Real Madrid taber slaget om Gayá

11 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid har tabt slaget om den unge venstreback, Gayá, som i stedet forlænger med Valencia. Det melder spanske Superdeporte.

Real Madrid har længe været meldt interesseret i det unge stortalent, men man har samtidig ikke ønsket at indlede en krig mod Valencia og derfor får Gayá nu lov til at fortsætte på Mestalla.

I den nye kontrakt får Gayá samtidig forhøjet sin frikøbs-klausul, så den kommer til at ligge i omegnen af 40-50 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #2 af Pelle
Velkommen Bernat!

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 2 måneder siden #3 af Dios

Pelle skrev: Velkommen Bernat!

Ham slipper Bayern da ikke, tror du? Det kunne dog være lækkert, selvom jeg mest hælder til Alaba.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 2 måneder siden #4 af Pelle

Dios skrev:

Ham slipper Bayern da ikke, tror du? Det kunne dog være lækkert, selvom jeg mest hælder til Alaba.

Jeg tror, det er nemmere at vriste Bernat fra dem end Alaba :-)

11 år 2 måneder siden #5 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev:

Jeg tror, det er nemmere at vriste Bernat fra dem end Alaba :-)

Bernat som blev købt for at erstatte Alaba på venstreback pladsen? Egentlig er jeg ligeglad. For begge er langt bedre end Marcelo!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 2 måneder siden #6 af M_linding
Hold da helt op hvor er Marcelo bare blevet dårlig, var!

"Dur ikk' - væk!"

Skal vi nu ikke liiiiiiiigee;-) Jeg tror faktisk, at vi skal være rigtig glade for vores lille brasilianske humørbombe.

Men ærgerligt med Gaya. Så tror jeg på Alaba, som ikke er førstevalg i Bayern, og kan bruges på flere positioner (noget som Ancelotti elsker).
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn, Sebberg, FranciscoISCO

11 år 2 måneder siden #7 af Daniel
Selvom jeg ikke har den store fidus til Marcelo i brasilianerens nuværende form(nedgang), så mener jeg alligevel, at han på sine bedste dage, er den bedste venstreback i verden.

Det er subjektivt. Han kan bare et eller andet, når alt klapper!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, FranciscoISCO

11 år 2 måneder siden #8 af Sebberg
Tak M_Linding.

Jeg synes også, at der er gået noget 'tur' i hetzen. Han har haft et par skandaløse kampe, men resten af sæsonen har han da spillet helt fantastisk. På sine gode dage er han verdens ultimativt bedste venstre back, og det var han eksempelvis, da vi mødte FC Barcelona hjemme i oktober.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Daniel, andreashn, FranciscoISCO

11 år 2 måneder siden #9 af Pelle
Jeg ved ikke, om det er mig i hentyder til, når i taler om hetzen mod Marcelo. Jeg har ellers forsvaret vores brasilianer, han er stadig førstevalg i min verden.
Men Coentrao er højst sandsynligt fortid til sommer, hvorfor jeg gerne ser en erstatning, som kan konkurrere på lige fod med Marcelo om pladsen. Derfor ser jeg gerne Alaba/Bernat, da de besidder de egenskaber en god back i Real Madrid skal have. Kvaliteter både offensivt og defensivt :-)

Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Pelle.

11 år 2 måneder siden #10 af Abefar
Uha der er ikke meget tålmodighed til Marcelo på trods af, at han spillede vanvittigt hele 2014 og havde stor andel i CL-triumfen. Der er ikke langt fra kærlighed til had som man siger. Et par dårlige kampe og han bliver svinet af nogle af sine egne fans, som allerede kigger efter en ny spiller til VB. :-)

Når det så er sagt så ville Alaba passe rigtig godt ind. Bernat og Gaya ser jeg ikke som klassiske Real-backs.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Abefar.

11 år 2 måneder siden #11 af Pelle

Abefar skrev: Uha der er ikke meget tålmodighed til Marcelo på trods af, at han spillede vanvittigt hele 2014 og havde stor andel i CL-triumfen. Der er ikke langt fra kærlighed til had som man siger. Et par dårlige kampe og han bliver svinet af nogle af sine egne fans, som allerede kigger efter en ny spiller til VB. :-)

Når det så er sagt så ville Alaba passe rigtig godt ind. Bernat og Gaya ser jeg ikke som klassiske Real-backs.

Læs nu hvad der bliver skrevet. Coentrao er fortid til sommer - ergo mangler vi en back.

11 år 2 måneder siden #12 af Abefar

Pelle skrev:

Abefar skrev: Uha der er ikke meget tålmodighed til Marcelo på trods af, at han spillede vanvittigt hele 2014 og havde stor andel i CL-triumfen. Der er ikke langt fra kærlighed til had som man siger. Et par dårlige kampe og han bliver svinet af nogle af sine egne fans, som allerede kigger efter en ny spiller til VB. :-)

Læs nu hvad der bliver skrevet. Coentrao er fortid til sommer - ergo mangler vi en back.

Nu mente jeg ikke kun hvad du skrev om Marcelo, men generelt hvad jeg har set af kommentarer. Der er kommet mange negative ytringer.

Men tænker du at hente Alaba/Bernat som konkurrent til Marcelo? For det første vil Alaba/Bernat koste kassen (især hvis Real får transferkarantæne). Vi kan roligt antage en pris på +300 mio. Så står Real mellem valget af Marcelo og en back der koster +300 mio. kr. til startopstillingen. Det kan kun ende med at en af parterne vil blive utilfreds med situationen, og der kan komme uharmoni i truppen. En verdensklassespiller som Marcelo med en konkurrent til +300 mio. kr. vil aldrig ende positivt.

Nogle gange lyder det sgu lidt som om at folk bare prøve at sætte et DreamTeam uden at tænke det helt igennem. Noget som er set nogle gange i Reals ledelse. Køb, og derefter find ud af hvor spilleren skal spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, FranciscoISCO

Leveret af Kunena Forum