Optakt: Topbrag i Torino
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Marcelo, Ramos og Carvajal var ikke engang tæt på noget, som man kan være bekendt af i en semifinale i verdens største fodboldturnering...
Taktisk underlegne, fysisk underlegne, mentalt underlegne
Tillykke til Juventus, lad dem fejre det nu, for det er et andet madrid-hold i møder i næste uge (forhåbentlig)
Jeg tror stadig på det, men hvis vi er ligeså ringe som idag, så bliver jeg sgu ikke engang ked af det, for så var det vitterligt det bedste hold, der kom i finalen
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Johnson
- Gæst
-
Det er vel kun Casillas som kan se sig selv i øjnene efter denne kamp. Varane lige indtil han også dummer sig gevaldigt. Man kan svine alle spillere til man har lyst til, og ja det fortjener de egentlig, men denne her kamp er måske nok til at jeg ikke vil se Ancelotti igen næste sæson. Intet drastigt i det, for 5. måned i spillemæssig krise er kritisabelt. Jeg tror stadig på vi når finalen, og vi nok vinder mesterskabet, men det er simpelthen under al kritik det her.
Samtlige spillere har underpræsteret i hele 2015, og det må vel falde tilbage på træneren? Derudover levere han jo noget der ikke minder om taktik idag.
Jeg forstår det simpelthen ikke!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvad laver Carvajal ved det straffe, totalt ufarligt, ellers orker jeg ikke at kritiser flere spillere, for så kunne man skrive om stort set alle spillere idag, især Marcelo, Ramos og Bale.
Og Ancelotti. Hvorfor i alverden tager han Isco ud? Jeg synes, han var en af dem, der troede på det.
Så ærgerligt, at James ikke scorer!!
Jeg kan slet ikke forstå, du mener, at Casillas kan se sig selv i øjnene. Magen til latterlige udspark og dumme beslutninger, skal man godt nok lede længe efter. Vi var ved at komme bagud i fucking første minut pga. Casillas' tøven.
Den mand skal væk fra Real Madrid. På en værdig måde, bevares - men væk, det skal han.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Er ikke i tvivl om at Real går videre. Juventus har ikke niveauet.
Jeg kan simpelthen ikke forstår, hvorfor vi skulle lave så mange personlige fejl. Hvorfor så mange latterlige og håbløse indlæg.
Nu har vi lagt unødigt pres på os. Jovist 2-1 er ikke en katastrofe, men med en lidt bedre kamp og mindre fejl, havde vi allerede afgjort det i dag.