AS: Agüero er sommerens galactico.

11 år 1 måned siden #1 af raul7=kongen

En sommer uden et stort indkøb er ikke en rigtig sommer. Sådan har det været i Florentino Perez’ regeringstid hos Real Madrid - og denne sommer ser ud til at forme sig ligesom historien.

Således har Florentino Perez og resten af den sportslige ledelse, ifølge sportsavisen AS, besluttet sig for denne sommers indkøb: Sergio ‘Kun’ Agüero fra Manchester City.

El Kun, som fylder 27 år i dag, har scoret 100 mål i 230 kampe for Manchester City og er udset til at afløse Karim Benzema. Franskmanden er til gengæld rygtet til blandt andre Arsenal.

Spørgsmålet er nu om Manchester City er villige til at sælge sit stærkeste offensive våben. De seneste to somre har Perez hentet Gareth Bale og James Rodriguez for en samlet pris på over €175 mio.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #2 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne AS: Agüero er sommerens galactico.
Hvis vi køber agüero til sommer, håber jeg ikke at vi sælger benzema, da agüero nærmest er en magnet, som tiltrækker småskader.
Fordi så kan benzema nemlig spille, når agüero har en mini skade.

11 år 1 måned siden #3 af Pelle
Ja, og det vil en mand som Benzema helt sikkert være tilfreds med. En bænkplads til en top8 angriber i verden - makes sense.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Abefar

11 år 1 måned siden #4 af NDR
Lyder fuldstændigt hovedløst!!...Benzema og Ronaldo har bevist hvad de er i stand til, og ingen tvivl om at Bale måske er det svage led oppe foran, så hvis en af de 3 skal videre, så må det blive Bale, og der kunne Aguero måske være den rigtige at erstatte Bale med, og som udskifter, der har vi Jese, og han trænger virkelig til at blive varmet op!!!

11 år 1 måned siden #5 af YunisTaker
Håber ikke Aguero kommer. Som en anden allerede har nævnt, så er Aguero meget injury prone. Og selvom den spanke ikke er så fysisk som den engelske, så betyder det ikke han bliver mindre skrøbelig end han er i forvejen.

Benzema burde være første valg i hvert fald de næste 3-4 sæsoner endnu.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

11 år 1 måned siden #6 af Pelle

NDR skrev: Lyder fuldstændigt hovedløst!!...Benzema og Ronaldo har bevist hvad de er i stand til, og ingen tvivl om at Bale måske er det svage led oppe foran, så hvis en af de 3 skal videre, så må det blive Bale, og der kunne Aguero måske være den rigtige at erstatte Bale med, og som udskifter, der har vi Jese, og han trænger virkelig til at blive varmet op!!!

Hvis vi praktiserer den samme type fodbold med Rafa Benitez, som vi gjorde med Ancelotti, så vil Bale være oplagt at sende afsted igen. Men hvis vores fodbold bliver mere kontrabaseret, så vil Ronaldo være oplagt at sende afsted. Hans alder og hurtighed taler ikke for ham med den type fodbold, der vil Bale være en mere langsigtet løsning.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 1 måned siden #7 af Vildfaren
Tror faktisk at de småskader Aguero får vil ikke vil komme med samme frekvens i et varmere klima.
Det er jeg ikke så bange for. Kan vi evt få rmbq til at kigge på typen af skader i England ? Evt mod de skader han havde i Spanien?

Benzema kan ikke via sine præstationer kræve en fast plads. Det er han simpelthen for svingende til.
Men jeg mener dog ikke, at han skal sælges.
Kommer der et højt nok bud på Ronaldo, så skal man lytte på det.
I min optik fantastisk, men han er samtidig den spiller som ikke gør sine medspillere bedre og det virker på mig, som om at f.eks. både Benz og Bale bliver direkte dårlige af at gå i spænd med ham.
Forskellen er psyken.... Ronaldo er meget dominerende og de andre stikmodsat.

Lad os nu se hva der sker.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

11 år 1 måned siden #8 af Neye
Om Aguero vil være en gevinst eller ej, afhænger som jeg ser det, i den grad af hvilken opstilling Benitez vælger at stille med.

Personligt tror jeg ikke vi spiller med en 4-3-3 mere. Den er død og borte.
Vælger han en formation med én angriber, er Aguero et optimalt valg. Aguero er i min optik en énmandshær.
Vælger han en formation med 2 angribere og den ene er Ronaldo, tvivler jeg på Aguero er den rette. Så er Benzema bedre deroppe, da han indordner sig glimrende under Ronaldo.
Jeg tror ikke Bale er tænkt som angriber i Benitez´univers og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg Benitez overvejer en 4-5-1 (i en dybere udgave a la Chelsea). Det betyder at alle har udsigt til mere løbearbejde - også Ronaldo
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

11 år 1 måned siden #9 af r-mb-q

Vildfaren skrev: Tror faktisk at de småskader Aguero får vil ikke vil komme med samme frekvens i et varmere klima.
Det er jeg ikke så bange for. Kan vi evt få rmbq til at kigge på typen af skader i England ? Evt mod de skader han havde i Spanien?

Benzema kan ikke via sine præstationer kræve en fast plads. Det er han simpelthen for svingende til.
I min optik fantastisk, men han er samtidig den spiller som ikke gør sine medspillere bedre og det virker på mig, som om at f.eks. både Benz og Bale bliver direkte dårlige af at gå i spænd med ham.

Det er muligt at klimaet har noget at sige i de kolde vinter mdr i england vice versa dem i Spanien. Men men... de har jo folk ansat som fysiske trænere der burde lave en sådan træning så de bliver varme nok til at kunne give sig 110 procent til hver træning.

Lige ang. El kun så er en en fantastisk god fodboldspillere.. Men hans skadehistorik taler ikke for ham.. Ud af hans 19 skader siden 2011 har der været 5 direkte skader i hans knæ. Der står ikke hø eller ve. Heraf er der en af disse der er en ledbåndskade fra dec 2014. samtidige er der ud af de resterende 14, 8 skader som enten er baglårs eller hofteskader som har stor indvirkning på knæet og som nemt kan give ubalance i et knæ og derefter en skade i selve knæet.

Selvfølgelig er spillet noget mere "brutalt" i england, men de fleste skader er solo skader. Jeg tror El kun har lige stor chance for at blive skadet om han spiller i england eller i Spanien.

El Kun's skader

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved r-mb-q.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Vildfaren

11 år 1 måned siden #10 af Vildfaren

r-mb-q skrev:

Vildfaren skrev: Tror faktisk at de småskader Aguero får vil ikke vil komme med samme frekvens i et varmere klima.

Det er muligt at klimaet har noget at sige i de kolde vinter mdr i england vice versa dem i Spanien. Men men... de har jo folk ansat som fysiske trænere der burde lave en sådan træning så de bliver varme nok til at kunne give sig 110 procent til hver træning.

Lige ang. El kun så er en en fantastisk god fodboldspillere.. Men hans skadehistorik taler ikke for ham.. Ud af hans 19 skader siden 2011 har der været 5 direkte skader i hans knæ. Der står ikke hø eller ve. Heraf er der en af disse der er en ledbåndskade fra dec 2014. samtidige er der ud af de resterende 14, 8 skader som enten er baglårs eller hofteskader som har stor indvirkning på knæet og som nemt kan give ubalance i et knæ og derefter en skade i selve knæet.

Selvfølgelig er spillet noget mere "brutalt" i england, men de fleste skader er solo skader. Jeg tror El kun har lige stor chance for at blive skadet om han spiller i england eller i Spanien.

El Kun's skader

Tak for hurtig udrykning.
Umiddelbart kan jeg ikke se skader fra før hans tid i City. Skyldes det din søgnings kriterier eller måske at hjemmesidens historik ikke går længere tilbage end 2011?
Det ser ud som om du søger på Aguero fra 2002 og frem. Hvis det er alt du søger på, kunne det godt se ud som om, at han statistisk i forhold til skader, befandt sig bedre i Spanien.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

11 år 1 måned siden #11 af r-mb-q

Vildfaren skrev:

r-mb-q skrev:

El Kun's skader

Tak for hurtig udrykning.
Umiddelbart kan jeg ikke se skader fra før hans tid i City. Skyldes det din søgnings kriterier eller måske at hjemmesidens historik ikke går længere tilbage end 2011?
Det ser ud som om du søger på Aguero fra 2002 og frem. Hvis det er alt du søger på, kunne det godt se ud som om, at han statistisk i forhold til skader, befandt sig bedre i Spanien.

Det var udelukkende det jeg kunne finde :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

• Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #12 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne AS: Agüero er sommerens galactico.
Agüero's mulige transfer til madrid er blevet vurderet ril over middel.

Her er noget fra rygtet :

KILDE: The Sun
SANDSYNLIGHED: Over middel
KOMMENTAR: Hvis Real Madrid virkelig vil have Sergio Aguero i sommerens transfervindue, kommer det til at kræve et bud af de helt store. Således skriver The Sun, at den spanske storklub bliver nødt til at slå Gareth Bales transferrekord på mere end 800 millioner kroner, hvis de vil lande Manchester City-bomberen.

Leveret af Kunena Forum