Bedømmelse af truppen mod Juventus

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
8 år 10 måneder siden #49 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Bedømmelse af truppen mod Juventus
Man burder også kraftigt overveje at hente Aitor Karanka og Rui Faria tilbage og så kyle Paul Clement og Fernando Hierro ud. Jeg kunne godt forestille mig, at vi brug for at presse(intimidere) dommerne så meget som overhovedet muligt, så spillet går vores vej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #50 af Kassow-Rossing

Johnson skrev: Sikke en pseudo-diskussion! Er man ikke bare fan af Real Madrid når man holder med Real Madrid uanset hvem de spiller imod? Er det ikke fuldstændig underordnet om dette så skyldes holdet, klubben en enkelt spiller, stadionets udseende, trøjernes design eller hvad det nu måtte være ? Den der rangordning af fans er da absurd. Jeg har boet i Madrid og har formentlig været på Bernabeu flere gange end de fleste herinde, betyder det så at jeg er mere fan? Hvad nu hvis jeg ikke lige er klar over hvem Madrid skal møde i weekenden? betyder det så at jeg alligevel ikke er rigtig fan? Jeg forstår ikke dette behov for at gøre sig mere rigtig eller ægte end andre. Man ser det allevegne efterhånden


Den her!
+1

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #51 af ZizouMo
Nu skal man også huske at selvom man tror Facebook kun er for personer med alderen +15, så er der stadigvæk børn helt nede i 8 års alderen der benytter sig af tjenesten.

Jeg har selv en lille søster på 10 år, der læser med på
Madridistas Facebook gruppe og jeg arbejder som lærer med 3.
klasses elever, hvor størstedelen har Facebook og taler Real-Barca :D (det sjovt at høre på - især når de ikke ved hvem Zidane er!!!)

Derfor skal man nogle gange tage de spørgsmål der bliver stillet med en gran salt. Alle starter med at blive fan et sted og tør vædde på de fleste først starter med at beundre en spiller og derefter klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #52 af M_linding
Jeg blev fanget af Real Madrid, da jeg så en angriber lave nogle fine ting med bolden... Manden var ingen ringere end Nicolas Anelka, for at det ikke skal være løgn;)

Men på det tidpunkt rendte jeg lige så meget rundt i mine Barcelona, Valencia, Dundee United, Real Betis(!) og FCK-trøjer. Så min påstand er, at man bliver en rigtig fan, når man begynder at lære om og forstå klubberne - og ser at spillerne kommer i 2. række - og derfra kun holder med ét hold.

De fornuftige børn var dem, som smed de andre trøjer langt væk, og derefter kun købte den hvide...:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dahl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hierro
  • Gæst
  • Gæst
8 år 10 måneder siden #53 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Bedømmelse af truppen mod Juventus
Ja jeg blev så fan da Laudrup kom til klubben og har været det siden. Mangt og meget har man set siden da.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Hierro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #54 af Fondo_Sur
Real Madrid er en familie. I en familie er alle, uanset baggrund, en del af fælleskabet. Lad os ikke splitte hinanden mere en nødvendigt - selvom det er en debatside.

Los días que tú juegas son todo lo que soy!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #55 af Siempre Madrid

Fondo_Sur skrev: Real Madrid er en familie. I en familie er alle, uanset baggrund, en del af fælleskabet. Lad os ikke splitte hinanden mere en nødvendigt - selvom det er en debatside.

Los días que tú juegas son todo lo que soy!


Kæft, jeg kunne godt nævne et par sorte får i den familie, men jeg skal nok lade være ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #56 af Fondo_Sur
Der er flere sorte får i Real Madrid end resten af de europæriske klubber tilsammen, men i sidste ende vil vi alle støtte op, når der virkeligt er brug for det i de betydningsfulde kampe. Og de næste to kampe bliver én af de kampe.

Her er det kun modstanderen og dommeren, man pifter efter!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #57 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev:

Fondo_Sur skrev: Real Madrid er en familie. I en familie er alle, uanset baggrund, en del af fælleskabet. Lad os ikke splitte hinanden mere en nødvendigt - selvom det er en debatside.

Los días que tú juegas son todo lo que soy!


Kæft, jeg kunne godt nævne et par sorte får i den familie, men jeg skal nok lade være ;-)


Kom da med dem nu hvor du er igang, det bliver alligevel nogle gange lidt for ''tørt'' herinde (-;

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #58 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev:

Fondo_Sur skrev: Real Madrid er en familie. I en familie er alle, uanset baggrund, en del af fælleskabet. Lad os ikke splitte hinanden mere en nødvendigt - selvom det er en debatside.

Los días que tú juegas son todo lo que soy!


Kæft, jeg kunne godt nævne et par sorte får i den familie, men jeg skal nok lade være ;-)


Kom da med dem nu hvor du er igang, det bliver alligevel nogle gange lidt for ''tørt'' herinde (-;


Skal vi nøjes med at nævne to venner fra "Røven af Nakskov", som hygger sig med den lille sangleg "Broe Broe Brylle".

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rasmus75

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #59 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev:

Fondo_Sur skrev: Real Madrid er en familie. I en familie er alle, uanset baggrund, en del af fælleskabet. Lad os ikke splitte hinanden mere en nødvendigt - selvom det er en debatside.

Los días que tú juegas son todo lo que soy!


Kæft, jeg kunne godt nævne et par sorte får i den familie, men jeg skal nok lade være ;-)


Kom da med dem nu hvor du er igang, det bliver alligevel nogle gange lidt for ''tørt'' herinde (-;


Skal vi nøjes med at nævne to venner fra "Røven af Nakskov", som hygger sig med den lille sangleg "Broe Broe Brylle".


Haha. Det var bare pisse sjovt var Rasmus?:P Du får huk på chatten, lørdag makker. ;-)

Sorte får, må jeg være fri.

#Kongenafforum #Megafolkekær #Mr.thanksgiving

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #60 af Brylle
Siempre du må da gerne være med ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce