Optakt: Topbrag i Torino
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Idag kan man ganske enkelt ikke smide skylden på Bale. Man kan måske kritisere Carlo for at smide en formstærk Hernandez på bænken til fordel for en tilbagevendt Bale. Men der var mange andre i dag der var ligeså skuffende som Bale, og et par der var endnu ringere.
Også jeg helt enig i at Iker virkede hamrende usikker. En mand med hans status og rutinen skal ikke virke så forbandet usikker hver eneste gang der nærmer ham en bold. Hvor fanden er attituden? Det udspark han laver efter et par min, der giver en stor chance til Vidal, er piv hamrende ringe, og tager alt alt for lang tid for ham.
Er meget enig Elmadrid!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Abefar skrev: Er du sindssyg folk er kritiske herinde. Synes ikke det var så forfærdeligt igen. Ramos på midten var en katastrofe og Bale + Marcelo spillede elendigt, men ellers så det fint ud. Real dominerede klart i størstedelen af 1. halvleg, og det var heldigt at Juve kom på 2-1.
Er ikke i tvivl om at Real går videre. Juventus har ikke niveauet.
Seriøst. Ti nu stille. Jeg ved ikke, hvor mange Real Madrid kampe, du ser. Men langt størstedelen af os herinde ser dem alle. Og det. I så i dag var ikke Real Madrid værdigt. Det er ikke normalt, at 3-4 spillere er SÅ langt under niveau. Det beviser, at noget er helt galt i truppen, og det er derfor folk ryger til tasterne.
Hvis du - og det har du - har din gang på fcbarcelona.dk, så vil du vide, at i er præcis ligeså slemme, blot mere barnlige, når tingene ikke går jeres vej. Så stop med, at vi er for kritiske. Det har absolut intet med sagen at gøre. Det, man som Real Madrid-fan, var vidne til i dag, var en mindre katastrofe.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: @Dios
Jeg kan slet ikke forstå, du mener, at Casillas kan se sig selv i øjnene. Magen til latterlige udspark og dumme beslutninger, skal man godt nok lede længe efter. Vi var ved at komme bagud i fucking første minut pga. Casillas' tøven.
Den mand skal væk fra Real Madrid. På en værdig måde, bevares - men væk, det skal han.
Stop dog din hate mod Casillas..det var sku ikk ligefrem ham der kostede, NEJ det var en som Carvajal og Varane(Skal de os bare væk fordi de spillede elendigt, eller Ramos.??) Carvajal har spillet elendigt i en hel del kampe nu, eller Marcelo som ligner en der spiller serie 6, han koster os tit i forsvaret, han skal vel os væk. Og Bale har været elendig hele sæsonen, Væk med ham, han dur sku ikk mere. ISCO, er en skygge af sig selv i forhold til det han var for nogle måneder siden, spiller ikke optimal i nogle kampe på det sidste..tja han skal da os væk. De laver jo fejl. Så væk må de, de koster mål, så væk med dem Alle.
Det er forsvarets skyld der bliver scoret, og vi taber kampen ..men nej lad og fokuser på Casillas fejl i starten af kampe, som de andre ikke scorede på. Hans udspark, som der ikk var så forfærdelig mange af, ja lad os fokuser på det, så nogen kan hade ham lidt mere, tak.
Ironi kan forkomme. ..
Isco var for mig vores bedste spiller. Hvorfor blev han skiftet ud? Og hvorfor fik Bale lov til at spille videre? Ak ja..
Nu må vi se, hvad der sker i næste uge. Men hvis det skulle ende med et exit, så håber jeg, at Ancelotti får samme skæbne. Ligaen blev nærmest serveret på et sølvfad, hvilket også skete i sidste sæson, men den formår man ikke at vinde. Ancelotti har vundet 3 liga-titler i løbet af 18 år... Det er jo helt grotesk.
#Klopp
Jeg synes folk er lige hårde nok, men det er nok også en naturlig konsekvens af, at skuffelsen er enorm lige efter slutfløjt. Resultatet er selvfølgelig skuffende og måden det sker på, er også ærgerlig. Vi spiller for langsomt og så har vi for mange personlige fejl.
Lige inden halvleg så synes jeg egentlig, at det lignede at vi var ved at presse Juventus helt ned, men udslagsgivende bliver måske, at James header på overliggeren og fra anden halvleg start lykkedes Juve med at slå kampen lidt i stykker med mange frispark indtil de så endda lykkedes med at score på en kontra.
Det bliver spændende på onsdag. Dem der scorer først, går videre.
Som Juanito ville sige: "90 minuti en el Bernabéu e un tempo molto lungo."
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Vi taber en lige kamp 2-1. Spiller ganske rigtigt ikke nogen særlig god kamp, men der har været flere dårligt spillede end godt spillede Real Madrid-kampe igennem de senere år, sådan vil det ofte være når man satser på individualister foran kollektivet.
De første 10 minutter sejler det, det er som om de spillerne er rystede og Juve kommer flot fra land. Til gengæld sidder vi på resten af første halvleg, og spiller Juve fuldstændig tyndt i flere omgange. Den James header på overlæggeren er jo et mønsterangreb, den skal bare sidde der. Og så laver Carvajal et fuldstændig tåbeligt straffespark, derefter har vi det svært. Vi kan selvfølgelig ikke vinde kampe på at slå indlæg i hovedet på Chiellini, Bonucci og co.
Men helt ærligt, værre gik det heller ikke. Ramos spiller en håbløs kamp, men hvor bagkloge er I, når I priser ham efter en god kamp mod Atletico, og så kalder det en taktisk fadæse efter han spiller hæsligt i dag? At Ramos ikke kan slå en aflevering på tværs af banen kan vel næppe være Carlos skyld.
I mine øjne lider vi virkelig af ikke at have en angriber med. Det er den største taktiske fejl i dag - at lade Bale starter på toppen. Udover at han ikke kan finde ud af at spille med ryggen mod mål, så får vi slet ikke den fart vi har på toppen sat i scene, fordi Bale aldrig bliver retvendt. Vi ser potentialet én gang i første halvleg, da Isco stikker Ronaldo ned bagom, jeg forstår ikke hvorfor de ikke forsøgte sig mere på det. Chicha så livlig ud da han kom ind, og han skulle have startet. Flere spillere er under niveau, men Juventus skaber altså ikke det store. Mere sejlede det fandeme heller ikke.
Vi har alle muligheder for at gå videre, der skal bare koges godt op under Bernabeu om otte dage. Og så har vi også alle muligheder for at blive mestre stadig, hvis vi kan slå Valencia på lørdag. Calma, siger Ronaldo og scorer to gange lørdag og onsdag.
Hala Madrid
Pelle skrev: @Dios
Jeg kan slet ikke forstå, du mener, at Casillas kan se sig selv i øjnene. Magen til latterlige udspark og dumme beslutninger, skal man godt nok lede længe efter. Vi var ved at komme bagud i fucking første minut pga. Casillas' tøven.
Den mand skal væk fra Real Madrid. På en værdig måde, bevares - men væk, det skal han.
Sammenlignet med resten af truppen, så var han klart den bedste! Han har nogle vigtige redninger som redder os idag. Ingen siger han var god, for han viste usikkerhed, og havde også mange boldtab.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.