Ødegaard kan få debut mod Almería
raul7=kongen skrev:
Fondo_Sur skrev: Vil nu mene at det er et besynderligt tidspunkt at smide ham ind. Jeg ser hellere at Jesé kan få en halveg, så vi kan bruge ham som joker i de resterende kampe. Dog er det spændende at se Ødegaard i aktion, og jeg er sikker på, at internettet vil eksplodere osv.
Men som EB rigtigt pointerer i M_lindings indlæg, så er Carlo ret tør på det område. Han kommer altså kun ind, hvis der er en grund til det. Jeg kan bare ikke se grunden.
Hvem ved, måske har han rent faktisk vist niveau til træning? Måske vil Ancelotti gerne have medierne til at skrive om noget andet end at Barcelona holder momentum. Man vil gerne vende AS smedekampagne. Man vil gerne teste ham på højeste niveau. Man vil gerne gøre ham glad. Man vil vende hele situationen omkring ham, momentum betyder nu engang meget i et udviklingsperspektiv.
Jeg kan egentlig ret hurtigt komme på en del argumenter. Hvor gode de er, det kan til gengæld diskuteret - og jeg tvivler på Ancelotti giver spilletid pga. ret mange af dem, men begrundelserne er nu til at finde :)
Smedekampagne mod AS. Okay det er egenligt nok grund for mig ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elkrimi skrev: Og det allerbedste argument er nok, at man ikke har nogle offensive kort tilbage på bænken nu hvor Jese ser ud til at skulle starte istedet for Illarra.
Det bliver nok Ødegaard eller Mayoral der får minutterne, så i sidste kan det være at man vægter et af klubbens egne talenter tungere.
Ødegaard er et af Real Madrid egne talenter. Det er derfor Real Madrid betaler hans løn;)
M_linding skrev:
Elkrimi skrev: Og det allerbedste argument er nok, at man ikke har nogle offensive kort tilbage på bænken nu hvor Jese ser ud til at skulle starte istedet for Illarra.
Det bliver nok Ødegaard eller Mayoral der får minutterne, så i sidste kan det være at man vægter et af klubbens egne talenter tungere.
Ødegaard er et af Real Madrid egne talenter. Det er derfor Real Madrid betaler hans løn;)
Hvis han kommer til klubben mens han er under 18 og bliver der i over 3 år er han af egen avl ;)
SR4 skrev:
M_linding skrev:
Hvis han kommer til klubben mens han er under 18 og bliver der i over 3 år er han af egen avl ;)
Korrekt.
Men det blev fremstillet som om, at det var i Real Madrids interesse at nedprioritere Ødegaards udvikling, fordi han er nordmand. Men Ødegaard er et talent på kontrakt i Real Madrid: altså et Real Madrid-talent, som om nogle år også tæller som egenavl;)
- areal001
- Gæst
-
Florentino Pérez
Edit: undtagen James.
Som flere andre, var jeg en af dem som aldrig har talt godt for hans fremtid i klubben... Jeg kan bare spotte det....
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Enig. Illarramendi har spillet forfærdeligt.
Som flere andre, var jeg en af dem som aldrig har talt godt for hans fremtid i klubben... Jeg kan bare spotte det....
Hvis Arsenal står parat med 30 mill. € er der ikke så meget at betænke sig på.
- areal001
- Gæst
-