Ødegaard kan få debut mod Almería
areal001 skrev: Hold da Kæft , flere af vores reservere er godt nok elendig, specielt Jese.
Ja Jesé ligner godt nok en der ikke har lyst til at spille.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Mon ik Ronaldo hellere vil score et hattrick og samtidige tabe kampen.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Fair nok at være irriteret over ik at score men fatter ik hvorfor Ronaldo viser det åbenlys - især ved Arbeloas mål. Vær dog glad på HOLDETS VEGNE!
Du er da lidt dum at høre på.
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
madrid2000 skrev:
Raul7-2880 skrev: Fair nok at være irriteret over ik at score men fatter ik hvorfor Ronaldo viser det åbenlys - især ved Arbeloas mål. Vær dog glad på HOLDETS VEGNE!
Du er da lidt dum at høre på.
Synes kommentatorerne havde nogle gode pointer vedrørende Ronaldo.
Ronaldo viste jo stor glæde over det vigtige mål Ærten scorede mod Atlético, men den mand tænker i mål og vil altid score. Der er en grund til at han er den bedste. Han vil altid prikke den ind, men tror ikke han føler at Arbeloa snød ham for et mål, men han er bare, som altid, meget selvkritisk. Uanset hvem modstanderen er.
Jeg vil i øvrigt gerne rose kommentatorerne for at være behagelige at høre på under hele kampen.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Han er ikke god nok til at spille for vores reservehold der lige nu, ikke engang er i spil til oprykning. Men han er god nok til at være til at overhovedet starte på bænken.
Hvis han virkelig vil spille for Real Madrid CF en gang i fremtiden, så bør han også i den grad overveje om ikke han skal stoppe med at træne med førsteholdet og i stedet træne sammen med sine kollegaerne fra reserveholdet. Det fremstår i hvert fald arrogant af Ödegaard, at han træner med de store drenge, men spiller kampe med reserverne. Og samtidig tjener han, hvad er det nu 3-4 mio. euro om året.. ?
Messi, CR7, Robben, Zlatan osv. osv. arbejde alle hårdt fra bunden af for at nå til der hvor de er.
Følg deres vej til succes, Ödegaard!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hvilken troværdig kilde har rapporteret at Ödegaard hiver en løn over 20 mio. d.kr. om året?
- Inspektøren
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: Jeg har spurgt før og gør det lige igen.
Hvilken troværdig kilde har rapporteret at Ödegaard hiver en løn over 20 mio. d.kr. om året?
Det er ikke blevet bekræftet, men de fleste aviser og medier mener stadig, at der tale om lidt over 20 mio. kr.
www.theguardian.com/football/blog/2015/j...drid-norway-bernabeu
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...gns-Real-Madrid.html
Jeg kunne finde flere.
Men man kan jo aldrig være sikker på om det er rigtigt. Det er jo ikke ligefrem fordi, at de har bedt Odegaard om at vise sin lønseddel. Men man må nu en gang forholde sig til de rygter der er, da er det eneste, som vi kan tage udgangspunkt i.
Men selv om han lidt mindre end 20 mio. kr. Lad os sige 15-18 mio. kr. så er det stadig alt, alt for meget for en uprøvet knægt, der er købt for at spille for reserveholdet men træne med førsteholdet. Det er jo en joke, for Christ's sake!
Og jeg nægter at tro på, at han tjener mindre end 15 mio. kr. Med al den hype osv. osv. så nægter jeg, desværre, at tro på det.
Inspektøren skrev:
raul7=kongen skrev: Jeg har spurgt før og gør det lige igen.
Det er ikke blevet bekræftet, men de fleste aviser og medier mener stadig, at der tale om lidt over 20 mio. kr.
www.theguardian.com/football/blog/2015/j...drid-norway-bernabeu
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...gns-Real-Madrid.html
Jeg kunne finde flere.
Men man kan jo aldrig være sikker på om det er rigtigt. Det er jo ikke ligefrem fordi, at de har bedt Odegaard om at vise sin lønseddel. Men man må nu en gang forholde sig til de rygter der er, da er det eneste, som vi kan tage udgangspunkt i.
Men selv om han lidt mindre end 20 mio. kr. Lad os sige 15-18 mio. kr. så er det stadig alt, alt for meget for en uprøvet knægt, der er købt for at spille for reserveholdet men træne med førsteholdet. Det er jo en joke, for Christ's sake!
Og jeg nægter at tro på, at han tjener mindre end 15 mio. kr. Med al den hype osv. osv. så nægter jeg, desværre, at tro på det.
Det er jo bare medier - som ikke nødvendigvis ved noget - der refererer hinandens historier.
Et fremragende eksempel på, hvordan journalister har muligheden for at skabe virkeligheder, ud af ingenting. De skal bare skrive det samme to eller tre gange, og så tror folk på det. Og det er gratis og ganske risikofrit at lyve; for der er jo kildebeskyttelse;)