Radio Deutschland: Klopp bliver ny Real Madrid-træner
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge tyske Radio Deutschland bliver Jürgen Klopp ny Real Madrid-træner fra den kommende sæson.
Radiostationen mener at vide, at Real Madrid allerede har forhandlet sig til rette med Dortmund-træneren og selv om Klopp allerede har meddelt, at han stopper i den tyske klub til sommer, bliver der ikke offentliggjort noget før sæsonen er afsluttet i både Spanien og Tyskland.
Det menes, at Jürgen Klopp får en kontrakt af 3 års varighed og en årsløn på 8 millioner €, hvilket er en halv million mere end Carlo Ancelotti får.
I Dortmund har Jürgen Klopp præsteret at vinde to tyske mesterskaber, en pokal-titel og to tyske Super Cups, ligesom holdet for to sæsoner siden spillede sig i CL-finalen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Her er en mand der kan banke disciplin ind i samtlige spillere og samtidig spiller lækkert fodbold. Derudover virker det som om, at han lægger meget stor vægt på, at få et godt forhold til fansene, hvorfor man kunne drømme om, at han kunne indføre "den hvide mur" på Bernabeu, så vi igen kan få gang i stemningen igen og at også folk fra arbejderklassen i Spanien kan tage ind på stadion og følge verdens bedste hold, ved at han overtaler Perez til at sætte priserne ned og følge model i Dortmund. Man har vel lov at drømme...
Jeg er helt klart down. Det er i hvert fald et meget klogere valg end at vælge én, som kun har haft en enkelt sæson i den tredje bedste række i Spanien, som erfaring siden vedkommende blev træner.
Men der kan helt klart opstå store problemer i forhold til sproget, som er en meget vigtig ting, især i Spanien, hvor rigtig mange spillere ikke kan tale spansk. Men forhåbentlig kan Klopp magte den udfordring.
- Johnson
- Gæst
-
www.managingmadrid.com/2015/5/19/8625003...d-transfer-news-2015
Den eneste der vil give mening at skifte Ancelotti ud med er Zidane og her er det fordi man i det mindste prøver noget anderledes, hvor man satser på en af klubbens egne som samtidig er en stor legende og ved hvordan man spiller fodbold i Real og hvad fansene kan lide.
Dermed ikke sagt at Zidane skulle være bedre end Klopp men blot at det ikke giver mening at skifte et stort trænernavn ud med et andet. Så kan man jo ligeså godt fortsætte med det man har bygget op. Zidane vil netop give mening da man prøver noget helt alternativt.
Hans manglende evne/vilje til at rotere har i 2 sæsoner nu kostet mesterskabet. Vi har haft det i sikre hænder begge sæsoner, men smider det til sidst, hvor spillerne virke trætte og slidte.
Klopp er en fantastisk træner, som kan tilføre holdet noget ekstra vilje, vildskab, disciplin og løbevilje. Der er ingen tvivl om, at Ancelotti er en fantastisk træner, men jeg kan bare ikke leve med, at ligaen bliver nedprioriteret! Det viser alle statistikker den gør når Ancelotti er træner.
Derudover kan et skifte betyde et velkommen til min absolut yndlings Reus! Kom så med dem begge :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men han har selv udtalt at han kun skal hen til en klub hvor han som det mindste har en smule forståelse for sproget, da det er jo igennem sproget han kan komme helt igennem til spillerne og skabe et rigtigt Klopp mandskab.
Jeg tror han er at finde i Premier League til den kommende sæson, desværre.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis man altid stiller i stærkeste opstilling i ligaen, så har man ikke nedprioriteret ligaen. Hvis man til gengæld stillede med reserve i nogle kampe, så sender man et signal om at man godt kan nedprioritere ligaen en smule. Men stærkeste opstilling er ikke at nedprioritere ligaen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raúl 7
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Det gør altid ondt indeni når jeg læser folk, der misforstår Ancelotti.
Hvis man altid stiller i stærkeste opstilling i ligaen, så har man ikke nedprioriteret ligaen. Hvis man til gengæld stillede med reserve i nogle kampe, så sender man et signal om at man godt kan nedprioritere ligaen en smule. Men stærkeste opstilling er ikke at nedprioritere ligaen.
Når man kun bruger 13 spillere i truppen, hvad er man så? Naiv? Selvfølgelig kan man ikke konkurrere i to-tre turneringer ved at rotere så lidt som han har gjort. Men det kan selvfølgelig være, at han ikke fik den trup han gerne ville have.
Kassow-Rossing skrev: Det gør altid ondt indeni når jeg læser folk, der misforstår Ancelotti.
Det gør helt ondt indeni hvergang jeg læser dine indlæg :D
Hvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så mener du, at reserverne kun skal i brug hvis der er karantæner, skader etc. af de startende 11?
Som Raúl 7 nævner, så er man fandens naiv og utrolig uklog og tro, at samme start 11'er stort set kan spille samtlige 60 kampe på en sæson. Hvad er idéen med reserver, hvis de ikke skal bruges?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.