Optakt: Topbrag i Torino

11 år 2 måneder siden #25 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Optakt: Topbrag i Torino
Hold nu en svag indsats. Er decideret rystet.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #26 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Optakt: Topbrag i Torino
Det var den pinligste optræden i 2015....

Marcelo, Ramos og Carvajal var ikke engang tæt på noget, som man kan være bekendt af i en semifinale i verdens største fodboldturnering...

Taktisk underlegne, fysisk underlegne, mentalt underlegne
Tillykke til Juventus, lad dem fejre det nu, for det er et andet madrid-hold i møder i næste uge (forhåbentlig)

Jeg tror stadig på det, men hvis vi er ligeså ringe som idag, så bliver jeg sgu ikke engang ked af det, for så var det vitterligt det bedste hold, der kom i finalen

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #27 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Topbrag i Torino
Man vidste bare i situationen ved Juventus andet mål at det ville gå galt når vi kun havde Carvajal og Marcelo til at klare ærterne

11 år 2 måneder siden #28 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Topbrag i Torino
Jeg er seriøst rystet. Vi har tidligere talt om, at vi har nået bunden, men dette...amen er seriøst mundlam.

Det er vel kun Casillas som kan se sig selv i øjnene efter denne kamp. Varane lige indtil han også dummer sig gevaldigt. Man kan svine alle spillere til man har lyst til, og ja det fortjener de egentlig, men denne her kamp er måske nok til at jeg ikke vil se Ancelotti igen næste sæson. Intet drastigt i det, for 5. måned i spillemæssig krise er kritisabelt. Jeg tror stadig på vi når finalen, og vi nok vinder mesterskabet, men det er simpelthen under al kritik det her.
Samtlige spillere har underpræsteret i hele 2015, og det må vel falde tilbage på træneren? Derudover levere han jo noget der ikke minder om taktik idag.

Jeg forstår det simpelthen ikke!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: henrikcomn, asp3200, Macon, Rasmus75

11 år 2 måneder siden #29 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne Optakt: Topbrag i Torino
Jeg kan ikke og kommer heller aldrig til at forstå at vi ikke skulle ha fortjent en finale. Men der er godt nok mange der spiller under niveau i aften. Lad os dog håbe på vi ikke skal se ramos på midtbanen for fremtiden.

11 år 2 måneder siden #30 af Roden
Besvaret af Roden på emne Optakt: Topbrag i Torino
Jeg synes godt nok ikke at Isco spillede dårligt i dag.. Bale var tilgengæld piv elendig, som sædvanligt..

11 år 2 måneder siden #31 af firkant
Besvaret af firkant på emne Optakt: Topbrag i Torino
Måske skulle man prøve Bale på v back for der har vi åbenbart ingen andre en den nitte der spillede i dag. Isco hvem er det. Spille han for real ?. Der er da heldigvis plads til forbedringer. Og så må man håber at man kan score fra en meter i retur kampen. Suk suk

11 år 2 måneder siden #32 af Macon
Besvaret af Macon på emne Optakt: Topbrag i Torino
Hold kæft en pinlig anden halvleg.

Hvad laver Carvajal ved det straffe, totalt ufarligt, ellers orker jeg ikke at kritiser flere spillere, for så kunne man skrive om stort set alle spillere idag, især Marcelo, Ramos og Bale.

11 år 2 måneder siden #33 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Optakt: Topbrag i Torino
Som alle jer andre, er jeg også decideret målløs. Jeg synes egentligt, at vi sådan overordnet set spiller fint, men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor vi så ofte skal 'tabe' på personlige fejl. Vi røg ud af CdR pga. af det og nu i dag. Første mål er simpelthen så pinligt dækket op, og 2. mål? Carvajal, hvad laver du.

Og Ancelotti. Hvorfor i alverden tager han Isco ud? Jeg synes, han var en af dem, der troede på det.

Så ærgerligt, at James ikke scorer!!

11 år 2 måneder siden #34 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Topbrag i Torino
@Dios

Jeg kan slet ikke forstå, du mener, at Casillas kan se sig selv i øjnene. Magen til latterlige udspark og dumme beslutninger, skal man godt nok lede længe efter. Vi var ved at komme bagud i fucking første minut pga. Casillas' tøven.
Den mand skal væk fra Real Madrid. På en værdig måde, bevares - men væk, det skal han.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

11 år 2 måneder siden #35 af Abefar
Besvaret af Abefar på emne Optakt: Topbrag i Torino
Er du sindssyg folk er kritiske herinde. Synes ikke det var så forfærdeligt igen. Ramos på midten var en katastrofe og Bale + Marcelo spillede elendigt, men ellers så det fint ud. Real dominerede klart i størstedelen af 1. halvleg, og det var heldigt at Juve kom på 2-1.

Er ikke i tvivl om at Real går videre. Juventus har ikke niveauet.

11 år 2 måneder siden #36 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Optakt: Topbrag i Torino
Jeg må indrømme at jeg er dybt skuffet. Skuffet over at vi skal være så nervøse og ugidelige. Intet gejst og ingen vilje. Juventus vil det bare meget mere end os i dag. De kom forrest på alle bolde, løb mere og havde mere vilje, Med al respekt, men vi må bare ikke tabe sådan en kamp og slet ikke på sådan en uværdig måde.

Jeg kan simpelthen ikke forstår, hvorfor vi skulle lave så mange personlige fejl. Hvorfor så mange latterlige og håbløse indlæg.

Nu har vi lagt unødigt pres på os. Jovist 2-1 er ikke en katastrofe, men med en lidt bedre kamp og mindre fejl, havde vi allerede afgjort det i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Arnenugacream

Leveret af Kunena Forum