Ancelotti: James har overrasket os

11 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens kamp mod Almería.

Her kom han ind på følgende emner:

James´ øjeblik:

- Han har overrasket os alle en smule, han er indlemmet rigtig godt i truppen og har hurtigt vænnet sig til truppen, han har spillet forskellige positioner og hans sæson er rigtig god. Han har spillet med stor ydmyghed. Han er en spiller med talent, men med en modstandsdygtig fysik, som ikke er normalt hos store talenter og det gør ham anderledes. Han har vænnet sig til at spille en mere tilbagetrukket plads, hvor løbepensummet er større.

Chicharitos fremtid:

- Jeg mener, at det er et tema, som vi vil evaluere efter sæsonen, jeg har godt kunnet lide ham gennem hele året for hans professionalisme og han har udnyttet sin mulighed. At have denne type spillere klar er altid meget positivt.

Muligheden for at spille med tre centrale forsvarere:

- Det er tilfældigt, vi spiller altid med det samme system. Meget få gange har jeg spillet med tre centrale forsvarere, men da jeg så Celta spille med flere angribere og vi var foran, tænkte jeg på at sætte en mere ind for at udligne det. Det er tilfældigt, jeg kan godt lide at spille med fire i forsvaret.

Kamp-programmet og Ancelottis optimisme:

- Vi har en svær kalender, fordi vi spiller mod Sevilla, Juventus, Valencia og Juventus, men vi har tiltro til at vi kan gøre det godt, holdet er godt og frisk og kan yde optimalt i alle kampe, vi tænker ikke på, at Barcelona vil fejle. Vi kan spille uafgjort i to kampe.....dem mod Juventus og det giver os en smule luft.

Bale og Benzema:

- Bale har trænet på banen og vi tænker, at han kan træne med holdet fra på torsdag, jeg tror at Karim begynder at træne med holdet på søndag. Vi er overbeviste om, at han er med mod Juventus.

Har du tiltro til Atlético Madrid i deres duel mod Barcelona:

- Ja, det har jeg, for Atlético Madrid er altid en professionel klub, som altid spiller maksimalt, jeg har ingen tvivl om klubben, træneren og spillerne.

Morgendagens rival:

- Jeg har set Almería, de har ændret spillestil en smule, de spiller med mere boldbesiddelse, det er et hold, som er inde i et godt øjeblik og alle hold gør det svært.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #2 af Pelle
Den lille italiener her er meget tæt på mit drømmekøb til sommer. Pogba ser ud til at være tabt, hvis man skal tro på medierne, så ham her kunne virkelig være fantastisk at få til klubben. Især hans kamp i returopgøret mod Chealsea i årets CL imponerede mig helt vildt. Fantastisk spiller med en enorm dynamik. Noget vores midtbane desværre mangler til tider.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #3 af Pelle
Ja, den skulle så have været i tråden omkring Veratti :-)

Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #4 af Pelle

Pelle skrev: Aner ikke hvordan jeg sletter indlæg, bær over med mig! :-)

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Pelle.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #5 af Dios
@Pelle.

Man kan ikke slette, men tilgengæld kan man redigere, så man ikke behøver at skrive 2 intetsigende indlæg haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6 af Pelle
Du er da skidesmart for tiden, Dios - tusind tak for hjælpen :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #7 af MadridistaPorVida
Jeg synes at James er holdets vigtigste spiller for tiden, hvem synes i?

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #8 af JimmyBroe
And the crowd goes; James, James, James, James.

Er du gal en vild kasse.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #9 af Siempre Madrid
Derfor James!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #10 af Chamartin

MadridistaPorVida skrev: Jeg synes at James er holdets vigtigste spiller for tiden, hvem synes i?

Efter Modric blev skadet igen, er der kun Ramos og James samt i mindre grad Ronaldo og Chica, der er i stand til at rykke holdet fremad. Resten er stort set boldflyttere og afhængig af, de andre gør noget.
Varane og Kroos udfylder dog deres roller fint, men det er de fire førnævnte, der viser ærgerrigheden og viljen.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #11 af Storken
Besvaret af Storken på emne Ancelotti: James har overrasket os
James har scoret 13 mål på 57 forsøg i La Liga og CL i denne sæson. De 25 af skuddene er kommet uden fra feltet (44%). Jeg skal ikke sige om han nærmest har skudt på frit mål halvdelen af gangene, men umiddelbart får han rigtig svært ved at opretholde det scoringssnit.
Nogle vil argumentere for, at James bare er ualmindelig skarp foran mål. Jeg vil dog vove den påstand, at han har været meget heldig i denne sæson (inkl VM). Skarphed er i høj grad heldbaseret, mens det derimod kræver skills at komme frem til skuddene.

Lidt historiske tal:
James havde i sin tid i Porto og Monaco 126 skud med 9 mål til følge. De 85 af skuddene var godt nok uden fra feltet (67%), men disse tal er langt mere normale.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #12 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Ancelotti: James har overrasket os

Storken skrev: James har scoret 13 mål på 57 forsøg i La Liga og CL i denne sæson. De 25 af skuddene er kommet uden fra feltet (44%). Jeg skal ikke sige om han nærmest har skudt på frit mål halvdelen af gangene, men umiddelbart får han rigtig svært ved at opretholde det scoringssnit.
Nogle vil argumentere for, at James bare er ualmindelig skarp foran mål. Jeg vil dog vove den påstand, at han har været meget heldig i denne sæson (inkl VM). Skarphed er i høj grad heldbaseret, mens det derimod kræver skills at komme frem til skuddene.

Lidt historiske tal:
James havde i sin tid i Porto og Monaco 126 skud med 9 mål til følge. De 85 af skuddene var godt nok uden fra feltet (67%), men disse tal er langt mere normale.

Jeg er glad for, at du brugte statistikken til at fortælle os, hvor dejlig skarp James har været i denne sæson. Manden placerer sig rigtig godt på banen, opsøger chancerne og er rigtig god i sine afslutninger.

Resten af dit "buhuuu det er bare heldigt" er sgu bare noget vrøvl. :)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum