Real Madrid taber slaget om Gayá
M_linding skrev: Hold da helt op hvor er Marcelo bare blevet dårlig, var!
"Dur ikk' - væk!"
Skal vi nu ikke liiiiiiiigee;-) Jeg tror faktisk, at vi skal være rigtig glade for vores lille brasilianske humørbombe.
Men ærgerligt med Gaya. Så tror jeg på Alaba, som ikke er førstevalg i Bayern, og kan bruges på flere positioner (noget som Ancelotti elsker).
Nu skrev jeg allerede sidste sæson, at jeg ville give Marcelo en sidste sæson til at bevise, at han kan komme tilbage på topniveau, og blive deroppe og holde et stabilt niveau. Det har han bare ikke formået, så derfor er det selvfølgelig slut herfra. Det handler udelukkende ikke om de sidste par kampe, men over hele sæsonen, hvor han bare er for svingende.
Jeg skrev, at jeg ville tilføre holdet et nyt stort talent, som ville kunne udfordre Marcelo på sigt, så Marcelo kunne nå at bevise sit værd.
I mine øjne er Marcelo bare ikke længere en af verdens bedste vb'er. Alba, Bernat og Alaba er langt bedre, og har et langt højere bundniveau end Marcelo, og jeg synes nu også at Moreno er på nogenlunde samme niveau som ham. Gayá er fremtidens mand i Spanien, så der er efterhånden mange som er foran i køen.
Marcelo skal dog ikke sælges, men der skal købes ind, og helst Alaba eller Gayá, hvor Bernat selvfølgelig også er mere end velkommen! Coentrao skal sælges til sommer! Det kan der ikke herskes tvivl om. Stabil back, men alt for meget skadet, og mærkelige hjerneblødninger til min smag.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Hierro
- Gæst
-
M_linding skrev: Hold da helt op hvor er Marcelo bare blevet dårlig, var!
"Dur ikk' - væk!"
Skal vi nu ikke liiiiiiiigee;-) Jeg tror faktisk, at vi skal være rigtig glade for vores lille brasilianske humørbombe.
Men ærgerligt med Gaya. Så tror jeg på Alaba, som ikke er førstevalg i Bayern, og kan bruges på flere positioner (noget som Ancelotti elsker).
Hvad er forskellen på ham og Iker? Det er samme holdning med Iker, dur ikke, væk, vi skal have nyt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen