AS: Agüero er sommerens galactico.
- Moohh
- Gæst
-
11 år 1 måned siden #13
af Moohh
Besvaret af Moohh på emne AS: Agüero er sommerens galactico.
Jeg ved Aguero selv har udtalt at han helst vil spille som hængende angriber, et stykke væk fra at være helt fremme. Jeg mener også at han udtalte at det skulle være i et 2 mands angreb.
Aguero bag Ronaldo på toppen? Hmmm.
Aguero bag Ronaldo på toppen? Hmmm.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 1 måned siden #14
af Vildfaren
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Besvaret af Vildfaren på emne AS: Agüero er sommerens galactico.
Er der nogen der har tænkt over om, at han overhovedet er til at lokkes til Real?
Jeg tænker på hans bånd til Maradona og Messi.
Jeg mindes at have set udtalelser fra begge, der tyder på et stærkt på til klubben i Nordspanien.
Jeg mindes at have set udtalelser fra begge, der tyder på et stærkt på til klubben i Nordspanien.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
11 år 1 måned siden #15
af JimmyBroe
Han har nu også luftet at han ønskede at komme til Real Madrid. Om ikke andet så antydet det indirekte.
Spillere med ambitioner siger sjælendt nej til et lukrativt tilbud fra Real eller Barca, uagtet hvor deres tilhørsforhold og kærlighed ligger. Det så vi med Isco og vi så det med Neymar. Senest med Ødegaard.
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne AS: Agüero er sommerens galactico.
Vildfaren skrev: Er der nogen der har tænkt over om, at han overhovedet er til at lokkes til Real?
Han har nu også luftet at han ønskede at komme til Real Madrid. Om ikke andet så antydet det indirekte.
Spillere med ambitioner siger sjælendt nej til et lukrativt tilbud fra Real eller Barca, uagtet hvor deres tilhørsforhold og kærlighed ligger. Det så vi med Isco og vi så det med Neymar. Senest med Ødegaard.
Jeg er her stadig XOXO
- Anders T
- Gæst
-
11 år 1 måned siden #16
af Anders T
Besvaret af Anders T på emne AS: Agüero er sommerens galactico.
Jeg ser ikke rigtig denne handel for mig.
Jeg tror vi har mere brug for en "rigtig" angriber i stedet for en type som Aguero, der nok fungerer bedst i et tomandsangreb som den frie spiller. Jeg tror prisen på Aguero bliver ekstremt høj - og jeg mener hverken han passer nok ind som type (eller er stor nok stjerne) til at et køb kommer til at give mening.
Jeg tror vi har mere brug for en "rigtig" angriber i stedet for en type som Aguero, der nok fungerer bedst i et tomandsangreb som den frie spiller. Jeg tror prisen på Aguero bliver ekstremt høj - og jeg mener hverken han passer nok ind som type (eller er stor nok stjerne) til at et køb kommer til at give mening.