Valencia sender mesterskabet til Barcelona
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
vi er kommet videre uden ham - så vil jeg heller kaste nogle penge efter Veratti og så hente en ordenlig angriber som vil finde sig i at sidde på bænken men som kan noget Benz ikke kan - evt. Dzeko eller en med samme stil selvom jeg er begyndt at kunne lide Chicharito for den måde han kæmper på.
vi har brug for noget kvalitet ude på den bænk.
RAUL!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
En lidt sidespor til alt det her: Jeg elsker Ronaldo, jeg har kunnet lide ham siden han var 17 år gammel og sprudlede i Sporting. Han har gjort meget for os, han er en kæmpe stjerne, men der er noget som jeg har bemærket i de seneste 6 måneder, som jeg virkelig har undret mig over. Hvad hvis vi kom af med Ronaldo, og købte Hazard ind i stedet? Er det ikke tid til en ændring? Hazard elsker Real Madrid, det har han gjort siden han var lille. Han udtalte endda i sin tid i Lille, at han elskede Real osv. Men det var ikke muligt dengang, da Ronaldo spillede der. Det er bare en tanke jeg har siddet med i et stykke tid, ved ikke hvad I andre synes, men jeg føler der behov for ny ændring i måden vi spiller osv.
Ja tak. Jeg ville uden at blinke sige ja til at skippe Ronaldo afsted til England og i stedet får Hazard den anden vej. Hazard har – efter min mening – potentialet til at blive en af verdens bedste, hvis ikke den bedste. Hvis jeg SKAL give et bud nu, så ligger ham og Neymar om 4-5 og år kæmper om, hvem der skal vinde Ballon D’or.
Han er selvfølgelig ikke nær så målfarlig som Ronaldo, men det er noget, der kan bygges på hans spil, og han vil selvfølgelig også score mere i Real. Til gengæld er han hamrende driblestærk og bevægelig, hvilket vi især mangler hos vores forreste tre. Han vil også kunne indgå meget bedre i det snævre spil end både Ronaldo og Bale.
Sebberg skrev: Zigrios:
Ja tak. Jeg ville uden at blinke sige ja til at skippe Ronaldo afsted til England og i stedet får Hazard den anden vej. Hazard har – efter min mening – potentialet til at blive en af verdens bedste, hvis ikke den bedste. Hvis jeg SKAL give et bud nu, så ligger ham og Neymar om 4-5 og år kæmper om, hvem der skal vinde Ballon D’or.
Han er selvfølgelig ikke nær så målfarlig som Ronaldo, men det er noget, der kan bygges på hans spil, og han vil selvfølgelig også score mere i Real. Til gengæld er han hamrende driblestærk og bevægelig, hvilket vi især mangler hos vores forreste tre. Han vil også kunne indgå meget bedre i det snævre spil end både Ronaldo og Bale.
Er meget enig og mon ikke det bliver den store transferbombe dette vindue.
Smid manden op i boksen, han er jo mere træfsikker end samtlige angribere i denne verden, han skal ikke være med i det opbyggende spil mere, for alt hvad der hedder touch, teknik, overblik og spilleforståelse har han mistet alt af - med al respekt.
Hvis man henter Hazard, og samtidig giver ham og Bale den frihed de skal have i det opbyggende spil så tror jeg det kan gå hen og blive ekstremt farligt.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Jeg tror nok ikke lige i skal regne med at Ronaldo bliver solgt til sommer, selv hvis Chelsea skulle tilbyde os Hazard i et bytte for ham, han er stadig et kæmpe klubikon for Real Madrid.
Smid manden op i boksen, han er jo mere træfsikker end samtlige angribere i denne verden, han skal ikke være med i det opbyggende spil mere, for alt hvad der hedder touch, teknik, overblik og spilleforståelse har han mistet alt af - med al respekt.
Hvis man henter Hazard, og samtidig giver ham og Bale den frihed de skal have i det opbyggende spil så tror jeg det kan gå hen og blive ekstremt farligt.
Og hvad er Benzemas rolle i det her? Forstår ikke, at man aldrig giver Benz den kredit han fortjener. Han er simpelthen i manges øjne, den første man skipper afsted for at få plads til endnu en verdensstjerne.
Byt Bale for Hazard, di Maria, De Gea eller en anden, som vi kunne bruge på holdet. Bale er fremragende, men han passer jo ikke ind i den spillestil, som det virker til de fleste brugere herind ønsker, nemlig det flotte kombinationsspil. Bale er konge på kontra og det spiller vi godt nok sjældent på.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Roesen7 skrev:
Sahinovic skrev: Jeg tror nok ikke lige i skal regne med at Ronaldo bliver solgt til sommer, selv hvis Chelsea skulle tilbyde os Hazard i et bytte for ham, han er stadig et kæmpe klubikon for Real Madrid.
Og hvad er Benzemas rolle i det her? Forstår ikke, at man aldrig giver Benz den kredit han fortjener. Han er simpelthen i manges øjne, den første man skipper afsted for at få plads til endnu en verdensstjerne.
Byt Bale for Hazard, di Maria, De Gea eller en anden, som vi kunne bruge på holdet. Bale er fremragende, men han passer jo ikke ind i den spillestil, som det virker til de fleste brugere herind ønsker, nemlig det flotte kombinationsspil. Bale er konge på kontra og det spiller vi godt nok sjældent på.
Jeg er kæmpe fan af Benzema, og har altid skrevet hans navn med caps-lock de mange gange han har gjort det godt men ikke fået nok kredit af visse brugere herinde, men det er nu et stykke tid siden.
Det der engang imellem kan gør mig lidt forvirret på Benzema er at han indimellem ligner en ballerina på banen som vejer 30 kg, det er så de gange han gør det godt også er der alle de andre gange hvor han virker så utrolig tung. Han skal selvfølgelig blive i klubben men konkurrence om pladserne er jo en selvfølge i Real Madrid, tror jeg...
Hvad angår Bale så er jeg stadig meget splittet, for han viste mange rigtige gode ting i Valencia kampen som jeg har savnet, og han viste også at han er en mønsterbryder lidt ligesom Di Maria hvilket jeg også så i Valencia kampen, da spillet stod stille på et tidspunkt så tog han bolden og susede forbi et par mænd og fik affyret et kvalificeret skud inden for målrammen i en rigtig Bale stil, og dem skal han simpelthen have flere af, men jeg mener han mangler sin frihed og tillid for at kunne praktisere dette lidt oftere, og det er så her jeg mener at hvis en Ronaldo har så lidt indflydelse i spillet som overhovedet muligt så kan Bale blive rigtig farlig.
En anden ting jeg også lagde mærke til og som var super frusterende i Valencia kampen var at Bale faktisk laver super mange gode dybde løb, men de spiller altså ikke bolden til ham, og man så også en frustreret Bale slå armene ud efter James for ikke at spille ham i dybden i flere situationer, det er blandt andet også taget op i en artikel jeg så i en spansk avis.
Florentino Pérez
- Zizou1981
- Gæst
-
.Smid manden op i boksen, han er jo mere træfsikker end samtlige angribere i denne verden, han skal ikke være med i det opbyggende spil mere, for alt hvad der hedder touch, teknik, overblik og spilleforståelse har han mistet alt af - med al respekt
Jeg er så enig. Tiderne hvor Ronaldo viste lækre finter og hakkede den op i krogen fra 30 m er forbi. Mange af målene i denne sæson har været inde i feltet. Han har udviklet en fantastisk målnæse og er blevet dygtig til at løbe i ryggen på forsvarerne og prikke den ind ved bagstolpen eller med sit fantastiske hovedspil. Dog tror jeg også det betyder at han har vundet sin sidste Ballon d'or. Han dominerer slet ikke spillet på samme måde som Messi og er ofte "ude af kampene". Men der er stadig masser af mål i ham.
Sahinovic skrev: Jeg er kæmpe fan af Benzema, og har altid skrevet hans navn med caps-lock de mange gange han har gjort det godt men ikke fået nok kredit af visse brugere herinde, men det er nu et stykke tid siden.
Det der engang imellem kan gør mig lidt forvirret på Benzema er at han indimellem ligner en ballerina på banen som vejer 30 kg, det er så de gange han gør det godt også er der alle de andre gange hvor han virker så utrolig tung. Han skal selvfølgelig blive i klubben men konkurrence om pladserne er jo en selvfølge i Real Madrid, tror jeg...
Hvad angår Bale så er jeg stadig meget splittet, for han viste mange rigtige gode ting i Valencia kampen som jeg har savnet, og han viste også at han er en mønsterbryder lidt ligesom Di Maria hvilket jeg også så i Valencia kampen, da spillet stod stille på et tidspunkt så tog han bolden og susede forbi et par mænd og fik affyret et kvalificeret skud inden for målrammen i en rigtig Bale stil, og dem skal han simpelthen have flere af, men jeg mener han mangler sin frihed og tillid for at kunne praktisere dette lidt oftere, og det er så her jeg mener at hvis en Ronaldo har så lidt indflydelse i spillet som overhovedet muligt så kan Bale blive rigtig farlig.
En anden ting jeg også lagde mærke til og som var super frusterende i Valencia kampen var at Bale faktisk laver super mange gode dybde løb, men de spiller altså ikke bolden til ham, og man så også en frustreret Bale slå armene ud efter James for ikke at spille ham i dybden i flere situationer, det er blandt andet også taget op i en artikel jeg så i en spansk avis.
Der skal helt sikkert være konkurrence om pladserne. Ingen tvivl.
Men at have Ronaldo, Bale, Hazard, Benzema, James og Isco til at kæmpe om 3-4 pladser er i mine øjne dømt til at gå galt. Jeg ved godt, du ikke ser Benzema på de samme positioner som James, men hvis James tager en fløj, så skal Bale pludselig kæmpe om pladsen i angrebet, også går det måske udover Benzema eller så skal Bale på bænken osv. (Jeg håber du forstår, hvad jeg tænker ;-) )
Det er sjovt, fordi du "kritiserer" Benz for ikke altid, at være helt fantastisk, men i samme indlæg, så roser du Bale for nu, at have spillet en god kamp mod Valencia. Det er lidt det, som til tider kan være et problem for en Benzema. Han er ikke så stor og prominent et navn, for han laver mindst ligeså meget "usynligt" arbejde (skabe plads til holdkammeraterne, indgå i kombinationerne), som han laver det synlige (mål og assist).
Derfor skal der ikke så mange dårlige kampe til før end, at folk er lidt på nakken af ham (ikke dermed sagt, at du er en af dem, Husker det også som du roser ham ofte).
Bale derimod har måske været en af sæsonens dårligste, men man forfalder hurtigt til at ville give ham en ekstra chance, når man ser bare det mindste fra ham.
I mine øjne er der simpelthen ikke plads til Ronaldo og Bale på samme hold. Jeg tror ikke, at Bale er blevet en dårligere fodboldspiller det sidste år. Jeg tror til gengæld vores spillestil i mindre og mindre grad indeholder kontraangrebene. Dette er Ronaldo og Bales specialitet. Når vi fjerner det for holdet, så er der primært kun afslutningerne, som de to kan bidrage med og der bliver der spillet mest op til Ronaldo. De ønsker begge at sendes i dybden eller få plads til langskuddene. Det er svært at finde chancer nok til dem begge her.
Jeg mener, at der må tages et valg. Enten så tror man på den mere langsigtet og "risikable" løsning og kører Bale i stilling som den "nye" Ronaldo. Ellers så holder man den sikre, men kortsigtet løsning, som er Ronaldo.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
www1.skysports.com/football/news/12087/9...says-guillem-balague
Det sker bare ikke med portugiseren i klubben. Desuden vil jeg til hver en tid vælge Benzema frem for Ronaldo. Jeg elsker Ronaldo, og ser ham gerne kvase målrekorden i klubben, men Benzema er klart mere vital for Real Madrids opbygning/spil under Ancelotti. Ja, der er ingen andre angribere i verden, der kan udfylde den rolle Benzema har i Real Madrid...... en anden angriber ville kræve omlægning af spillestil.
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Daniel skrev: Sahinovic er spot on med sin korte Bale-analyse. Ronaldo tynger ham. Han savner tillid fra sine medspillere; det er selvforskyldt qua en rædselsfuld sæson, så den skal han selvfølgelig selv vinde tilbage.
www1.skysports.com/football/news/12087/9...says-guillem-balague
Det sker bare ikke med portugiseren i klubben. Desuden vil jeg til hver en tid vælge Benzema frem for Ronaldo. Jeg elsker Ronaldo, og ser ham gerne kvase målrekorden i klubben, men Benzema er klart mere vital for Real Madrids opbygning/spil under Ancelotti. Ja, der er ingen andre angribere i verden, der kan udfylde den rolle Benzema har i Real Madrid...... en anden angriber ville kræve omlægning af spillestil.
Der er jeg lidt uenig med dig. Jeg mener en som Aguero vil passe perfekt ind også! Manden har lige præcis det benzema har når det kommer til bevægelse, indgå i kombinationen med sin medspiller. Samtidig er Aguero meget mere målfarlig end Benzema. Omend jeg synes faktisk Benzema er en af de bedste angriber i verden. Men han er ikke på niveau med Suarez eller Aguero!