Optakt: Sidste nat med kliken

11 år 2 måneder siden #13 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Sidste nat med kliken
Dejligt at se publikums opbakning mod Casillas. Han bliver en vigtig 2. Målmand for os i næste sæson :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #14 af Sahinovic
Dejligt med Jesé i omdrejninger.

Florentino Pérez

11 år 2 måneder siden #15 af Siempre Madrid

Pelle skrev: Dejligt at se publikums opbakning mod Casillas. Han bliver en vigtig 2. Målmand for os i næste sæson :-)

Nu er det ikke for konstant at være i opposition til Iker Casillas, men for alles bedste mener jeg, at man skal beslutte enten at fastholde ham som førstemålmand eller at skille sig af med ham.

Hvis man beholder ham som andenmålmand med eksempelvis De Gea som førstemålmand, får man præcis samme "krig" som Diego López/Casillas og det kan ingen være tjent med. Der skal ro på den målmandspost og det får man kun ved at holde Casillas fra rollen som andenviolin, hvad enten man så vælger den ene eller den anden løsning.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 2 måneder siden #16 af Doc.juego

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev: Dejligt at se publikums opbakning mod Casillas. Han bliver en vigtig 2. Målmand for os i næste sæson :-)

Nu er det ikke for konstant at være i opposition til Iker Casillas, men for alles bedste mener jeg, at man skal beslutte enten at fastholde ham som førstemålmand eller at skille sig af med ham.

Hvis man beholder ham som andenmålmand med eksempelvis De Gea som førstemålmand, får man præcis samme "krig" som Diego López/Casillas og det kan ingen være tjent med. Der skal ro på den målmandspost og det får man kun ved at holde Casillas fra rollen som andenviolin, hvad enten man så vælger den ene eller den anden løsning.

Jeg kan godt følge dig i din tankegang selv om jeg ikke nødvendigvis er enig. Både Diego og lker spillede jo begge godt pga den konkurrence

Spændende kamp på mange måder, ødegård var faktisk ok synes jeg, og jese viste lidt mere. Nu håber jeg bare at CR7 og Ancelotti bliver til næste sæson. Utroligt med2 hattrick på 2 kampe af den mand.

Hala madrid!

11 år 2 måneder siden #17 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Sidste nat med kliken
Jeg er ambivalent i forhold til Casillas. Det er jeg egentlig også med hhv. Ronaldo og Bale, men det er en anden historie.
Jeg kan sagtens se ideen i at skille sig af med ham, så der kommer ro på. Ønsketænkningen fra min side er blot, at Casillas affinder sig med at være 2. Målmand og hjælper De Gea på plads. Jeg har intet problem med at give Casillas CdR f.eks.

Kan Casillas ikke affinde sig med det, skal han naturligvis væk fra klubben, men det skal ske på en ordentlig måde.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 2 måneder siden #18 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Sidste nat med kliken

Siempre Madrid skrev:

Ellers kunne man jo droppe hykleriet, og komme videre? :) Alle Madridistas har glemt Mourinho, men det lader til Mourinhistaerne stadig har ondt i røven.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, MMM

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #19 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Sidste nat med kliken
Hvorfor må man lige pludselig ikke sende hilsner til Iker? Puha, er det kinesiske tilstande med censur, som vi har fået implementeret? Selvom der er mange der ønsker, at Iker - ja faktisk skal "væk hurtigts muligt" - så burde man altså stadig have lov til at udrykke en anden mening.

On topic:
Underholdende kamp med masser af mål og hygge, Ødegaard fik sin debut, desværre missede CR7 dog rekorden for flest mål i en enkelt La Liga sæson, som Lionel Messi besidder.

Sæson 2015/2016 let' go!
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 2 måneder siden #20 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev:

Argh, kan man nu også sammenligne de to situationer? Tror du selv på at fans rundt på stadion vil skrige Casillas imens De Gea er på banen, ligesom de gjorde ved Diego Lopez?

Mon ikke klubben tager sig en snak med Casillas angående situationen inden sæsonen starter, og jeg tror inderst inde at Casillas godt kan indfinde sig med at blive anden målmand for Real Madrid til den kommende sæson.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 2 måneder siden #21 af Siempre Madrid

Inspektøren skrev: Hvorfor må man lige pludselig ikke sende hilsner til Iker? Puha, er det kinesiske tilstande med censur, som vi har fået implementeret? Selvom der er mange der ønsker, at Iker - ja faktisk skal "væk hurtigts muligt" - så burde man altså stadig have lov til at udrykke en anden mening.

On topic:
Underholdende kamp med masser af mål og hygge, Ødegaard fik sin debut desværre missede CR7 rekorden for flest mål i en enkelt La Liga sæson, som Lionel Messi besidder.

Sæson 2015/2016 let' go!

Undgå versaler og one-liners, som ikke har interesse for andre end dig selv. Kig i forum-reglerne, så har du en forklaring på de kinesiske tilstande, som jeg i visse situationer gerne ville gøre meget mere brug af.

11 år 2 måneder siden #22 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev:

Argh, kan man nu også sammenligne de to situationer? Tror du selv på at fans rundt på stadion vil skrige Casillas imens De Gea er på banen, ligesom de gjorde ved Dieog Lopez?

Mon ikke klubben tager sig en snak med Casillas angående situationen inden sæsonen starter, og jeg tror inders inde at Casillas godt kan indfinde sig med at blive anden målmand for Real Madrid til den kommende sæson.

Måske kan Casillas og De Gea sagtens finde ud af det indbyrdes, men det vil blive en kilde til evige spørgsmål og gode historier fra journalisterne og det vil skade Real Madrid, som det har gjort tidligere.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #23 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Sidste nat med kliken

Siempre Madrid skrev:

Krig? Du kender tydeligvis ikke Casillas. Han har åbenlyst givet udtryk for, at klubben faktisk burde hente De Gea. Der bliver ikke nogen krig mellem de, det er sten sikkert. De Gea virker også som en meget ydmyg person, som bestemt ikke ville have noget imod kun at spille i ligaen og, at Iker Casillas så skulle tage sig af kampene i Champions League og Copa del Rey. Begge spillere vil også være indstillet på, at det kun vil vare ved i maksimalt to sæsoner, da alle godt ved, at det fra nu af kun handler om at give Casillas en ordentlig afsked, før han tage videre til Qatar, USA eller hvad det nu ender med.

Så det bliver intet problem, hvis man både har Iker og De Gea på holdet.

11 år 2 måneder siden #24 af Hierro 2.0

Inspektøren skrev: Er jeg den eneste der føler, at der lige pludselig er en bedre stemning imellem spillerne på banen. Nu er det ligegyldigt hvem der scorer, så længe der bare bliver scoret.
Dét er fandme noget jeg har savnet siden tiderne med Rául!

Arhh come on.. Kritik af Ronaldo er selvfølgelig i orden, når den er berettiget... Men lige idag, kan du sgu da ikke komme med sådan en omgang galle.. Manden scorer 3 mål og lader James sparke et frispark, som han på fornem vis smækkker i kassen, hvorefter Ronaldo er den første til at jubel med ham.. Jeg har selv ofte et problem med hans attitude, men idag var den da helt fint, ja, faktisk bedre set end længe.. Det til trods for, at Messi scoringsrekord var inden for rækkevidde og manden bliver pillet ud med en ½ time igen, og her synes jeg heller ikke der var nogen sure miner.. Der var endda uddeling af trøjer til fans og en krammer til assistenten..

Så stop nu med den evige hate, Inspektør.. Konstruktiv kritik er fint, men ikke sådan et indlæg der på ekstra-blads-niveau :-)..

Lige gyldig sejr - glæder mig allerede som en lille dreng til næste sæson..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Hierro 2.0.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Kassow-Rossing, Zyconith

Leveret af Kunena Forum