Tre mål og tre point

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #13 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Tre mål og tre point
I forhold til mesterskabs chancer vil et Atleti nederlag til villareal havde gjort , at de risikerede at miste tredje og endda 4 pladsen til forfølgende, og havde ydet MAKSIMALT i hver kamp for at kvalificere sig til CHL næste sæson, og vil med sikkerhed havde taget point fra barca på Calderón .

Atletico vandt dog kampen 0-1 Et kvarter før tid , havde virkelig håbet at villareal vil slå dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #14 af Storken
Besvaret af Storken på emne Tre mål og tre point

areal001 skrev: I forhold til mesterskabs chancer vil et Atleti nederlag til villareal havde gjort , at de risikerede at miste tredje og endda 4 pladsen til forfølgende, og havde ydet MAKSIMALT i hver kamp for at kvalificere sig til CHL næste sæson, og vil med sikkerhed havde taget point fra barca på Calderón .

Atletico vandt dog kampen 0-1 Et kvarter før tid , havde virkelig håbet at villareal vil slå dem.

Hvis I lader Sevilla og Valencia vinde mod jer, så vil de være tættere på Atletico i anden sidste runde ;-)

11 år 3 måneder siden #15 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tre mål og tre point

RasmusKring skrev: Hvad siger det om Lucas Silva, at Illarramendi får så meget spilletid?

Jeg er bekymret for vores brasilianske nyindkøb. Er der nogen, som kan give en fornuftig forklaring?

Hvor har du dog været i et halvt år kære Rasmus?:D

En forklaring kunne være at Real Madrid har købt en spillertype (Lucas) som er nærmest identisk med en vi har i forvejen (Illarramendi).? Der er ikke plads til den type på vores nuværende hold.

Jeg er her stadig XOXO

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #16 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Tre mål og tre point

Storken skrev:

areal001 skrev: I forhold til mesterskabs chancer vil et Atleti nederlag til villareal havde gjort , at de risikerede at miste tredje og endda 4 pladsen til forfølgende, og havde ydet MAKSIMALT i hver kamp for at kvalificere sig til CHL næste sæson, og vil med sikkerhed havde taget point fra barca på Calderón .

Hvis I lader Sevilla og Valencia vinde mod jer, så vil de være tættere på Atletico i anden sidste runde ;-)

du behøver ikke altid komme med smarte bemærkninger, ;). dem havde jeg taget med i betragtning.

11 år 3 måneder siden #17 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Tre mål og tre point

RasmusKring skrev: Hvad siger det om Lucas Silva, at Illarramendi får så meget spilletid?

Jeg er bekymret for vores brasilianske nyindkøb. Er der nogen, som kan give en fornuftig forklaring?

I min optik er Lucas Silva et fuldstændigt ligegyldigt indkøb. Jeg kan ikke se hvad han bidrager til holdet, han ligner en der er langsom i opfattelse, og de lange afleveringer som han var "kendt" for på youtube er intet at råbe hurra for
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Madridnation.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #18 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Tre mål og tre point

JimmyBroe skrev:

Hvor har du dog været i et halvt år kære Rasmus?:D

En forklaring kunne være at Real Madrid har købt en spillertype (Lucas) som er nærmest identisk med en vi har i forvejen (Illarramendi).? Der er ikke plads til den type på vores nuværende hold.

Jeg fik vidst en mindre krise i min tro på Real, da vi tabte til Sociedad for snart meget lang tid siden, men jeg er tilbage! :)

Du har sikkert ret med hensyn til Lucas. De er uden tvivl samme type. Jeg havde nok bare håbet, at Lucas havde et højere niveau, for Illarramendi er jo en katastrofe hver gang, han spiller.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #19 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Tre mål og tre point
Lucas er mere atletisk end Illarramendi, men som spillertype passer han ikke ind. Det gør Casemiro heller ikke hvis han kommer tilbage. Real Madrid bør købe Verratti, så har vi verdens fem bedste midtbanespillere. Modric, Kroos, James, Isco og Verratti. Med disse midtbanespillere og en dygtig træner som Ancelotti vi vi kunne dominere europæisk fodbold i årevis

11 år 3 måneder siden #20 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Tre mål og tre point

Johnson skrev: Lucas er mere atletisk end Illarramendi, men som spillertype passer han ikke ind. Det gør Casemiro heller ikke hvis han kommer tilbage. Real Madrid bør købe Verratti, så har vi verdens fem bedste midtbanespillere. Modric, Kroos, James, Isco og Verratti. Med disse midtbanespillere og en dygtig træner som Ancelotti vi vi kunne dominere europæisk fodbold i årevis

Med disse midtbanespillere og en træner som Ancelotti, for hvem rotation er en by i Rusland, vil vi helt sikkert nyde godt af dem alle i årevis... ;)

Selvfølgelig skal vi have en bred og konkurrence dygtigt trup... Men er fem spillere - fra den absolut øverste hylde - til tre pladser, ikke lige luksus nok? Ligner de i øvrigt ikke hinanden en tand for meget? Jeg ville i hvert fald ikke have det store imod, også at have en Casemiro-type på mit hold.

Jeg har ikke set meget til Verratti, men er dette ikke et så etableret og eftertragtet navn, at denne ville forvente fastspilletid, i størtsedelen af sæsonens kampe? Nogle her nævner ham som en decideret gardering for Kroos, vil den lille italiener mon være tilfreds med det?

Det som tæller mest for et køb, i min bog, er dog Modrics alder. Men hvad med Pogba, er han fuldstændig ude af billedet?

Altid Real Madrid.

11 år 3 måneder siden #21 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Tre mål og tre point

FranciscoISCO skrev:

Johnson skrev: Lucas er mere atletisk end Illarramendi, men som spillertype passer han ikke ind. Det gør Casemiro heller ikke hvis han kommer tilbage. Real Madrid bør købe Verratti, så har vi verdens fem bedste midtbanespillere. Modric, Kroos, James, Isco og Verratti. Med disse midtbanespillere og en dygtig træner som Ancelotti vi vi kunne dominere europæisk fodbold i årevis

Med disse midtbanespillere og en træner som Ancelotti, for hvem rotation er en by i Rusland, vil vi helt sikkert nyde godt af dem alle i årevis... ;)

Selvfølgelig skal vi have en bred og konkurrence dygtigt trup... Men er fem spillere - fra den absolut øverste hylde - til tre pladser, ikke lige luksus nok? Ligner de i øvrigt ikke hinanden en tand for meget? Jeg ville i hvert fald ikke have det store imod, også at have en Casemiro-type på mit hold.

Jeg har ikke set meget til Verratti, men er dette ikke et så etableret og eftertragtet navn, at denne ville forvente fastspilletid, i størtsedelen af sæsonens kampe? Nogle her nævner ham som en decideret gardering for Kroos, vil den lille italiener mon være tilfreds med det?

Det som tæller mest for et køb, i min bog, er dog Modrics alder. Men hvad med Pogba, er han fuldstændig ude af billedet?

Nej. Det er 5 spillere til 4 pladser. Og det kan ikke blive luksus nok, da vi kommer til at benytte alle pga. skader, karantæner mm.

Pogba er måske en anelse for offensiv, hvis vi spiller med en 4-4-2. Dog skal man nok finde plads, hvis han er så god som alle forventer. Veratti har samme rolle som Modric, hvilket er mere passende.

11 år 3 måneder siden #22 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Tre mål og tre point
Mangler vi ikke mest af alt en midtbanespiller, som både kan spille 6'eren og 8'eren?

Vi kan vel ikke satse på, at Kroos kan spille 50+ kampe hver sæson;-)

Casemiro eller Verratti kunne sikkert være nogle gode bud. Det vigtigste er dog, at det er en spiller som Ancelotti har tillid til. For Illarra og Silva har ikke en teoretisk chance for at blive til noget i Real Madrid, når de aldrig spiller 6'eren, som er deres position.

11 år 3 måneder siden #23 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Tre mål og tre point

M_linding skrev: Mangler vi ikke mest af alt en midtbanespiller, som både kan spille 6'eren og 8'eren?

Casemiro eller Verratti kunne sikkert være nogle gode bud. Det vigtigste er dog, at det er en spiller som Ancelotti har tillid til. For Illarra og Silva har ikke en teoretisk chance for at blive til noget i Real Madrid, når de aldrig spiller 6'eren, som er deres position.

En klassisk 6'er spiller Ancelotti heller ikke med på det nuværende hold. Efter min vurdering skal vi derfor finde de bedste 8'ere - her er Veratti uhyggelig god :-). Illara og Silva virker ligeså malplacerede som Bale på holdet.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

11 år 3 måneder siden #24 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Tre mål og tre point

Fondo_Sur skrev:

M_linding skrev: Mangler vi ikke mest af alt en midtbanespiller, som både kan spille 6'eren og 8'eren?

En klassisk 6'er spiller Ancelotti heller ikke med på det nuværende hold. Efter min vurdering skal vi derfor finde de bedste 8'ere - her er Veratti uhyggelig god :-). Illara og Silva virker ligeså malplacerede som Bale på holdet.

Jeg ved godt, at Kroos ikke er en klassisk 6'er:-) Men det er vel fra den placering på banen, at han ligger og kontrollerer kampene, som den bagerste midtbanespiller. Og jeg mener, at vi skal have en spiller til klubben som kan spille den rolle, og som Ancelotti samtidig vil bruge.

Jeg gætter i øvrigt på, at Ancelotti er mere åben overfor at spare og rokere Kroos fremover, da tyskeren nu har fundet sig til rette i sin nye rolle....

Leveret af Kunena Forum