Marca: Real Madrid jagter Marco Verratti

11 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid købte for nylig Danilo i Porto som forstærkning til den kommende sæson og klubben fortsætter med at sondere markedet.

Senest er det Paris SG-midtbanespilleren Marco Verratti, som meldes på vej til Real Madrid efter ønske fra Carlo Ancelotti.

Marco Verratti ønsker angiveligt nye udfordringer og han har tidligere omtalt Ancelotti som en far for ham og derfor vil Real Madrid forsøge at forhandle en aftale i stand med PSG-præsident, Al-Khelaifi, som jagter blandt andet Paul Pogba til den kommende sæson.

Spanske Marca nævner en pris på 40 millioner € for den italienske midtbanespiller, som kun er 165 cm. høj, men han er fysisk stærk og meget bevægelig. Verratti kom til Paris i 2012 fra Pescara.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af asp3200
Dios, Jimmy, M_Linding..... ;DD man love here we come, øl til alle;)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #3 af Pelle
Den lille italiener her er meget tæt på mit drømmekøb til sommer. Pogba ser ud til at være tabt, hvis man skal tro på medierne, så ham her kunne virkelig være fantastisk at få til klubben. Især hans kamp i returopgøret mod Chealsea i årets CL imponerede mig helt vildt. Fantastisk spiller med en enorm dynamik. Noget vores midtbane desværre mangler til tider.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 måneder siden #4 af Dios

asp3200 skrev: Dios, Jimmy, M_Linding..... ;DD man love here we come, øl til alle;)

Så mangler du bare Cavani før udløsningen er total, og vi måske ser dig mere optimistisk end nogensinde før? Haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #5 af asp3200
Hehe cavani er glemt ;)

Danilo
Alaba
Verratti

Så er jeg den mest positive fan herinde ;D
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved asp3200.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Marca: Real Madrid jagter Marco Verratti
De Gea/ Navas

Danilo/Carvajal
Ramos/ Nacho
Varane/Pepe
Marcelo/Coentrao

Modric/Isco
Kroos/verratti
James/Alaba

Bale
Sturridge/Benzema
Ronaldo

Så fås det ikke bedre
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Johnson.

11 år 3 måneder siden #7 af Sahinovic
Helt igennem fantastisk spiller!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 3 måneder siden #8 af elle44
Det ville da være noget nær optimalt, havde gået og tænkt hvem i alverden der kan erstatte Modric næste sæson hvis han bliver skadet. Veratti er nok den bedste løsning.

11 år 3 måneder siden #9 af Kroos

Johnson skrev: De Gea/ Navas

Danilo/Carvajal
Ramos/ Nacho
Varane/Pepe
Marcelo/Coentrao

Modric/Isco
Kroos/verratti
James/Alaba

Bale
Sturridge/Benzema
Ronaldo

Så fås det ikke bedre

Ja, bare det at Bale er der.

11 år 3 måneder siden #10 af SR4

Dybro skrev: 25-30 mill pund for Verratti er realistisk og et glimrende supplement til Reals midtbane, der fra tid til anden mangler en terrier med stor fodboldkunnen, på midtbanen.

Hvis PSG smider 10 mill pund ekstra i puljen, så kunne et bytte med Isco være interessant. Det ville være godt for Isco og PSG - og også Real på den korte bane (de mister ham alligevel før eller siden).

Isco som midtbanegeneral for PSG i en 2-3 år ville udvikle ham helt vildt og så kan han tage de sidste 5-6 år i Barcelona. Så bliver det uundgåelige også lettere, end hvis Isco går til Barcelona direkte.

Så du tror vitterligt, at hvis han ikke bliver solgt nu så smutter han direkte til Barca? Hvad tror du liige om Perez? :)

11 år 3 måneder siden #11 af M_linding

Dybro skrev: 25-30 mill pund for Verratti er realistisk og et glimrende supplement til Reals midtbane, der fra tid til anden mangler en terrier med stor fodboldkunnen, på midtbanen.

Hvis PSG smider 10 mill pund ekstra i puljen, så kunne et bytte med Isco være interessant. Det ville være godt for Isco og PSG - og også Real på den korte bane (de mister ham alligevel før eller siden).

Isco som midtbanegeneral for PSG i en 2-3 år ville udvikle ham helt vildt og så kan han tage de sidste 5-6 år i Barcelona. Så bliver det uundgåelige også lettere, end hvis Isco går til Barcelona direkte.

Siempre!

Vi må have en "anti-tak" knap!

Magen til negativt og surrealistisk "med-intet-udgangspunkt-i-virkeligheden-indlæg", skal man da lede længe efter;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 måneder siden #12 af Vinícius

Dybro skrev:

M_linding skrev:

Siempre!

Vi må have en "anti-tak" knap!

Magen til negativt og surrealistisk "med-intet-udgangspunkt-i-virkeligheden-indlæg", skal man da lede længe efter;-)

Endnu et af de mange usympatiske meningstilkendegivelser, der tegner det her debatforum. Det kunne være der skulle strammes op!

Det er da rigtigt, at der i mit indlæg er tale om ren spekulation, hvorfor jeg ret eksplicit benytter mig af et "kunne være interessant" men der er intet nyt i at PSG før har været efter Isco, ligesom City, Liverpool og Arsenal m.fl. PL-hold og at den interesse er taget til på det sidste, fordi Real har været ude og kigge efter bl.a. Pogba og netop Verratti. De sidste rygter peger også på, at PSG er i gang med at forhandle Di Maria (han kan fås ret billigt i år) til klubben, så mit "forslag" bliver sandsynligvis ikke til noget men det er da ikke mere ude i hampen end så mange andre ting der florerer i disse transfertider.

Jeg er enig i at der skal strammes op.

Dog vil jeg også pointere, at selvom jeg vidste, at der var tale om spekulationer, var jeg ikke i første omgang sikker på, at DU talte om spekulationer, og derfor skulle du måske mere eksplicit udtrykke, at der blot er tale om spekulationer.

Ellers er jeg generelt enig i, at Isco er i farezonen for at forlade klubben, især når man tænker på, at han i alle tilfælde bliver vraget frem for andre. Men jeg synes nu heller ikke, at han er så fantastisk en spiller.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum