Marca: Real Madrid jagter Marco Verratti

11 år 3 måneder siden #13 af Vinícius

Dybro skrev:

Kratmus skrev:
Jeg er enig i at der skal strammes op.

Dog vil jeg også pointere, at selvom jeg vidste, at der var tale om spekulationer, var jeg ikke i første omgang sikker på, at DU talte om spekulationer, og derfor skulle du måske mere eksplicit udtrykke, at der blot er tale om spekulationer.

Ellers er jeg generelt enig i, at Isco er i farezonen for at forlade klubben, især når man tænker på, at han i alle tilfælde bliver vraget frem for andre. Men jeg synes nu heller ikke, at han er så fantastisk en spiller.

Af personlig interesse kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad ordene:

Hvis PSG smider 10 mill pund ekstra i puljen, så kunne et bytte med Isco være interessant. Det ville være godt for Isco og PSG - og også Real på den korte bane (de mister ham alligevel før eller siden)

ellers kunne opfattes som, hvis ikke det opfattes som spekulation. Jeg vil jo gerne stramme op på mine formuleringer, således vi undgår pseudodebatter med personangreb i fremtiden

Det er ikke så meget det. Det er mere den her:

Isco som midtbanegeneral for PSG i en 2-3 år ville udvikle ham helt vildt og så kan han tage de sidste 5-6 år i Barcelona. Så bliver det uundgåelige også lettere, end hvis Isco går til Barcelona direkte.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #14 af Vinícius

Dybro skrev:

Kratmus skrev: Det er ikke så meget det. Det er mere den her:

Isco som midtbanegeneral for PSG i en 2-3 år ville udvikle ham helt vildt og så kan han tage de sidste 5-6 år i Barcelona. Så bliver det uundgåelige også lettere, end hvis Isco går til Barcelona direkte.

Men det er jo netop afledt af "spekulationen", altså en underbygning af spekulation ved brug af underdrivelse; at et direkte skifte til Barcelona netop ikke er realistisk - og ingen kan være uenig i det (med en frikøbsklausul på 1 mia) da Real aldrig ville gå med til at afgive Isco direkte til ærkerivalen.

Jojo, men det er selvfølgelig rigtigt, at vi mister Isco før eller siden - han dør jo af alderdom en dag(så er det ligesom slået fast - ikke over for dig, Dybro, men andre, selvom det nok ikke er nødvendigt for de fleste). Men i hans aktive fodboldkarrierer er det alligevel en spekulation, at vi mister Isco før eller siden. Jeg tror det kommer til at afhænge meget af næste sæson :) Men igen, det er bare spekulationer, og du gør det ikke særlig tydeligt, at du afleder det af spekulationen. Det kan nemt opfattes som, at Isco med sikkerhed forlader Real Madrid til fordel for Barcelona.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

11 år 3 måneder siden #15 af SR4

Dybro skrev:

SR4 skrev:

Dybro skrev: 25-30 mill pund for Verratti er realistisk og et glimrende supplement til Reals midtbane, der fra tid til anden mangler en terrier med stor fodboldkunnen, på midtbanen.

Hvis PSG smider 10 mill pund ekstra i puljen, så kunne et bytte med Isco være interessant. Det ville være godt for Isco og PSG - og også Real på den korte bane (de mister ham alligevel før eller siden).

Så du tror vitterligt, at hvis han ikke bliver solgt nu så smutter han direkte til Barca? Hvad tror du lige om Perez? :)

Der er ingen tvivl om, at Barcelona vil gøre en hel masse for netop at få Isco til deres hold. Et skifte fra Real til Barcelone (eller omvendt) har aldrig været let men den scenarie bliver noget lettere, hvis der kommer en "mellemstation" ind over.

I 2018 bestemmer Isco selv hvor han vil spille men han er væk længe før, hvis han ikke får en plads på holdet. De store klubber står i kø for at få ham og især PL-klubberne er vilde med hans evner og de ville kunne blive sådan en mellemstation.

Læste du din egen kommentar? Du snakkede ikke om nogen mellemtation, men at Real skal sælge til Paris, ELLERS ender han i Real uden mellemstation.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #16 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Marca: Real Madrid jagter Marco Verratti
Hvorfor i alverden skulle Real Madrid ville sælge Isco? Hvorfor skulle Isco ville vælge en anden klub når han de to år har været i klubben nærmest spiller fast ? Er han røget på bænken i et par kampe? selvfølgelig! han spiller i verdens største klub.

Med hensyn til Verratti så er han vel et af verdens største fodboldtalenter. Han bliver da større end Isco, ligesom i øvrigt Modric er bedre end Isco.

Køb Verratti nu.

Leveret af Kunena Forum