Bedømmelse af truppen mod Juventus
Kroos skrev: Vent nu lige gutter.
Jeg har en fornemmelse af at Bale, selvom der er gået to år, er ved at oppe sig. Vi skal bare tro på den!
Altså hvis vi sådan lukker øjnene, og slukker fjernsynet, så kan vi godt lege Bale spiller godt. Jeg kan på ingen måder se hvad min tro har at gøre med endnu en pinlig og demotiverende indsats fra Bale af.
Når tingene ikke går hans vej, som det ikke har gjort siden sidste sæson, så kan han i det mindste lave en Torres, og kæmpe røven ud af bukserne, selvom niveauet er nok så skræmmende.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
Jeg har en fornemmelse af at Bale, selvom der er gået to år, er ved at oppe sig. Vi skal bare tro på den!
Altså hvis vi sådan lukker øjnene, og slukker fjernsynet, så kan vi godt lege Bale spiller godt. Jeg kan på ingen måder se hvad min tro har at gøre med endnu en pinlig og demotiverende indsats fra Bale af.
Når tingene ikke går hans vej, som det ikke har gjort siden sidste sæson, så kan han i det mindste lave en Torres, og kæmpe røven ud af bukserne, selvom niveauet er nok så skræmmende.
Jeg kan ikke være mere enig! Bale er en katastrofe (Ja, han har lavet to vigtige mål, men det er ikke nok, når man koster +700mio og spiller for Real Madrid!!) - han har været i klubben i snart 2 år, og han spiller HVER gang han er klar - så det kan altså ikke være mangel på spilletid, som han kan gemme sine kummerlige indsatser bag! Han bør skamme sig ustyrligt meget, når han tænker på, hvad klubben gav for ham, og ikke mindst når han tænker på, hvilken løn han får!
Jeg håber inderligt, at han bliver smidt ud af klubben til sommer, hvilket passende kan ske i en byttehandel med Eden Hazard.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Dios skrev:
Det var ironisk ment, selvom det måske var svært at påpege, da jeg ikke har været her så længe - i hvert fald ikke med denne bruger.
Min kommentar var rettet mod dem, som mente at Bale skulle tage Iscos plads (da han kom tilbage fra skaden) bare fordi de kunne mærke at Bale var ved at oppe sig.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
areal001 skrev: Marcelo og carvajal,s værste præstation i real trøje og endda i en så vigtig kamp, mens det var nok en af det værste udfald Ramos har haft længe, og hvad angår bale så er det vi ser faktisk hans niveau han er ikke bedre, forventer Ingen ting af historiens dyreste fodboldspiller
Historiens dyreste spiller er stadig Neymar. Nu også on the record.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kristian S
- Guld bruger
-
Mht. Bale, syntes da ikke han var helt elendig når han endelig havde bolden, problemet var bare at hverken ham eller Ronaldo fik bolden meget at se i den kamp, primært fordi vores midtbane (og forsvar) var uduelig, and as such var vores opbyggende spil uhyggeligt ringe.
Igår beviser bare atter en gang at hvis det den ene halvdel af holdet underpræstere, så får det HELE holdet til at se ringe ud.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Så kan de i det mindste true lidt ude på kanterne.
RAUL!!!!
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Var det omkring de 150 ??
RAUL!!!!
- Omar
- Gæst
-
Real Madrid fans: 24 sejre i træk og alle er glade. Nej hvor er de gode. Bale er jo bare verdens bedste køb, Marcelo og Carvarjal er de bedste backer man kunne få.......
Når det går dårligt: Forhelved Bale, gå hjem til BPL osv. Marelo skal bare væk fra den startplads han er jo elendig og det samme med Carvarjal. Det kan kun gå for langsomt......
Altså come on. Hvis det er så nemt at være en god fodboldspiller hvorfor fanden er det så ikke jer som løber rundt på den bane? Det er jo heller ikke FIFA i spiller. Det er virkeligheden. Man kan ikke bare købe de bedste fodboldspillere i verden. Nu forstå jeg mere hvorfor folk kalder Real for en købeklub!
Plastic fans!
Jeg er her stadig XOXO
- areal001
- Gæst
-
Det meget normalt at Man bliver skuffet når man har verdens bedste og dyreste bil og den ikke kan køre fra biler af dårligere kvalitet, og en anden prisklasse.
Omar skrev: Det er helt sindssygt hvor mange plastic fans Real Madrid har! Prøv at kig på Dortmund. De var ved at rygge ned men alligevel var alle deres fans der og støttede dem. De var der når det gjaldt. Det kunne i lær noget af.
Real Madrid fans: 24 sejre i træk og alle er glade. Nej hvor er de gode. Bale er jo bare verdens bedste køb, Marcelo og Carvarjal er de bedste backer man kunne få.......
Når det går dårligt: Forhelved Bale, gå hjem til BPL osv. Marelo skal bare væk fra den startplads han er jo elendig og det samme med Carvarjal. Det kan kun gå for langsomt......
Altså come on. Hvis det er så nemt at være en god fodboldspiller hvorfor fanden er det så ikke jer som løber rundt på den bane? Det er jo heller ikke FIFA i spiller. Det er virkeligheden. Man kan ikke bare købe de bedste fodboldspillere i verden. Nu forstå jeg mere hvorfor folk kalder Real for en købeklub!
Plastic fans!
Hårde ord du bruger, må jeg sige! Jeg ser personligt ikke at der er noget galt med at folk kommenterer på det de ser i kampene. Du kan vel heller ikke benægte at Bale's bundniveau ligger virkelig lavt, hvis ikke for lavt? Du kan vel heller ikke benægte at Marcelo har spillet helt ved siden af sig selv de sidste 4 kampe? Er man så en plastic fan, når man så skriver, at vi har andre spillere i truppen, som man kunne benytte sig af? - Jeg mener, at man er en fan, som gerne ser at hele truppen bliver brugt, fremfor at de samme skal spille for en hver pris!
Jeg har personligt været imod købet af Bale fra starten af, fordi jeg ikke mener, at han passer til den spanske spillestil, derfor ville jeg langt hellere have haft Neymar, Hazard eller Reus - det gør mig fanme ikke til en plastic fan - men derimod blot en fan, som ikke er enige med klubben.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Omar skrev: Det er helt sindssygt hvor mange plastic fans Real Madrid har! Prøv at kig på Dortmund. De var ved at rygge ned men alligevel var alle deres fans der og støttede dem. De var der når det gjaldt. Det kunne i lær noget af.
Plastic fans!
En plastic fan er vel en som ikke bliver skuffet over at det går dårligt for ens klub