuteret - og jeg tvivler på Ancelotti giver spilletid pga. ret mange af dem, men begrundelserne er nu til at finde :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

11 år 3 måneder siden #11 af Elkrimi
Og det allerbedste argument er nok, at man ikke har nogle offensive kort tilbage på bænken nu hvor Jese ser ud til at skulle starte istedet for Illarra.

Det bliver nok Ødegaard eller Mayoral der får minutterne, så i sidste kan det være at man vægter et af klubbens egne talenter tungere.

11 år 3 måneder siden #12 af Sahinovic

raul7=kongen skrev:

Apply cold water to burned area.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum