Radio Deutschland: Klopp bliver ny Real Madrid-træner

11 år 2 måneder siden #13 af Kassow-Rossing
Nej nej nej. Jeg mener ikke noget. Det er Ancelotti du er oppe imod her.

Du skriver at han har nedprioriteret ligaen. Jeg siger til dig, at det er volapyk. Hvis man bruger de stærkeste spillere i hver evig eneste ligakamp, så prioriterer man netop ligaen op.

Jeg gider ikke at gå ind i en diskussion angående reserver og hvad de ellers skulle bruges til, fordi jeg er helt enig i at Ancelotti burde have roteret noget mere. Denne her diskussion handler om at man skal forstå, at prioritere noget vil sige at man spiller sine bedste kort på hånden og aldrig roterer. At nedprioritere vil sige at man sparer nogle spillere engang imellem. Ancelotti har prioriteret ligaen. Men tabt den.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #14 af Neye

Kassow-Rossing skrev: Nej nej nej. Jeg mener ikke noget. Det er Ancelotti du er oppe imod her.

Du skriver at han har nedprioriteret ligaen. Jeg siger til dig, at det er volapyk. Hvis man bruger de stærkeste spillere i hver evig eneste ligakamp, så prioriterer man netop ligaen op.

Jeg gider ikke at gå ind i en diskussion angående reserver og hvad de ellers skulle bruges til, fordi jeg er helt enig i at Ancelotti burde have roteret noget mere. Denne her diskussion handler om at man skal forstå, at prioritere noget vil sige at man spiller sine bedste kort på hånden og aldrig roterer. At nedprioritere vil sige at man sparer nogle spillere engang imellem. Ancelotti har prioriteret ligaen. Men tabt den.

Jeg tror i har en pseudodebat kørende.

Ancelottis problem er at han roterer alt for lidt (og det mener i begge) og derfor går Real ned i sidste halvdel af sæsonen. Spillerne er tydeligvis udbrændte og dem der ikke er udbrændte er ikke i form, fordi de ikke har været brugt - sat lidt på spidsen

Tror i øvrigt ikke at Ancelotti alene har skylden. Tror der er et massivt pres på Ancelotti om at bruge de spillere igen og igen, der har kostet mest. Det virker i hvert fald som om det ofte er devicen i Real. Det er måske også det forhold der gør, at Ancelotti så hårdnakket har valgt 4-3-3 i så mange kampe, selv om Real slet ikke magter den her opstilling, når de møder hold med bare en anelse kvalitet. Dertil er presset fra de 3 angribere alt for beskedent og dertil kommer, at på midtbanen findes der 3 super offensive kræfter uden de helt store defensive kvaliteter. Så bliver det altså for let at slippe igennem forsvarsværnet for de bedre hold.

Hvis Ancelotti smutter, er der nogen i Manchester der bliver glade www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/i...-til-manchester-city
og man kan ikke lade være med at tænke på om City i næste sæson så misser at stille med en spansk syper-trio på den offensive midtbanen: Silva, Isco og Navas www.mirror.co.uk/sport/football/transfer...-could-leave-5666451 og www.transfermarkt.de/bericht-isco-darf-r...sen/view/news/196983
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum