Optakt: Sidste nat med kliken

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #25 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Sidste nat med kliken

Hierro 2.0 skrev:

Inspektøren skrev: Er jeg den eneste der føler, at der lige pludselig er en bedre stemning imellem spillerne på banen. Nu er det ligegyldigt hvem der scorer, så længe der bare bliver scoret.
Dét er fandme noget jeg har savnet siden tiderne med Rául!

Arhh come on.. Kritik af Ronaldo er selvfølgelig i orden, når den er berettiget... Men lige idag, kan du sgu da ikke komme med sådan en omgang galle.. Mande scorer 3 mål og lader James sparke et frispark, som han på fornem vis smækkker i kassen, hvorefter Ronaldo er den første til at jubel med ham.. Jeg har selv ofte et problem med hans attitude, men idag var den da helt fint, ja, faktisk bedre set end længe.. Det til trods for, at Messi scoringsrekord var inden for rækkevidde og manden bliver pillet ud med en ½ time igen, og her synes jeg heller ikke der var nogen sure miner.. Der var endda uddeling af trøjer til fans og en krammer til assistenten..

Så stop nu med den evige hate, Inspektør.. Konstruktiv kritik er fint, men ikke sådan et indlæg der på ekstra-blads-niveau :-)..

Lige gyldig sejr - glæder mig allerede som en lille dreng til næste sæson..

Jeg er meget efter CR7. Men come on!

I netop dette tilfælde, så anvendte jeg dog ironi, da det er sidste kamp osv..

Jeg orker heller ikke mere splid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #26 af Hierro 2.0

Inspektøren skrev:

Hierro 2.0 skrev:

Inspektøren skrev: Er jeg den eneste der føler, at der lige pludselig er en bedre stemning imellem spillerne på banen. Nu er det ligegyldigt hvem der scorer, så længe der bare bliver scoret.
Dét er fandme noget jeg har savnet siden tiderne med Rául!

Arhh come on.. Kritik af Ronaldo er selvfølgelig i orden, når den er berettiget... Men lige idag, kan du sgu da ikke komme med sådan en omgang galle.. Mande scorer 3 mål og lader James sparke et frispark, som han på fornem vis smækkker i kassen, hvorefter Ronaldo er den første til at jubel med ham.. Jeg har selv ofte et problem med hans attitude, men idag var den da helt fint, ja, faktisk bedre set end længe.. Det til trods for, at Messi scoringsrekord var inden for rækkevidde og manden bliver pillet ud med en ½ time igen, og her synes jeg heller ikke der var nogen sure miner.. Der var endda uddeling af trøjer til fans og en krammer til assistenten..

Så stop nu med den evige hate, Inspektør.. Konstruktiv kritik er fint, men ikke sådan et indlæg der på ekstra-blads-niveau :-)..

Lige gyldig sejr - glæder mig allerede som en lille dreng til næste sæson..

Jeg er meget efter CR7. Men come on!

I netop dette tilfælde, så anvendte jeg dog ironi, da det er sidste kamp osv..

Jeg orker heller ikke mere splid.

Sorry, my bad! Jeg synes ellers, at jeg plejer at være rimelig skrap til at gennemskue ironiske indlæg.. Men det kan selvfølgelig være, at jeg er ved at falde af på den, på mine ældre dage..

Eller måske kunne det være, at dine kritiske indlæg mod Ronaldo plejer at være lige så tåkrummende, som det idag, og derfor var ironien til at overse :-).. Jeg ved det ikke, vi må begge nok revurdere vores indlæg fremadrettet!

God sommer :-).

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum